Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыавтоматично

Материалы слушателям курсов: "Автоматично"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

1С:Предприятие 8.2 / Бухгалтерия для Украины

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролю
 

Облік фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія»: автоматизація, розрахунок і аналіз

Облік фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія»: автоматизація, розрахунок і аналіз

У статті детально розглядається порядок автоматизованого визначення фінансових результатів діяльності підприємства в програмі «BAS Бухгалтерія», нарахування податку на прибуток, формування звітності та основні бухгалтерські процедури з урахуванням особливостей роботи системи.Загальна інформація про облік фінансових результатів. Автоматизоване визначення фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія». Формування та аналіз підсумкових звітів. Питання для самоперевірки
 

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Стаття розглядає типовий процес обліку реалізації готової продукції в програмі «BAS Бухгалтерія» — від виставлення рахунка до здійснення банківських операцій і контролю взаєморозрахунків із покупцями.Вступ. Покрокове оформлення операцiї реалiзацiї. Відображення оплати від покупця. Контроль взаєморозрахункiв з покупцями. Питання для самоконтролю
 

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

У статтi розглядається покрокове ведення облiку придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у програмi «BAS Бухгалтерiя» — вiд оформлення первинних документiв до контролю бухгалтерських проведень та отримання звiтiв.Пiдготовка до облiку придбання основних засобiв. Оформлення надходження основного засобу. Оформлення оплати за основний засiб. Введення основного засобу в експлуатацiю. Контрольнi питання для самоперевiрки
 

Контрольні питання для перевірки знань по програмі «BAS Бухгалтерія»

Стаття містить основні питання циклу базових про практичне керування у програмі «BAS Бухгалтерія»: режими, довідники, залишки, Співробітники та р.і.Основні режими роботи програми «BAS Бухгалтерія». Особливості введення групи чи нового елемента в Довідник. Внесення початкових залишків у програму «BAS Бухгалтерія». Призначення Довідників в програмі «BAS Бухгалтерія». Коригування введеної інформації в Довіднику. Основні види Довідників у програмі «BAS Бухгалтерія»
 

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Зміст статті присвячено особливостям організації обліку розрахункових операцій з покупцями та замовниками у програмі BAS:Бухгалтерія, включаючи створення, заповнення і аналіз документів та формування звітності.Організація електронного обліку розрахунків: Першочергові дії. Оформлення відвантаження продукції та робота з рахунками на оплату. Створення пов’язаних документів на основі рахунку на оплату. Повернення товарів: Документи і відображення в обліку. Звірка розрахунків із контрагентами. Аналіз розрахунків і стандартна звітність. Типові кореспонденції рахунків для обліку розрахунків з покупцями та замовниками
 

Організація подання електронної звітності в системі M.E.Doc

Організація подання електронної звітності в системі M.E.Doc

Стаття розкриває особливості підготовки, подання та контролю електронної звітності в бухгалтерській системі M.E.Doc, із прикладами дій користувача, типовим порядком роботи, механізмами підпису та відправки звітів.Призначення та можливості модуля "Звітність" у M.E.Doc. Створення звітів у M.E.Doc: покрокова інструкція. Автоматизація імпорту звітів із BAS. Автоматична перевірка правильності заповнення звітів. Підписання звітів кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відправка звіту до контролюючого органу. Отримання квитанцій та повідомлень від контролюючих органів
 

Автоматизацiя нарахування та виплати заробiтної плати в програмi BAS: Бухгалтерiя

Автоматизацiя нарахування та виплати заробiтної плати в програмi BAS: Бухгалтерiя

Стаття докладно описує алгоритм нарахування, оплати та обліку зарплати у програмі BAS: Бухгалтерія, надає покрокові інструкції із прикладами робочих документів і розглядає формування звітності за операціями із зарплатою.Можливості обліку зарплати у BAS: Бухгалтерія. Нарахування авансу працівникам. Виплата авансу: банк та податки. Виплата авансу через касу. Нарахування основної зарплати за місяць. Виплата зарплати через банк. Виплата зарплати через касу. Виплата готівкою: оформлення ордерів. Звітність та аналітика по зарплаті. Типові кореспонденції бухгалтерських рахунків за операціями з оплатою праці
 

Формування регламентованої звітності у програмі «BAS: Бухгалтерія»

Формування регламентованої звітності у програмі «BAS: Бухгалтерія»

У статті детально розглядається процес формування, налаштування та збереження основних регламентованих форм звітності у програмному забезпеченні "BAS: Бухгалтерія". Описано покрокову роботу із формами, функції автоматичного заповнення, збереження, друку, а також механізми контролю і розшифрування даних звітів.Вступ до формування регламентованої звітності. Основні типи фінансової звітності. Покрокове формування «Бухгалтерського балансу». Формування «Звіту про фінансові результати». Формування «Звіту про рух грошових коштів». Формування «Звіту про власний капітал». Додаткові налаштування та функціональність форм. Висновки
 

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

У статті розглядаються основні операції електронного обліку необоротних активів в програмі «BAS: Бухгалтерія», включаючи процеси надходження, введення в експлуатацію, модернізацію та формування первісної вартості основних засобів.Що таке основні засоби та їх облік. Процедура надходження основних засобів. Введення основних засобів в експлуатацію. Модернізація та ремонт основних засобів
 

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Стаття розкриває алгоритми ведення обліку різних операцій з основними засобами у сучасній електронній бухгалтерії: продаж, підготовка до передачі, інвентаризація, переміщення, списання, автоматичний розрахунок амортизації, а також формування звітності та проведення типових бухгалтерських операцій.Визначення продажу основних засобів згідно Податкового кодексу. Продаж основних засобів: організація та документування. Оформлення документації при передачі (продажу). Інвентаризація основних засобів: електронний документообіг. Автоматичне закриття місяця та нарахування амортизації. Контроль руху основних засобів через звітність. Типові кореспонденції рахунків по обліку основних засобів
 

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасів
 

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

У цій статті опрацьовано принципи електронного обліку грошових коштів в умовах застосування сучасних програмних продуктів, розглянуто організаційні вимоги, порядок оформлення касових операцій, налаштування в інформаційних системах та автоматизацію звітності.Загальні вимоги до обліку грошових коштів. Випадки, коли готівка не вважається понадлімітною. Відповідальність за організацію касових операцій. Особливості електронного обліку готівки. Автоматизовані звіти — аналітика та контроль. Особливості обліку рахунків та здійснення банківських операцій. Висновки
 

1С:Предприятие 8.2 / Бухгалтерия для Украины / Вопросы по программе

Каким образом оформить отдельную налоговую накладную на продажу по цене ниже цены приобретения, если налоговая была выписана по предоплате?

В типовых конфигурация реализована возможность формировать сразу две налоговые накладные при оформлении продажи по цене ниже цены приобретения (себестоимости, балансовой стоимости ОС).
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook