Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыстворення

Материалы слушателям курсов: "Створення"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины

Бухгалтеру

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Архівування та зберігання облікової інформації в програмі BAS: Бухгалтерія

Архівування та зберігання облікової інформації в програмі BAS: Бухгалтерія

Огляд організації резервного копіювання та відновлення облікової інформації в програмі BAS: Бухгалтерія. Описано практичні кроки налаштування, регулярного збереження та відновлення даних, а також важливість архівування для безпеки.Вступ: Навіщо потрібно архівування даних?. Загрози у роботі без резервного копіювання. Автоматизація резервного копіювання у BAS: Бухгалтерія. Копіювання при завершенні роботи та вибір місця зберігання. Перевірка роботи резервного копіювання. Створення копії вручну. Відновлення даних із резервної копії. Висновки: чому це важливо
 

Автоматизацiя нарахування та виплати заробiтної плати в програмi BAS: Бухгалтерiя

Автоматизацiя нарахування та виплати заробiтної плати в програмi BAS: Бухгалтерiя

Стаття докладно описує алгоритм нарахування, оплати та обліку зарплати у програмі BAS: Бухгалтерія, надає покрокові інструкції із прикладами робочих документів і розглядає формування звітності за операціями із зарплатою.Можливості обліку зарплати у BAS: Бухгалтерія. Нарахування авансу працівникам. Виплата авансу: банк та податки. Виплата авансу через касу. Нарахування основної зарплати за місяць. Виплата зарплати через банк. Виплата зарплати через касу. Виплата готівкою: оформлення ордерів. Звітність та аналітика по зарплаті. Типові кореспонденції бухгалтерських рахунків за операціями з оплатою праці
 

Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні

Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні

Огляд різних систем бухгалтерського і фінансового обліку, аналіз можливостей, сфер застосування та переваг ПЗ для автоматизації бізнес-процесів підприємств.Сучасні підсистеми управління обліком підприємства. Огляд популярних програмних продуктів для автоматизації обліку
 

Захист інформації та запобігання шахрайству в облікових системах: практичні підходи для користувачів BAS: Бухгалтерія

Захист інформації та запобігання шахрайству в облікових системах: практичні підходи для користувачів BAS: Бухгалтерія

Стаття присвячена організації захисту інформації в бухгалтерських програмах, особливо у BAS: Бухгалтерія. Розглядаються функціональні можливості щодо налаштування прав користувачів, підвищення безпеки даних, контролю дій у системі, що дозволяє ефективно запобігати витоку даних та шахрайству.Вступ: чому важливий захист інформації в облікових системах. Грамотне створення профілів користувачів та розмежування доступу. Налаштування прав користувачів у BAS: Бухгалтерія. Групи доступу: керування ролями та правами. Актуальні питання інформаційної безпеки у бухгалтерії
 

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

У статті розглядаються основні операції електронного обліку необоротних активів в програмі «BAS: Бухгалтерія», включаючи процеси надходження, введення в експлуатацію, модернізацію та формування первісної вартості основних засобів.Що таке основні засоби та їх облік. Процедура надходження основних засобів. Введення основних засобів в експлуатацію. Модернізація та ремонт основних засобів
 

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасів
 

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Вопросы по программе

На основании каких документов заполняется строка 10.3 отчета "Декларация по НДС"?

В строке 10.3 "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України з нульовою ставкою та/або без податку на додану вартість" отчета "Декларация по НДС" отражаются операции, осуществленные по нулевой ставке (ст.195 НКУ), льготируемые (ст.197 НКУ) и не объектные операции (ст.196 НКУ).
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Оприбуткування ноу-хау: чи можливо

Термін ноу-хау фактично розглядають як конфіденційну інформацію технічного, організаційного (управлінського), комерційного, виробничого та іншого характеру. Тобто ноу-хау — це режим конфіденційності створеного працівником технічного рішення, що складається з даних, які є загальновідомими самі по собі, але становлять виняткову цінність у своїй сукупності саме в певному поєднанні.Які потрібно зібрати документи, щоб оприбуткувати ноу-хау, та як його оцінити?
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Добровільне об’єднання територіальних громад: визначаємо переваги

Пригадаємо спочатку, як формувалося законодавче підгрунтя для об’єднання територіальних громад. Уряд своїм розпорядженням від 01.04.2014 № 333-р схвалив Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні (далі — Концепція). Реалізація Концепції передбачає створення законодавчої бази діяльності органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади на новій територіальній основі з визначенням повноважень та їх ресурсного забезпечення.Наразі в регіонах ведеться робота щодо добровільного об’єднання територіальних громад. Які переваги матимуть територіальні громади у разі їх об’єднання?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній

Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Плануємо видатки на природоохоронні заходи

Природоохоронні заходи фінансуються за рахунок Державного бюджету України, бюджету АР Крим, місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, фондів охорони навколишнього природного середовища, добровільних внесків та інших коштів (ст. 42 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища від 25.06.1991 № 1264-XII).Наразі екологічний податок відповідно до Бюджетного кодексу України зараховується до надходжень загального фонду місцевого бюджету. А видатки на природоохоронні заходи проводять лише за КТКВК 200000 Охорона навколишнього природного середовища та ядерна безпека. За яким фондом місцевого бюджету запланувати видатки на природо­охоронні заходи? Чи можна за загальним фондом місцевого бюджету передбачати капітальні видатки на природоохоронні заходи?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Придбаваємо матеріальні активи: як оплатити правильно

Для розмежування видатків бюджету на поточні та капітальні при плануванні видатків на придбання та оплату основних засобів і інших необоротних матеріальних активів бюджетним установам слід керуватися Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція).Бюджетна установа має придбати термогігрометр вартістю 1953,84 грн. (з ПДВ). За яким КЕКВ потрібно зареєструвати зобов’язання та здійснити платіж: 3110 чи 2210?
 

На основні засоби повністю нараховано знос: чи може їх переоцінити комісія

Відповідно до пункту 3 розділу III Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку у державному секторі 121 Основні засоби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 12.10.2010 № 1202 (далі — НП(с)БОДС 121), якщо залишкова вартість об’єкта основних засобів суттєво відрізняється від його справедливої вартості на дату балансу, то установа може прийняти рішення про переоцінку цього об’єкта.На балансі установи обліковуються основні засоби. Попри те, що їх залишкова вартість дорівнює нулю, вони продовжують використовуватися. Керівник установи прийняв рішення про переоцінку таких основних засобів. Чи може переоцінку основних засобів провести комісія, створена в установі?
 

Печатки і штампи: як обліковувати та використовувати

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу від 15.04.2014 № 1206-VII (далі — Закон № 1206) внесені зміни до низки кодексів та законів України. Ці зміни спрямовані, зокрема, на перехід до добровільного використання печаток суб’єктами господарювання приватного права. Закон № 1206 набрав чинності 30.10.2014.Якщо порядок знищення печаток і штампів на сьогодні не встановлено, чи може бюджетна установа визначити його на власний розсуд? Чи стосується Закон № 1206 бюджетних установ?
 

Виготовлення і монтаж металевих огорож та воріт: за яким КЕКВ оплачувати та як оприбутковувати

Замовлення на виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт передбачає створення об’єкта основних засобів. Адже згідно з пунктом 1.2 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 (далі — Положення з обліку необоротних активів), об’єктом основних засобів є, зокрема, конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій. До того ж пункт 3.4 Положення з обліку необоротних активів передбачає, що огорожі та інші надвірні споруди, що обслуговують будівлю (сарай, паркан, колодязь), становлять разом із нею один інвентарний об’єкт. Якщо ці будівлі та споруди обслуговують два і більше приміщень, вони вважаються самостійними інвентарними об’єктами.Бюджетна установа замовила виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт у сторонньої організації. Вартість металевої огорожі та воріт становить 98 000 грн. За яким КЕКВ оплачувати виготовлення та монтаж таких конструкцій та на який субрахунок обліку їх оприбуткувати?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Допомога малозабезпеченим громадянам від фонду депутата районної у місті ради: чи оподатковувати ПДФО

Ні, така допомога податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) не оподатковується. І ось чому.Фонд депутата районної у місті ради утворений за рахунок коштів місцевого бюджету. Кошти фонду використовуються для надання матеріальної допомоги місцевим мешканцям — малозабезпеченим громадянам та громадянам, які перебувають у складному матеріальному становищі. Чи оподатковується така допомога ПДФО?
 

Допомога при народженні дитини: хто сплачуватиме ЄСВ

Порядок нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за деякі категорії застрахованих осіб затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 № 178 (далі — Порядок № 178). До цього Порядку постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 № 335 (набирає чинності з 26.08.2014) були внесені зміни. Вони привели сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — ЄСВ) за осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку, у відповідність із Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон № 2464).Із 1 липня 2014 року особи, які йтимуть у відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, отримуватимуть лише допомогу при народженні дитини. Чи вважатимуть їх платниками ЄСВ? Чи зараховуватиметься таким особам до страхового стажу період перебування у відпустці?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook