Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыінформація

Материалы слушателям курсов: "Інформація"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Облік фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія»: автоматизація, розрахунок і аналіз

Облік фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія»: автоматизація, розрахунок і аналіз

У статті детально розглядається порядок автоматизованого визначення фінансових результатів діяльності підприємства в програмі «BAS Бухгалтерія», нарахування податку на прибуток, формування звітності та основні бухгалтерські процедури з урахуванням особливостей роботи системи.Загальна інформація про облік фінансових результатів. Автоматизоване визначення фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія». Формування та аналіз підсумкових звітів. Питання для самоперевірки
 

Функціональні можливості та довідники програми «BAS Бухгалтерія»: налаштування й структура для ефективного обліку

Функціональні можливості та довідники програми «BAS Бухгалтерія»: налаштування й структура для ефективного обліку

У статті розглядаються ключові функціональні можливості та налаштування програми "BAS Бухгалтерія" для бухгалтерського обліку, детально описується структура довідників, особливості роботи з планом рахунків, механізм субконто, можливості адміністрування і організації користувачів.Вступ до можливостей програми «BAS Бухгалтерія». Перші кроки з налаштування «BAS Бухгалтерії». Структура головного меню програми. Процес введення початкових залишків. Управління користувачами та адміністрування доступу. Довідкова система і сервіси підтримки користувача. План рахунків та його структура. Механізм субконто для аналітичного обліку. Організація довідників у «BAS Бухгалтерія». Додавання, редагування та видалення елементів у довідниках. Види основних довідників програми. Висновок
 

Контрольні питання для перевірки знань по програмі «BAS Бухгалтерія»

Стаття містить основні питання циклу базових про практичне керування у програмі «BAS Бухгалтерія»: режими, довідники, залишки, Співробітники та р.і.Основні режими роботи програми «BAS Бухгалтерія». Особливості введення групи чи нового елемента в Довідник. Внесення початкових залишків у програму «BAS Бухгалтерія». Призначення Довідників в програмі «BAS Бухгалтерія». Коригування введеної інформації в Довіднику. Основні види Довідників у програмі «BAS Бухгалтерія»
 

Сутність та особливості електронної бухгалтерії

електронна бухгалтерія, електронний документообіг, інформаційні технології, електронний документ, цифровий підпис, автоматизація обліку, інформаційна безпека, менеджмент, документообіг, цифрові дані, комп’ютерні системи, інтерактивність, фінансова звітність, аналіз даних, автоматизація, управління підприємством, законодавство України, контроль, архівування, переваги і недоліки, електронна звітністьІнноваційний розвиток бухгалтерського обліку: роль інформаційних технологій. Електронний документообіг і електронний документ. Переваги і особливості електронної бухгалтерії. Недоліки електронної бухгалтерії. Інформаційна безпека та електронний підпис. Організація облікового процесу на підприємстві. Значення електронного документообігу для бізнесу
 

Кібербезпека та організація бухгалтерського обліку у програмі «BAS: Бухгалтерія»

Кібербезпека та організація бухгалтерського обліку у програмі «BAS: Бухгалтерія»

У статті розглянуто сучасні загрози кібербезпеки для бухгалтерських програм, способи захисту інформації, типи зовнішніх і внутрішніх загроз, а також кореспонденції рахунків у програмі "BAS: Бухгалтерія".Кібербезпека у сучасних інформаційних системах. Типи зовнішніх загроз. Актуальні проблеми інформаційної безпеки у бухгалтерських системах. Основні кореспонденції рахунків у програмі «BAS: Бухгалтерія»
 

Бухгалтеру / Відрядження

Відшкодовуємо витрати на стажування держслужбовця

Так, будуть. Пояснимо чому.Держслужбовця на підставі наказу керівника направили на стажування до іншого державного органу з відривом від основної роботи. Чи будуть відшкодовані йому витрати на проїзд та найм житла в іншому населеному пункті?
 

Відшкодування витрат на проїзд до місця відрядження за посадочним документом

Так, достатньо, і ось чому.Працівник повернувся з відрядження і подав до бухгалтерії авансовий звіт. А разом із ним і посадочні документи (копії електронних документів) на проїзд потягом до місця призначення і назад. Чи достатньо посадочного документа для відшкодування працівнику витрат на проїзд?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Які документи подавати до органу Казначейства при оплаті за договором про закупівлю

Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 7 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, до здійснення оплати за договорами про закупівлю перевіряє наявність та відповідність укладеного договору про закупівлю звіту про результати проведення процедури закупівлі та річному плану закупівель, правильність їх оформлення відповідно до законодавства, а також наявність оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника), відомостей про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами), оголошення про результати процедури закупівлі, що були опубліковані в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та відповідних міжнародних виданнях у випадках, передбачених Законом про закупівлі.Які документи повинен надавати замовник до Державної казначейської служби України для оплати договорів, укладених за результатами торгів? Як підтвердити інформацію, що розміщується на веб-порталі Упов­новаженого органу?
 

Чи потрібно на власному веб-сайті оприлюднювати додаток до річного плану закупівель

Згідно з абзацом другим частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель та зміни до нього замовник оприлюднює шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.Річний план закупівель повинен бути оприлюднений у мережі інтернет. Чи потрібно оприлюднювати додаток до річного плану закупівель та чи обов’язково зазначати при оприлюдненні очікувану вартість закупівель?
 

Бухгалтеру / Звітність

Відображаємо прострочену дебіторську заборгованість у річній звітності

Прострочена дебіторська заборгованість — сума дебіторської заборгованості, що виникає на 30 день після закінчення терміну обов’язкового платежу згідно з укладеними договорами або якщо дата платежу не визначена після виписування рахунку на оплату (п. 1.2 Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов’язань бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372, далі — Порядок № 372).Чи можна у формі № 7д, № 7м показувати прострочену дебіторську заборгованість?
 

Звітуємо про нарахування та сплату військового збору

Відповідно до підпункту 1.6 пункту 161 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (ПК) платники військового збору зобов’язані забезпечувати виконання податкових зобов’язань у формі та спосіб, визначені статтею 176 ПК.Як потрібно звітувати про нарахування, утримання та сплату військового збору?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Готуємося до нового бюджетного року та складаємо мережу розпорядників

Частина третя статті 10 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.Чи повинна бюджетна установа — головний розпорядник коштів місцевого бюджету перед завершенням бюджетного року оновлювати мережу розпорядників бюджетних коштів?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Як відновити додаток до диплома про вищу освіту

Додаток до диплома про вищу освіту (далі — Додаток) — це документ про освіту державного зразка, що видається випускникам вищих навчальних закладів усіх форм власності і підпорядкування, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра або магістра, а також, за бажанням, випускникам, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, з метою надання інформації, необхідної для об’єктивної оцінки кваліфікації (ступеня) вищої освіти, здобутої особою, яка отримала диплом про вищу освіту.Працівник загубив додаток до диплома про вищу освіту. Чи можна його відновити? Якщо можна, то як це зробити і чиїм коштом?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook