Материалы слушателям курсов: "Списання"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат
Стаття знайомить з поетапним веденням облiку виробництва та розрахунком собiвартостi виробiв у програмi "BAS Бухгалтерiя" на прикладi виготовлення шафи-купе, включаючи роботу з матерiалами, формування документiв i аналiз проводок.Вступ. Облiк матерiальних витрат у виробництвi. Документування випуску продукції. Розрахунок собівартості та її калькуляція. Питання для самоконтролюЕлектронні документи та облік грошових коштів у системі BAS: Бухгалтерія
Огляд електронних документів та процедури обліку руху грошових коштів на рахунках підприємства із використанням BAS: Бухгалтерія, приклади формування платіжних документів, особливості аналітичного обліку та типові бухгалтерські проводки.Оформлення списання грошових коштів з банківського рахунку. Використання платіжного доручення в BAS: Бухгалтерія. Ведення обліку банківських виписок. Стандартні бухгалтерські звіти за операціями з грошовими коштами. Призначення рахунку 31 «Рахунки в банках». Типові бухгалтерські проведення по обліку грошових коштівОгляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні
Огляд різних систем бухгалтерського і фінансового обліку, аналіз можливостей, сфер застосування та переваг ПЗ для автоматизації бізнес-процесів підприємств.Сучасні підсистеми управління обліком підприємства. Огляд популярних програмних продуктів для автоматизації облікуОрганізація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»
електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасівБухгалтеру / Бухгалтерський облік
Оприбуткування основних засобів: застосовуємо меморіальний ордер правильно
Бюджетні установи з метою забезпечення єдності бухгалтерського обліку мають використовувати меморіальні ордери відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженої наказом Державного казначейства України від 27.07.2000 № 68 (далі — Інструкція № 68).Який меморіальний ордер потрібно застосовувати для оприбуткування основних засобів та списання копійок?Бухгалтеру / Кошториси і нормативи
Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Проектно-кошторисна документація: списувати не можна обліковувати
Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (додаток 1 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611) на субрахунку 109 Інші основні засоби обліковують, зокрема, документацію з типового проектування незалежно від вартості.Установа проводила капітальний ремонт даху. При перевірці фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори зазначили, що проектно-кошторисну документацію на проведення цього ремонту слід обліковувати на субрахунку 109 Інші основні засоби. Чи правильно це?Проведено капітальний ремонт системи опалення та демонтаж труб: кому належить металобрухт
Перш ніж відповісти на запитання, визначимося з видом робіт, тобто з тим, був це поточний чи капітальний ремонт. Для цього відкриємо Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 (далі — Перелік). Згідно з пунктом 2.11 розділу 2 Переліку вказані роботи підпадають під визначення капітального ремонту.У дитсадку взимку відремонтували систему опалення. Замінили радіатори, деякі труби повирізали й теж замінили на нові. Після ремонту залишились старі радіатори та труби. Через якийсь час до дитсадка звернувся підрядник, аби старі радіатори та труби забрати на металобрухт. Мотивує він це тим, що в кошторисі закладено повернення металобрухту в обмін за матеріал, який він використав. Як бути в цій ситуації?Визначаємо КЕКВ для здійснення видатків, пов’язаних із ремонтом комп’ютера
Підемо від зворотного і розглянемо, за яких умов витрати на ремонт комп’ютера як основного засобу відносять на капітальні видатки.В установи вийшов з ладу комп’ютер — потрібна заміна материнської плати, відеокарти. Ремонтні роботи проводитиме ПП (з наданням акта виконаних робіт). Чи можна витрати на ремонт комп’ютера провести за КЕКВ 2240, чи їх слід віднести на капітальні видатки?За результатами інвентаризації виявлені лишки та нестачі ОЗ: як вчиняти
Виявлені під час інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю основних засобів (далі — ОЗ) і даними бухгалтерського обліку відповідно до пункту 4 розділу IV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 02.09.2014 № 879 (далі — Положення про інвентаризацію), установа має урегулювати так:За результатами інвентаризації у бюджетній установі виявлені лишки та нестачі основних засобів. Як їх відобразити в обліку, а також оприбуткувати лишки та списати нестачі у разі, якщо винні особи не встановлені?Бухгалтеру / Податки і збори
Чи звільняє від пені і штрафів сплата ЄСВ на неналежний рахунок
Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464 (далі — Закон № 2464) визначено, що платники єдиного внеску зобов’язані сплачувати його не пізніше 20 числа наступного місяця за базовим звітним періодом на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України (ПФУ), відкриті в органах Державної казначейської служби України для його зарахування.Бюджетна установа у січні – лютому 2013 року помилково сплатила ЄСВ не на рахунок внеску за найманих працівників, а на рахунок грошового забезпечення військовослужбовців. 01.03.2013 установа звернулася до ПФУ із заявою про перезарахування коштів на правильний рахунок. У червні 2013 року ПФУ прийняв рішення про стягнення штрафу та пені на помилково сплачені суми. Чи правомірні дії ПФУ?Просмотреть еще статьи на тему "Списання".

Мы на Facebook