Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыдані

Материалы слушателям курсов: "Дані"

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Відрядження

Відшкодування витрат на проїзд до місця відрядження за посадочним документом

Так, достатньо, і ось чому.Працівник повернувся з відрядження і подав до бухгалтерії авансовий звіт. А разом із ним і посадочні документи (копії електронних документів) на проїзд потягом до місця призначення і назад. Чи достатньо посадочного документа для відшкодування працівнику витрат на проїзд?
 

Чи можна відрядженому оплатити вартість проїзду за копією квитка?

Згідно з пунктом 7 постанови КМУ Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98 працівникам бюджетних установ і організацій відшкодовуються, зокрема, витрати на проїзд (у т. ч. на перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад, а також за місцем відрядження (у т. ч. на орендованому транспорті) за наявності підтвердних документів.Працівник нашої організації та працівник іншої установи одночасно вибували у відрядження до одного і того самого міста та організації з однаковою метою. Вони придбали один квиток на потяг на двох осіб. Після повернення з відрядження наш працівник надав до бухгалтерії копію квитка, в якому зазначалася загальна сума квитка та кількість перевезених осіб. Оригінал квитка, за словами нашого співробітника, забрав працівник іншої установи і передав до бухгалтерії своєї установи. Чи може наша організація відшкодувати відрядженому працівникові вартість проїзду на підставі копії проїзного квитка у разі оформлення його на двох осіб?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи проводити тендер, якщо вартість будівельних робіт на двох окремих будівлях перевищує 1 млн. грн.

Відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) роботи — це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи із нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у т. ч. геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.Чи потрібно поводити процедури державних закупівель, якщо бюджетна установа планує провести ремонт 10 кабінетів адміністративної будівлі, а також провести реконструкцію даху окремої господарської будівлі (котельні), якщо вартість ремонту кабінетів — 600 тис. грн., а реконструкції даху котельні — 450 тис. грн., тобто разом вартість робіт становитиме 1,05 млн. грн.?
 

Чи можна в документації конкурсних торгів не зазначати обсяг закупівлі консультаційних послуг

Перелік складових, які повинні міститися в документації конкурсних торгів (далі — ДКТ), визначено частиною другою статті 22 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі). ДКТ повинна містити, зокрема: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; проект договору або основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю.Бюджетна установа закуповує консультаційні послуги. Водночас неможливо чітко визначити обсяг таких послуг на рік, позаяк його буде сформовано відповідно до потреби, що виникатиме упродовж року. Як визначити обсяг предмета закупівлі?
 

Бухгалтеру / Звітність

Відповідальність за помилки у звіті з ЄСВ

Заходи впливу до установ-порушників визначені у статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон про ЄСВ), а до посадових осіб таких установ — у статті 1651 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КпАП).Складаючи звіт з ЄСВ за травень 2015 року, сільська рада може застосувати понижуючий коефіцієнт (у розмірі 0,853) відповідно до установлених законодавством умов його застосування. Утім, випадково бухгалтер виявив, що в окремих місяцях 2014 року звіти з ЄСВ подавали з помилками. І ці помилки у наступні періоди не були виправлені. Хто — сільська рада чи посадова особа — відповідатиме за подання у 2014 році звітів з ЄСВ з помилками? Чи обов’язково застосовувати понижуючий коефіцієнт до ставки ЄСВ при складанні звіту з ЄСВ за травень 2015 року?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Приймаєте будівельні роботи — обов’язково реєструйте зобов’язання до кінця року

Розпорядники і одержувачі коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів), здійснюють реєстрацію зобов’язань в органах Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).Бюджетна установа (розпорядник бюджетних коштів) підписала акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) у грудні 2012 року, але оплату їх не здійснила. Чи зобов’язані органи Казначейства оплатити кредиторську заборгованість за такими документами у наступному бюджетному періоді?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Проводимо інвентаризацію залучених під час мобілізації транспортних засобів

Під час інвентаризації основних засобів бюджетні установи керуються нормами Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 № 90 (далі — Інструкція № 90).Транспортний засіб, що перебуває на балансі установи, передано за актом приймання-передачі для виконання військово-транспортного обов’язку під час мобілізації. Як установі проінвентаризувати такий транспортний засіб?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Визначення базового місяця у разі збільшення надбавки за вислугу років

Відповідно до пункту 5 Порядку проведення індексації грошових доходів працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 № 1078 (далі — Порядок № 1078), місяць, у якому відбувається підвищення мінімальної заробітної плати, а також зростання грошових доходів без перегляду їх мінімальних розмірів, вважається базовим при обчисленні індексу споживчих цін (ІСЦ) для проведення індексації.До складу заробітної плати працівника входять: посадовий оклад 1218 грн., надбавка за ранг — 90 грн., надбавка за вислугу років (30%) — 392,40 грн., фіксована сума індексації — 537 грн. З 2 червня 2014 року розмір надбавки за вислугу років працівника збільшився до 40%, а саме на 130,80 грн. Базовий місяць — грудень 2013 року. Чи зміниться базовий місяць та яку суму індексації отримає працівник?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Один претендент на вакантну посаду держслужбовця: проводимо конкурс

Відповідно до пункту 6 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 (у редакції від 07.09.2012) (далі — Порядок), умови проведення конкурсу в окремому державному органі визначає його керівник, який призначає на посади та звільняє з посад державних службовців.Чи можливо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця в разі, якщо для участі у конкурсі документи подав лише один претендент?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Надаємо щорічну основну відпустку за другий рік роботи

Так, може. Пояснимо чому.Особа працює в сільській раді на посаді секретаря з 10 липня 2013 року. Щорічну основну відпустку за перший рік роботи їй було надано з 15 січня 2014 року. Чи може така особа отримати щорічну основну відпустку за наступний робочий рік у серпні 2014 року?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Надаємо персональні дані для складання адмінпротоколу

Так. І ось чому.Орган Держфінінспекції провів в установі ревізію фінансово-господарської діяльності. Виявлені під час перевірки порушення передбачають адміністративну відповідальність за статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Для складання адмінпротоколу фінінспектори просять надати їм дані про дату, місце народження та проживання, ідентифікаційний номер тих працівників, на яких буде складено адмінпротокол. Чи мають право фінінспектори робити відповідний запит, а установа надавати їм персональні дані працівників?
 

Виправляємо помилки в первинних документах та облікових регістрах

Під час ведення бухгалтерського обліку бухгалтер оформляє велику кількість первинних документів, що підтверджують факт проведення господарських операцій. Також він має узагальнити, систематизувати та відобразити в облікових регістрах отриману з первинних документів інформацію.Підсумовуючи проведені протягом року господарські операції перед складанням річного звіту, бухгалтер знайшов помилку. Як правильно відобразити в бухгалтерському обліку виправлення допущеної помилки і уникнути зауважень контролюючих органів?
 

Бухгалтеру / Оренда

Відшкодування витрат з утримання орендованого приміщення

Ні, не правильний. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду частину приміщення. Аби орендар відшкодував їй витрати на утримання приміщення, вона, зокрема, виставляє рахунок на відшкодування витрат з охорони приміщення за КЕКВ 2240. Чи правильний рахунок виставляє установа? Адже її витрати з охорони приміщення включають заробітну плату сторожам, яку виплачують за КЕКВ 2110 і 2120.
 

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Як 2013 року виплачувати одноразову допомогу дітям-сиротам

Механізм надання одноразової допомоги визначено Порядком надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку (далі — одноразова допомога), затвердженим постановою КМУ від 25.08.2005 № 823. До пункту 2 постанови, якою був затверджений зазначений порядок, постановою КМУ від 27.03.2013 № 209 внесені зміни. Тобто, розмір та порядок виплати одноразової допомоги 2013 року в порівнянні з 2012 роком залишаються незмінними.Який порядок виплати одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям позбавленим, батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку у 2013 році? Чи змінився він порівняно з 2012 роком?
 

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Донараховуємо суми допомоги по вагітності та пологах за раніше профінансованим листком непрацездатності

Відповідно до статей 38 і 39 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням від 18.01.2001 № 2240-III допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати за період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від страхового стажу.Бухгалтерія установи у вересні 2013 року самостійно виявила помилку — працівниці недоплатили допомогу по вагітності та пологах. Період непрацездатності — 08.02.2013–13.06.2013. Як здійснити доплату, якщо цей страховий випадок вже профінансований ФСС з ТВП у липні 2013 року?
 

Розрахунок допомоги по тимчасовій непрацездатності: як установити розрахунковий період

Ні, не можна. Пояснимо чому.Особу прийнято на роботу з 2 вересня 2013 року, страховий випадок настав 4 березня 2014 року. Чи можна включити до розрахункового періоду для визначення розміру допомоги по тимчасовій непрацездатності місяць, у якому особу було прийнято на роботу не з першого числа місяця (перше вересня 2013 року — вихідний день), але робочі дні за графіком відпрацьовано повністю?
 

На лікарняному відсутні дані про місце роботи: чи приймати до оплати

Так, має. І от чому.Працівником надано листок непрацездатності, на якому відсутні дані про місце роботи. Чи має право комісія з соціального страхування не прийняти до оплати такий листок непрацездатності?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Дані".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook