Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалынакладна

Материалы слушателям курсов: "Накладна"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Стаття знайомить з поетапним веденням облiку виробництва та розрахунком собiвартостi виробiв у програмi "BAS Бухгалтерiя" на прикладi виготовлення шафи-купе, включаючи роботу з матерiалами, формування документiв i аналiз проводок.Вступ. Облiк матерiальних витрат у виробництвi. Документування випуску продукції. Розрахунок собівартості та її калькуляція. Питання для самоконтролю
 

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Стаття містить покрокову інструкцію щодо оформлення операцій з обліку та оплати товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) у програмі "BAS Бухгалтерія", що буде корисно бухгалтерам і студентам-початківцям.Вступ. Оформлення операцій закупівлі ТМЦ: процеси на прикладі ТОВ «Будсервіс». Завдання 2. Оформлення операцій з отримання ТМЦ від іншого постачальника. Контрольні питання для самоперевірки
 

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Стаття розглядає типовий процес обліку реалізації готової продукції в програмі «BAS Бухгалтерія» — від виставлення рахунка до здійснення банківських операцій і контролю взаєморозрахунків із покупцями.Вступ. Покрокове оформлення операцiї реалiзацiї. Відображення оплати від покупця. Контроль взаєморозрахункiв з покупцями. Питання для самоконтролю
 

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Зміст статті присвячено особливостям організації обліку розрахункових операцій з покупцями та замовниками у програмі BAS:Бухгалтерія, включаючи створення, заповнення і аналіз документів та формування звітності.Організація електронного обліку розрахунків: Першочергові дії. Оформлення відвантаження продукції та робота з рахунками на оплату. Створення пов’язаних документів на основі рахунку на оплату. Повернення товарів: Документи і відображення в обліку. Звірка розрахунків із контрагентами. Аналіз розрахунків і стандартна звітність. Типові кореспонденції рахунків для обліку розрахунків з покупцями та замовниками
 

Облік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність

Облік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність

капітал, бухгалтерія, статутний капітал, облік, BAS, внески, активи, документи, грошові кошти, основні засоби, звітність, операції, дебет, кредит, картка рахунку, оборотно-сальдова відомість, власний капітал, ПДВ, реєстрація, підприємство, електронний документ, кореспонденціяЗагальні принципи обліку власного капіталу. Документування операцій зі статутним капіталом у BAS. Зміна розміру статутного капіталу. Типові бухгалтерські проведення щодо обліку власного капіталу. Аналіз і контроль обліку власного капіталу
 

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

У статті розглядаються основні операції електронного обліку необоротних активів в програмі «BAS: Бухгалтерія», включаючи процеси надходження, введення в експлуатацію, модернізацію та формування первісної вартості основних засобів.Що таке основні засоби та їх облік. Процедура надходження основних засобів. Введення основних засобів в експлуатацію. Модернізація та ремонт основних засобів
 

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

У статті описано ключові принципи організації та автоматизації обліку доходів, витрат і фінансових результатів на підприємстві з детальним поясненням процесу закриття місяця, проведення регламентних операцій, а також аналізу та контролю основних показників у сучасних інформаційних системах.Структура облікових операцій протягом місяця. Підготовка до закриття місяця. Аналіз залишків запасів і податкових нарахувань. Регламентні операції закриття місяця. Формування та закриття фінансового результату. Типові кореспонденції рахунків для обліку доходів, витрат та фінансових результатів
 

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Стаття розкриває алгоритми ведення обліку різних операцій з основними засобами у сучасній електронній бухгалтерії: продаж, підготовка до передачі, інвентаризація, переміщення, списання, автоматичний розрахунок амортизації, а також формування звітності та проведення типових бухгалтерських операцій.Визначення продажу основних засобів згідно Податкового кодексу. Продаж основних засобів: організація та документування. Оформлення документації при передачі (продажу). Інвентаризація основних засобів: електронний документообіг. Автоматичне закриття місяця та нарахування амортизації. Контроль руху основних засобів через звітність. Типові кореспонденції рахунків по обліку основних засобів
 

Облік виробництва та реалізації продукції в автоматизованих системах: підхід для малого і середнього бізнесу

Облік виробництва та реалізації продукції в автоматизованих системах: підхід для малого і середнього бізнесу

У статті розглядається практична організація обліку виробництва та реалізації продукції з використанням сучасних програмних рішень для МСБ, із детальним описом електронних документів та принципів автоматизації процедур.Вступ до обліку виробництва та реалізації продукції. Основні принципи та загальна схема обліку. Організація довідників та налаштувань витрат. Документування виробничих витрат. Документування випуску готової продукції. Розподіл і автоматизація обліку витрат. Реалізація готової продукції. Ключові бухгалтерські проводки для виробництва і реалізації. Висновки
 

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасів
 

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Производство

Установка плановых цен

Установка плановых цен

Документом "Установка цен номенклатуры" устанавливается плановая себестоимость выпуска продукции
 

Списание материалов в документе «Отчет производства за смену»

Списание материалов в документе «Отчет производства за смену»

Возможно автоматически оформить списание материалов и без формирования документа "Требование-накладная". В "отчете производства за смену"
 

Бухгалтеру / Відрядження

Визначаємо документи, які підтверджують витрати на проживання під час відрядження

Відповідно до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59, установа за наявності підтвердних документів (в оригіналі) відшкодовує в межах граничних сум витрат на найм житлового приміщення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98, витрати відрядженим працівникам на найм житлового приміщення з розрахунку вартості одного місця у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні за кожну добу такого проживання з урахуванням включених до рахунків на оплату вартості проживання витрат на користування телефоном (крім витрат на службові телефонні розмови), холодильником, телевізором та інших витрат.Працівник установи, перебуваючи у відрядженні, проживав у готелі. До авансового звіту він не додав рахунок з готелю, а лише квитанцію про оплату за проживання, яка не ідентифікує юридичну особу — надавача послуги. У відшкодуванні витрат на проживання йому було відмовлено. Які документи повинен надати працівник до бухгалтерії для підтвердження витрат на проживання?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Відновлюємо підтвердні документи для авансового звіту

Чинним законодавством не передбачено видачу дубліката фіскального чеку касового апарату. Натомість ми можемо запропонувати такий алгоритм вирішення ситуації.Працівник придбав товарно-матеріальні цінності для бюджетної установи. Проте підтвердний документ (фіскальний чек касового апарату) ним був втрачений. За допомогою яких документів працівник зможе підтвердити здійснені витрати?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Накладна".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook