Материалы слушателям курсов: "Створення"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Архівування та зберігання облікової інформації в програмі BAS: Бухгалтерія
Огляд організації резервного копіювання та відновлення облікової інформації в програмі BAS: Бухгалтерія. Описано практичні кроки налаштування, регулярного збереження та відновлення даних, а також важливість архівування для безпеки.Вступ: Навіщо потрібно архівування даних?. Загрози у роботі без резервного копіювання. Автоматизація резервного копіювання у BAS: Бухгалтерія. Копіювання при завершенні роботи та вибір місця зберігання. Перевірка роботи резервного копіювання. Створення копії вручну. Відновлення даних із резервної копії. Висновки: чому це важливоАвтоматизацiя нарахування та виплати заробiтної плати в програмi BAS: Бухгалтерiя
Стаття докладно описує алгоритм нарахування, оплати та обліку зарплати у програмі BAS: Бухгалтерія, надає покрокові інструкції із прикладами робочих документів і розглядає формування звітності за операціями із зарплатою.Можливості обліку зарплати у BAS: Бухгалтерія. Нарахування авансу працівникам. Виплата авансу: банк та податки. Виплата авансу через касу. Нарахування основної зарплати за місяць. Виплата зарплати через банк. Виплата зарплати через касу. Виплата готівкою: оформлення ордерів. Звітність та аналітика по зарплаті. Типові кореспонденції бухгалтерських рахунків за операціями з оплатою праціОгляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні
Огляд різних систем бухгалтерського і фінансового обліку, аналіз можливостей, сфер застосування та переваг ПЗ для автоматизації бізнес-процесів підприємств.Сучасні підсистеми управління обліком підприємства. Огляд популярних програмних продуктів для автоматизації облікуЕлектронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»
У статті розглядаються основні операції електронного обліку необоротних активів в програмі «BAS: Бухгалтерія», включаючи процеси надходження, введення в експлуатацію, модернізацію та формування первісної вартості основних засобів.Що таке основні засоби та їх облік. Процедура надходження основних засобів. Введення основних засобів в експлуатацію. Модернізація та ремонт основних засобівОрганізація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»
електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасів1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Вопросы по программе
На основании каких документов заполняется строка 10.3 отчета "Декларация по НДС"?
В строке 10.3 "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України з нульовою ставкою та/або без податку на додану вартість" отчета "Декларация по НДС" отражаются операции, осуществленные по нулевой ставке (ст.195 НКУ), льготируемые (ст.197 НКУ) и не объектные операции (ст.196 НКУ).Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Бухгалтеру / Бюджетний процес
Добровільне об’єднання територіальних громад: визначаємо переваги
Пригадаємо спочатку, як формувалося законодавче підгрунтя для об’єднання територіальних громад. Уряд своїм розпорядженням від 01.04.2014 № 333-р схвалив Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні (далі — Концепція). Реалізація Концепції передбачає створення законодавчої бази діяльності органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади на новій територіальній основі з визначенням повноважень та їх ресурсного забезпечення.Наразі в регіонах ведеться робота щодо добровільного об’єднання територіальних громад. Які переваги матимуть територіальні громади у разі їх об’єднання?Бухгалтеру / Державні закупівлі
Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній
Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?Бухгалтеру / Кошториси і нормативи
Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
На основні засоби повністю нараховано знос: чи може їх переоцінити комісія
Відповідно до пункту 3 розділу III Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку у державному секторі 121 Основні засоби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 12.10.2010 № 1202 (далі — НП(с)БОДС 121), якщо залишкова вартість об’єкта основних засобів суттєво відрізняється від його справедливої вартості на дату балансу, то установа може прийняти рішення про переоцінку цього об’єкта.На балансі установи обліковуються основні засоби. Попри те, що їх залишкова вартість дорівнює нулю, вони продовжують використовуватися. Керівник установи прийняв рішення про переоцінку таких основних засобів. Чи може переоцінку основних засобів провести комісія, створена в установі?Виготовлення і монтаж металевих огорож та воріт: за яким КЕКВ оплачувати та як оприбутковувати
Замовлення на виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт передбачає створення об’єкта основних засобів. Адже згідно з пунктом 1.2 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 (далі — Положення з обліку необоротних активів), об’єктом основних засобів є, зокрема, конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій. До того ж пункт 3.4 Положення з обліку необоротних активів передбачає, що огорожі та інші надвірні споруди, що обслуговують будівлю (сарай, паркан, колодязь), становлять разом із нею один інвентарний об’єкт. Якщо ці будівлі та споруди обслуговують два і більше приміщень, вони вважаються самостійними інвентарними об’єктами.Бюджетна установа замовила виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт у сторонньої організації. Вартість металевої огорожі та воріт становить 98 000 грн. За яким КЕКВ оплачувати виготовлення та монтаж таких конструкцій та на який субрахунок обліку їх оприбуткувати?Бухгалтеру / Податки і збори
Просмотреть еще статьи на тему "Створення".

Мы на Facebook