Материалы слушателям курсов: "Додатково"
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
Бухгалтеру / Відрядження
Бухгалтеру / Власні надходження
Бухгалтеру / Державні закупівлі
Закупівля на додатково виділені кошти: як правильно обрати процедуру закупівлі
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн. (у будівництві — 300 тис. грн.), а робіт — 1 млн. грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII1 Закону про закупівлі, у т. ч. на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Замовнику на початку 2013 року було виділено 80 тис. грн. на закупівлю необхідних товарів. Тож було укладено пряму угоду без проведення процедур закупівель. У липні 2013 року замовнику було додатково виділено ще 170 тис. грн. на закупівлю тих самих товарів. Чи може замовник на 170 тис. грн. провести процедуру запиту цінових пропозицій? Чи, враховуючи загальну суму на 2013 рік, він зобов’язаний проводити відкриті торги?Чи проводити конкурсні торги на додатково отримані для закупівлі послуг кошти
Така установа може укладати договір на отримання послуг у межах додаткових коштів без проведення процедури закупівлі.Бюджетною установою на початок року проведено торги на закупівлю послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки на суму 350 000,00 грн., а зараз отримано додатково 40 000,00 грн. для таких же послуг. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково отриманих коштів?Чи проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлю здійснюють відповідно до річного плану. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, в річному плані закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому Законом про закупівлі не встановлено обов’язку складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) (див. роз’яснення Мінекономрозвитку від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08).Бюджетна установа на початку року провела закупівлю товарів відповідно до тимчасового кошторису на суму 90 тис. грн. Після затвердження кошторису на закупівлю таких же товарів виділено ще 80 тис. грн. Враховуючи, що загальна сума на рік становить 170 тис грн., чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів?Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти
Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Матеріальна допомога на оздоровлення звільненому працівнику: чи виплачувати
Оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери регулює постанова Кабінету Міністрів України Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери від 30.08.2002 № 1298 (далі — Постанова № 1298).Районна лікарня протягом 2015 року не мала фінансової можливості виплачувати працівникам матеріальну допомогу на оздоровлення під час надання щорічної відпустки. У жовтні 2015 року за рішенням сесії районної ради їй виділено додаткові кошти за КЕКВ 2110. Чи може наразі районна лікарня виплатити матеріальну допомогу на оздоровлення звільненому працівнику, якому під час надання щорічної відпустки у 2015 році така допомога не виплачувалася?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Уводимо додаткові посади помічника вихователя у школі-інтернаті
Ні, введення додаткових посад помічника вихователя у дошкільних групах школи-інтернату не передбачено.Чи поширюється норма пункту 11 наказу № 1105 на дошкільні групи дітей, створені при школі-інтернаті для дітей з порушенням слуху, щодо введення додаткових посад помічника вихователя?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Виплачуємо допомогу на оздоровлення лікарю, який працює за сумісництвом
Так, і от чому.Лікар працює на 0,5 ставки на основному місці роботи і на 0,5 ставки в іншій установі за сумісництвом (зовнішнім). Чи виплачувати допомогу на оздоровлення на роботі за сумісництвом?Просмотреть еще статьи на тему "Додатково".

Мы на Facebook