Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыосновні засоби

Материалы слушателям курсов: "Основні засоби"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Тестові питання по роботі з програмою «BAS Бухгалтерія»

ключові слова: BAS Бухгалтерія, автоматизація бухгалтерського обліку, тестові завдання, програма, документообіг, облік ТМЦ, основні засоби, організації, довідник, банківські операції, касові операції, контрагенти, рахунок на оплату, залишки, функціонал, документація, бухгалтерський облік, питання, відповідь, автоматизаціяВступ. Тестові питання та варіанти відповідей. Висновок
 

Функціональні можливості та довідники програми «BAS Бухгалтерія»: налаштування й структура для ефективного обліку

Функціональні можливості та довідники програми «BAS Бухгалтерія»: налаштування й структура для ефективного обліку

У статті розглядаються ключові функціональні можливості та налаштування програми "BAS Бухгалтерія" для бухгалтерського обліку, детально описується структура довідників, особливості роботи з планом рахунків, механізм субконто, можливості адміністрування і організації користувачів.Вступ до можливостей програми «BAS Бухгалтерія». Перші кроки з налаштування «BAS Бухгалтерії». Структура головного меню програми. Процес введення початкових залишків. Управління користувачами та адміністрування доступу. Довідкова система і сервіси підтримки користувача. План рахунків та його структура. Механізм субконто для аналітичного обліку. Організація довідників у «BAS Бухгалтерія». Додавання, редагування та видалення елементів у довідниках. Види основних довідників програми. Висновок
 

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

У статті розглядаються основні операції електронного обліку необоротних активів в програмі «BAS: Бухгалтерія», включаючи процеси надходження, введення в експлуатацію, модернізацію та формування первісної вартості основних засобів.Що таке основні засоби та їх облік. Процедура надходження основних засобів. Введення основних засобів в експлуатацію. Модернізація та ремонт основних засобів
 

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

У статті описано ключові принципи організації та автоматизації обліку доходів, витрат і фінансових результатів на підприємстві з детальним поясненням процесу закриття місяця, проведення регламентних операцій, а також аналізу та контролю основних показників у сучасних інформаційних системах.Структура облікових операцій протягом місяця. Підготовка до закриття місяця. Аналіз залишків запасів і податкових нарахувань. Регламентні операції закриття місяця. Формування та закриття фінансового результату. Типові кореспонденції рахунків для обліку доходів, витрат та фінансових результатів
 

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Стаття розкриває алгоритми ведення обліку різних операцій з основними засобами у сучасній електронній бухгалтерії: продаж, підготовка до передачі, інвентаризація, переміщення, списання, автоматичний розрахунок амортизації, а також формування звітності та проведення типових бухгалтерських операцій.Визначення продажу основних засобів згідно Податкового кодексу. Продаж основних засобів: організація та документування. Оформлення документації при передачі (продажу). Інвентаризація основних засобів: електронний документообіг. Автоматичне закриття місяця та нарахування амортизації. Контроль руху основних засобів через звітність. Типові кореспонденції рахунків по обліку основних засобів
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Обліковуємо витрати з переустановлення кондиціонера

У разі переустановлення кондиціонера (його перенесення з одного приміщення до іншого) витрати з його демонтажу та монтажу є поточними витратами. Пояснимо чому.Як правильно обліковувати витрати з переустановлення кондиціонера в іншому приміщенні?
 

Оприбуткування основних засобів: застосовуємо меморіальний ордер правильно

Бюджетні установи з метою забезпечення єдності бухгалтерського обліку мають використовувати меморіальні ордери відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженої наказом Державного казначейства України від 27.07.2000 № 68 (далі — Інструкція № 68).Який меморіальний ордер потрібно застосовувати для оприбуткування основних засобів та списання копійок?
 

Основні засоби не експлуатуються: чи нараховувати амортизацію

Нараховувати амортизацію на літній табір, що на дату балансу не експлуатується, не потрібно у разі його консервації. Пояснимо чому.У бюджетній установі обліковується літній табір, що на дату балансу не експлуатується. Чи нараховувати на нього амортизацію?
 

Обліковуємо правильно операції із заміни вікон

Ані оприбутковувати встановлені вікна, ані збільшувати первісну вартість будівлі не потрібно. Пояснимо чому.У будівлі, що перебуває на балансі бюджетної установи, були замінені вік­на. Як відобразити їх в обліку: оприбуткувати чи віднести суму витрат, понесених у зв’язку із заміною вікон, на збільшення первісної вартості будівлі?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Вартісна межа для визнання об’єктів основними засобами

Ні, ця норма не впливає на ведення бухгалтерського обліку бюджетними установами.Підпункт 14.1.138 Податкового кодексу України передбачає, що до основних засобів відносяться матеріальні активи, вартість яких перевищує 6000 грн. Чи означає ця норма, що тепер до основних засобів, що перебувають на балансі бюджетних установ, не можна відносити активи вартістю менше 6000 грн.?
 

Придбаваємо твердопаливні котли: обліковуємо та оплачуємо з урахуванням новацій в обліку

З 6 серпня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ (далі — Наказ № 611), яким, зокрема, затверджено нові:Сільська рада планує придбати твердопаливні котли. За яким субрахунком обліковувати та за яким КЕКВ оплачувати таке придбання?
 

Списуємо непридатні основні засоби

Механізм списання майна для установ та організацій, а також установ та організацій, які перебувають у віданні Національної академії наук і галузевих академій наук, визначений Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314 (далі — Порядок № 1314). Бюджетна установа повинна діяти за такою схемою:На балансі бюджетної установи обліковуються основні засоби (навчальні кінофільми, магнітні диски і стрічки, касети), які є морально та фізично зношеними, непридатними для подальшого використання. Яка схема списання таких основних засобів?
 

Витрати з капітального ремонту основних засобів: як обліковувати

Витрати на ремонт (і поточний, і капітальний) вважають витратами на утримання об’єкта основних засобів, які здійснюються для відновлення або підтримання бюджетною установою його майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об’єкта основних засобів. Такі витрати визнають витратами звітного періоду, в якому вони були понесені (п. 2 розд. ІІІ Національного положеня (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 Основні засоби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010 № 1202; далі — НП(с)БОДС 121).Чи можна віднести витрати з капітального ремонту на фактичні видатки?
 

Визначаємо КЕКВ для придбання виробів медичного призначення

Відповідно до пункту 2.2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція № 333), придбання матеріалів і предметів, які не беруться на облік як основні засоби, здійснюється за КЕКВ 2200 Використання товарів і послуг.Лікарня придбаває лікарські засоби та вироби медичного призначення. За яким КЕКВ оплатити придбання лікарських засобів, ширми 2-секційної, столика інструментального та нош медичних, якщо в договорі зазначено, що ці товари відносяться до виробів медичного призначення?
 

Проводимо інвентаризацію залучених під час мобілізації транспортних засобів

Під час інвентаризації основних засобів бюджетні установи керуються нормами Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 № 90 (далі — Інструкція № 90).Транспортний засіб, що перебуває на балансі установи, передано за актом приймання-передачі для виконання військово-транспортного обов’язку під час мобілізації. Як установі проінвентаризувати такий транспортний засіб?
 

Придбаваємо матеріальні активи: як оплатити правильно

Для розмежування видатків бюджету на поточні та капітальні при плануванні видатків на придбання та оплату основних засобів і інших необоротних матеріальних активів бюджетним установам слід керуватися Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція).Бюджетна установа має придбати термогігрометр вартістю 1953,84 грн. (з ПДВ). За яким КЕКВ потрібно зареєструвати зобов’язання та здійснити платіж: 3110 чи 2210?
 

На основні засоби повністю нараховано знос: чи нараховувати амортизацію

Варто зазначити, що прямої відповіді на це запитання нормативні акти з бухобліку, у т. ч. Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку у державному секторі 121 Основні засоби, затверджене наказом Мінфіну від 12.10.2010 № 1202 (далі — НП(с)БОДС 121), не містять. Є лише загальна норма. А саме, згідно з пунктом 1 розділу ІV НП(с)БОДС 121 амортизації підлягає вартість, що амортизується.На балансі установи обліковуються основні засоби, на які нараховано 100%-овий знос. Ці основні засоби установа продовжує використовувати. Чи нараховувати на них амортизацію?
 

Проектно-кошторисна документація: списувати не можна обліковувати

Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (додаток 1 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611) на субрахунку 109 Інші основні засоби обліковують, зокрема, документацію з типового проектування незалежно від вартості.Установа проводила капітальний ремонт даху. При перевірці фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори зазначили, що проектно-кошторисну документацію на проведення цього ремонту слід обліковувати на субрахунку 109 Інші основні засоби. Чи правильно це?
 

На основні засоби повністю нараховано знос: чи може їх переоцінити комісія

Відповідно до пункту 3 розділу III Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку у державному секторі 121 Основні засоби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 12.10.2010 № 1202 (далі — НП(с)БОДС 121), якщо залишкова вартість об’єкта основних засобів суттєво відрізняється від його справедливої вартості на дату балансу, то установа може прийняти рішення про переоцінку цього об’єкта.На балансі установи обліковуються основні засоби. Попри те, що їх залишкова вартість дорівнює нулю, вони продовжують використовуватися. Керівник установи прийняв рішення про переоцінку таких основних засобів. Чи може переоцінку основних засобів провести комісія, створена в установі?
 

Чи можна списати шини, щойно встановивши їх на автомобіль

Відповідно до пункту 31 Інструкції з обліку запасів бюджетних установ, затверд­женої наказом Державного казначейства України від 08.12.2000 № 125, автомобільні шини обліковують на субрахунку 238 Запасні частини до машин і обладнання як і решту запасних частин, призначених для ремонту і заміни спрацьованих частин машин. Тож правила їх обліку аналогічні як і для будь-яких інших запасів установи. Однак списувати їх одразу після встановлення на автомобіль замість старих шин все ж не варто. І для цього є не один аргумент.Підкажіть, будь ласка, чи можна списати нову автомобільну шину, яка придбана на заміну старої, одразу на витрати актом установки, тобто Д-т 802 К-т 675?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook