Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалы.2013

Материалы слушателям курсов: ".2013"

1С:Предприятие 8.2 / Управление небольшой фирмой для Украины

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / Управление небольшой фирмой для Украины / Общее

Обмен с сайтом через веб-сервис

В конфигурации "1С:Управление небольшой фирмой для Украины" реализован вариант обмена, при котором обмен инициализируется и выполняется со стороны сайта. Основой такого обмена является использование веб-сервиса, который содержит функции получения данных информационной базы. При этом вся логика взаимодействия с веб-сервисом должна быть реализована на стороне сайта, а на стороне конфигурации "Управление небольшой фирмой" достаточно опубликовать веб-сервис.Примеры текстов программных модулей
 

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины / Основные средства и ремонт

Дооценка ОС с нулевой остаточной стоимостью

Дооценка ОС с нулевой остаточной стоимостью

Приведенные в статье примеры воспроизводились в конфигурации "Бухгалтерия для Украины" (редакция 1.2, не ниже релиза 1.2.6). Методика, описанная в статье, актуальна для конфигураций "Управление торговым предприятием для Украины" (редакция 1.2, не ниже релиза 1.2.7). "Управление торговым предприятием для Украины" (редакция 1.2, не ниже релиза 1.3.15.).Расчет амортизации после дооценки ОС с нулевой остаточной стоимостью
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Закупівля на додатково виділені кошти: як правильно обрати процедуру закупівлі

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн. (у будівництві — 300 тис. грн.), а робіт — 1 млн. грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII1 Закону про закупівлі, у т. ч. на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Замовнику на початку 2013 року було виділено 80 тис. грн. на закупівлю необхідних товарів. Тож було укладено пряму угоду без проведення процедур закупівель. У липні 2013 року замовнику було додатково виділено ще 170 тис. грн. на закупівлю тих самих товарів. Чи може замовник на 170 тис. грн. провести процедуру запиту цінових пропозицій? Чи, враховуючи загальну суму на 2013 рік, він зобов’язаний проводити відкриті торги?
 

Річний план закупівель на 2013 рік складено за старими КЕКВ: чи вносити зміни за закупівлями, розпочатими наприкінці 2012 року

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі проводять відповідно до річного плану. Інструкцією щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922, передбачено обов’язковість заповнення колонки 2 річного плану закупівель в разі здійснення їх за рахунок бюджетних коштів. У колонці 2 зазначають код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України Про бюджетну класифікацію від 14.01.2011 № 11 (далі — Наказ № 11), для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.Річний план закупівель на 2013 рік затверджений на початку грудня 2012 року за старим КЕКВ. Як бути з КЕКВ, якщо процедура розпочата у грудні 2012 року, а закінчується наприкінці січня 2013 року? Чи потрібно вносити зміни до річного плану в частині зміни КЕКВ зі старих на нові?
 

Бюджетна установа з початку 2013 розпочала процедури закупівлі за ДК 016:2010 — чи буде це порушенням

Враховуючи лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.02.2013 № 3302-05/4104-12, якщо процедура закупівлі розпочата замовником у період з 31.12.2012 по 28.01.2013 включно за предметом закупівлі, визначеним на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 або ДК 016:2010, подальше здійснення закупівлі за таким предметом відповідає меті Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI та не суперечить принципам здійснення закупівель. Тобто Уповноважений орган не вбачає порушень в діях замовника, який склав річний план закупівель на 2013 рік і розпочав процедури закупівель за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010.Чи буде порушенням законодавства у сфері державних закупівель, якщо бюджетна установа, починаючи з 01.01.2013, склала річний план закупівель на 2013 рік і почала процедури закупівель за ДК 016:2010, тобто до дати внесення змін до Порядку № 921?
 

Бухгалтеру / Звітність

Декларуємо своє майно, доходи, витрати і зобов’язання за оновленою формою

Так, потрібно. Пояснимо чому.Антикорупційна декларація — декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру — зазнала змін із 1 січня 2014 року. Якщо державний службовець у грудні звільнився із займаної посади, чи потрібно йому подавати декларацію за 2013 рік? Чи змінилися строки її подання?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Знімаємо з реєстрації кредиторську заборгованість за результатами перевірки

Так, потрібно. Пояснимо чому.Під час перевірки фінансові інспектори виявили завищення кредиторської заборгованості за необоротні активи, придбані в 2013 році за кошти загального фонду в сумі 6000 грн. (у т. ч. ПДВ —1000 грн.). Установі направлено вимоги щодо зняття з обліку та реєстрації в органах Казначейства суми даної кредиторської заборгованості. Чи потрібно зменшувати фінансовий результат за 2013 рік?
 

Бухгалтеру / Командировки

Примеры оформления документов на командировку в 1С 8

Примеры оформления документов на командировку в 1С 8

Приказ на командировку оформляется руководителем предприятия или его заместителем в произвольной форме, поэтому данная форма в типовой конфигурации не реализована, но существует возможность подключить внешнюю печатную форму приказа. Это можно сделать, например, для документа Командировки организаций. В данном документе содержатся все реквизиты, которые должны быть указаны в приказе.Приказ на командировку. Командировочное удостоверение. Журнал регистрации командировочных удостоверений
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Необоротні активи: чи індексуємо вартість за 2013 рік

Пунктом 7.3 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611, визначено, що індексація первісної (переоціненої) вартості груп необоротних активів (крім об’єктів житлового фонду) може проводитися за самостійним рішенням керівника установи протягом I кварталу наступного звітного року.Чи необхідно проводити індексацію вартості необоротних активів за підсумками 2013 року?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Установлення доплати за класне керівництво: як впливає на базовий місяць

Ні, не буде. І ось чому.Доплата за класне керівництво встановлюється згідно з тарифікацією. У викладача прослідковується така динаміка: на 2012/2013 навчальний рік доплату не встановили; на 2013/2014 навчальний рік — встановили з вересня 2013 року; на 2014/2015 навчальний рік — знову не встановили. Чи буде вересень 2013 року вважатися базовим при проведенні індексації заробітної плати?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Декларуємо фінансові витрати за 2013 рік у антикорупційній декларації

Форма декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — антикорупційна декларація) затверджена Законом України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI.Сума разової витрати державного службовця у 2013 році для заповнення позицій 46, 48, 50, 56 та 59 антикорупційної декларації перевищує 100 тис. грн. Чи потрібно держслужбовцю заповнювати ці позиції з урахуванням внесених змін до законодавства?
 

Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань не є обов’язковою виплатою

Відповідно до частини шостої статті 33 Закону України Про державну службу від 16.12.1993 № 3723-XII державним службовцям може надаватися матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань.До керівника державного органу (територіального управління судової адміністрації) звернулися працівники з вимогою виплатити їм матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань. Коштів на задоволення вимоги працівників у кошторисі установи на 2013 рік недостатньо. Чи є обов’язковою виплата державним службовцям такої допомоги?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Посадові оклади працівникам з 01.12.2013 залишаються на рівні січня 2013 року

Згідно зі статтею 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2013 рік від 06.12.2012 № 5515-VI розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 становить 1218 грн. У зв’язку із цим підвищенням Міністерством соціальної політики України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, який передбачає збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду з 01.12.2013 до 923 грн.Бюджетні установи повинні затвердити нові штатні розписи з 01.12.2013, оскільки розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 зростає. Як правильно встановити посадовий оклад працівникам з 01.12.2013?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Надбавки медпрацівникам системи екстреної медичної допомоги виплатять з 1 жовтня 2013 року

Так, будуть.Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф запитує, чи будуть здійснювати виплати, передбачені Законом України Про екстрену медичну допомогу?
 

Посадові оклади працівникам з 01.12.2013 залишаються на рівні січня 2013 року

Згідно зі статтею 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2013 рік від 06.12.2012 № 5515-VI розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 становить 1218 грн. У зв’язку із цим підвищенням Міністерством соціальної політики України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, який передбачає збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду з 01.12.2013 до 923 грн.Бюджетні установи повинні затвердити нові штатні розписи з 01.12.2013, оскільки розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 зростає. Як правильно встановити посадовий оклад працівникам з 01.12.2013?
 

Виплата працівнику матеріальної допомоги в наступному році

Ні, такі видатки є незаконними. Пояснимо чому.Відповідно до наказу керівника закладу охорони здоров’я медичній ­сестрі у грудні 2013 року мала бути надана матеріальна допомога. Проте бухгалтер провів нарахування та виплату такої матеріальної допомоги у січні 2014 року. Кредиторську заборгованість на суму матеріальної допомоги станом на 01.01.2014 в органі Казначейства не зареєстровано. Чи законні такі видатки?
 

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Під час ревізії фінінспектори збільшили період, що підлягає перевірці: чи можливо

Так, і ось чому.У закладі охорони здоров’я фінінспектори проводили ревізію фінансово-господарської діяльності. Першого дня вони надали керівнику закладу програму ревізії, у якій як період, що підлягає перевірці, вказано 2014 рік та І півріччя 2015 року. Проте через кілька днів програму ревізії дещо змінили: до періоду перевірки додали ще й 2013 рік. Чи повинен заклад надавати фінінспекторам документи за 2013 рік?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Чи звільняються платні соціальні послуги від оподаткування ПДВ

Відповідно до підпункту д підпункту 197.1.7 Податкового кодексу України (ПК) від оподаткування податком на додану вартість (далі — ПДВ) звільняються операції з надання послуг харчування, забезпечення майном, комунально-побутовими та іншими соціальними послугами за рахунок державних коштів, що надаються особам, які утримуються у територіальних центрах соціального обслуговування (далі — терцентр). Тобто соціальні послуги, що надаються не за рахунок державних коштів (на платній основі), не звільняються від оподаткування ПДВ.Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за 2013 рік надано платних соціальних послуг на суму 281,7 тис. грн. Терцентр не зареєстрований як платник ПДВ. Чи звільняються від оподаткування ПДВ платні соціальні послуги? Якщо ні, то чи повинен терцентр зареєструватися як платник ПДВ у контролюючому органі у разі перевищення загальної суми надання платних соціальних послуг в 300 тис. грн.?
 

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Установлюємо розмір грошової допомоги дітям-сиротам при працевлаштуванні

Відповідно до статті 8 Закону України Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування від 13.01.2005 № 2342-ІV випускники навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також особи з їх числа забезпечуються за рахунок навчального закладу або відповідної установи органів праці та соціального захисту населення одягом і взуттям та одноразовою грошовою допомогою в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.Випускникам навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови їх працевлаштування надається одноразова грошова допомога. Який розмір прожиткового мінімуму застосовується при розрахунку такої виплати?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook