Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалысписання

Материалы слушателям курсов: "Списання"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Стаття знайомить з поетапним веденням облiку виробництва та розрахунком собiвартостi виробiв у програмi "BAS Бухгалтерiя" на прикладi виготовлення шафи-купе, включаючи роботу з матерiалами, формування документiв i аналiз проводок.Вступ. Облiк матерiальних витрат у виробництвi. Документування випуску продукції. Розрахунок собівартості та її калькуляція. Питання для самоконтролю
 

Облік нарахування, утримань та виплати заробітної плати у програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція

Облік нарахування, утримань та виплати заробітної плати у програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція

BAS Бухгалтерія, заробітна плата, нарахування зарплати, утримання, ПДФО, військовий збір, ЄСВ, виплата заробітної плати, каса, банк, бухгалтерський облік, документообіг, звіти, автоматизація, підприємство, проводки, касові ордери, платіжне доручення, Журнал, ФОП, співробітники, аналіз зарплатиВступ. Завдання 1. Нарахування та утримання із заробітної плати. Завдання 2. Виплата заробітної плати і перерахування податків. Питання для самоконтролю
 

Електронні документи та облік грошових коштів у системі BAS: Бухгалтерія

Електронні документи та облік грошових коштів у системі BAS: Бухгалтерія

Огляд електронних документів та процедури обліку руху грошових коштів на рахунках підприємства із використанням BAS: Бухгалтерія, приклади формування платіжних документів, особливості аналітичного обліку та типові бухгалтерські проводки.Оформлення списання грошових коштів з банківського рахунку. Використання платіжного доручення в BAS: Бухгалтерія. Ведення обліку банківських виписок. Стандартні бухгалтерські звіти за операціями з грошовими коштами. Призначення рахунку 31 «Рахунки в банках». Типові бухгалтерські проведення по обліку грошових коштів
 

Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні

Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні

Огляд різних систем бухгалтерського і фінансового обліку, аналіз можливостей, сфер застосування та переваг ПЗ для автоматизації бізнес-процесів підприємств.Сучасні підсистеми управління обліком підприємства. Огляд популярних програмних продуктів для автоматизації обліку
 

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

У статті описано ключові принципи організації та автоматизації обліку доходів, витрат і фінансових результатів на підприємстві з детальним поясненням процесу закриття місяця, проведення регламентних операцій, а також аналізу та контролю основних показників у сучасних інформаційних системах.Структура облікових операцій протягом місяця. Підготовка до закриття місяця. Аналіз залишків запасів і податкових нарахувань. Регламентні операції закриття місяця. Формування та закриття фінансового результату. Типові кореспонденції рахунків для обліку доходів, витрат та фінансових результатів
 

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Стаття розкриває алгоритми ведення обліку різних операцій з основними засобами у сучасній електронній бухгалтерії: продаж, підготовка до передачі, інвентаризація, переміщення, списання, автоматичний розрахунок амортизації, а також формування звітності та проведення типових бухгалтерських операцій.Визначення продажу основних засобів згідно Податкового кодексу. Продаж основних засобів: організація та документування. Оформлення документації при передачі (продажу). Інвентаризація основних засобів: електронний документообіг. Автоматичне закриття місяця та нарахування амортизації. Контроль руху основних засобів через звітність. Типові кореспонденції рахунків по обліку основних засобів
 

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасів
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Оприбуткування основних засобів: застосовуємо меморіальний ордер правильно

Бюджетні установи з метою забезпечення єдності бухгалтерського обліку мають використовувати меморіальні ордери відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженої наказом Державного казначейства України від 27.07.2000 № 68 (далі — Інструкція № 68).Який меморіальний ордер потрібно застосовувати для оприбуткування основних засобів та списання копійок?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Списуємо дебіторську заборгованість правильно

Відповідно до пункту 1.2 Інструкції з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 26.12.2003 № 242, безнадійна дебіторська заборгованість — поточна (прострочена) дебіторська заборгованість, щодо якої є впевненість про неповернення її боржником або за якою строк позовної давності минув. Причому останню визначають як таку, що обліковується після закінчення строку позовної давності.Бюджетна установа сплатила авансовий платіж за договором придбання матеріальних цінностей, але фірма-постачальник їх не поставила. Чи можна списати дебіторську заборгованість, якщо ця фірма не реагує на надіслані їй акти звірки, та як її списати?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Списуємо непридатні основні засоби

Механізм списання майна для установ та організацій, а також установ та організацій, які перебувають у віданні Національної академії наук і галузевих академій наук, визначений Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314 (далі — Порядок № 1314). Бюджетна установа повинна діяти за такою схемою:На балансі бюджетної установи обліковуються основні засоби (навчальні кінофільми, магнітні диски і стрічки, касети), які є морально та фізично зношеними, непридатними для подальшого використання. Яка схема списання таких основних засобів?
 

Проектно-кошторисна документація: списувати не можна обліковувати

Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (додаток 1 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611) на субрахунку 109 Інші основні засоби обліковують, зокрема, документацію з типового проектування незалежно від вартості.Установа проводила капітальний ремонт даху. При перевірці фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори зазначили, що проектно-кошторисну документацію на проведення цього ремонту слід обліковувати на субрахунку 109 Інші основні засоби. Чи правильно це?
 

Проведено капітальний ремонт системи опалення та демонтаж труб: кому належить металобрухт

Перш ніж відповісти на запитання, визначимося з видом робіт, тобто з тим, був це поточний чи капітальний ремонт. Для цього відкриємо Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 (далі — Перелік). Згідно з пунктом 2.11 розділу 2 Переліку вказані роботи підпадають під визначення капітального ремонту.У дитсадку взимку відремонтували систему опалення. Замінили радіатори, деякі труби повирізали й теж замінили на нові. Після ремонту залишились старі радіатори та труби. Через якийсь час до дитсадка звернувся підрядник, аби старі радіатори та труби забрати на металобрухт. Мотивує він це тим, що в кошторисі закладено повернення металобрухту в обмін за матеріал, який він використав. Як бути в цій ситуації?
 

Чи можна списати шини, щойно встановивши їх на автомобіль

Відповідно до пункту 31 Інструкції з обліку запасів бюджетних установ, затверд­женої наказом Державного казначейства України від 08.12.2000 № 125, автомобільні шини обліковують на субрахунку 238 Запасні частини до машин і обладнання як і решту запасних частин, призначених для ремонту і заміни спрацьованих частин машин. Тож правила їх обліку аналогічні як і для будь-яких інших запасів установи. Однак списувати їх одразу після встановлення на автомобіль замість старих шин все ж не варто. І для цього є не один аргумент.Підкажіть, будь ласка, чи можна списати нову автомобільну шину, яка придбана на заміну старої, одразу на витрати актом установки, тобто Д-т 802 К-т 675?
 

Визначаємо КЕКВ для здійснення видатків, пов’язаних із ремонтом комп’ютера

Підемо від зворотного і розглянемо, за яких умов витрати на ремонт комп’ютера як основного засобу відносять на капітальні видатки.В установи вийшов з ладу комп’ютер — потрібна заміна материнської плати, відеокарти. Ремонтні роботи проводитиме ПП (з наданням акта виконаних робіт). Чи можна витрати на ремонт комп’ютера провести за КЕКВ 2240, чи їх слід віднести на капітальні видатки?
 

За результатами інвентаризації виявлені лишки та нестачі ОЗ: як вчиняти

Виявлені під час інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю основних засобів (далі — ОЗ) і даними бухгалтерського обліку відповідно до пункту 4 розділу IV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 02.09.2014 № 879 (далі — Положення про інвентаризацію), установа має урегулювати так:За результатами інвентаризації у бюджетній установі виявлені лишки та нестачі основних засобів. Як їх відобразити в обліку, а також оприбуткувати лишки та списати нестачі у разі, якщо винні особи не встановлені?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Сплата ЄСВ: визначаємося з порядком

Згідно з абзацом першим частини восьмої статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон про ЄСВ), підпунктом 6 пункту 3 розділу IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 (далі — Інструкція з нарахування), установи зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця.Як треба сплачувати утриманий та нарахований ЄСВ: за таблицею 6 чи таблицею 1 звіту з ЄСВ. При цьому до уваги беруть відомості щодо кожної особи чи загальну суму за місяць?
 

Чи звільняє від пені і штрафів сплата ЄСВ на неналежний рахунок

Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464 (далі — Закон № 2464) визначено, що платники єдиного внеску зобов’язані сплачувати його не пізніше 20 числа наступного місяця за базовим звітним періодом на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України (ПФУ), відкриті в органах Державної казначейської служби України для його зарахування.Бюджетна установа у січні – лютому 2013 року помилково сплатила ЄСВ не на рахунок внеску за найманих працівників, а на рахунок грошового забезпечення військовослужбовців. 01.03.2013 установа звернулася до ПФУ із заявою про перезарахування коштів на правильний рахунок. У червні 2013 року ПФУ прийняв рішення про стягнення штрафу та пені на помилково сплачені суми. Чи правомірні дії ПФУ?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Списання".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook