Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыдодатково

Материалы слушателям курсов: "Додатково"

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Відрядження

Виплачуємо премію працівнику, який перебував у відрядженні

Так, можливе. За яких умов — розглянемо далі.Працівник протягом місяця перебував у відрядженні. Попри те, що до розрахунку середньої місячної заробітної плати вже включена премія, яку працівник отримував за попередні два місяці, керівник установи збирається додатково преміювати такого працівника за результатами виконання доручень під час відрядження. Чи можливе таке преміювання?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Власні надходження бюджетних установ: плануємо правильно

Так, потрібно. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає платні послуги та, відповідно, отримує надходження до спеціального фонду. Окрім цього, установа отримує благодійні внески. Чи потрібно під час складання проекту кошторису включати до розрахунків суму доходів спеціального фонду за кожним джерелом доходів?
 

Передплачуємо періодичні видання за благодійні внески

Так, може. Пояснимо чому.Чи може бюджетна установа передплатити періодичні видання за рахунок коштів, які надійшли як благодійний внесок?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Закупівля на додатково виділені кошти: як правильно обрати процедуру закупівлі

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн. (у будівництві — 300 тис. грн.), а робіт — 1 млн. грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII1 Закону про закупівлі, у т. ч. на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Замовнику на початку 2013 року було виділено 80 тис. грн. на закупівлю необхідних товарів. Тож було укладено пряму угоду без проведення процедур закупівель. У липні 2013 року замовнику було додатково виділено ще 170 тис. грн. на закупівлю тих самих товарів. Чи може замовник на 170 тис. грн. провести процедуру запиту цінових пропозицій? Чи, враховуючи загальну суму на 2013 рік, він зобов’язаний проводити відкриті торги?
 

Чи проводити конкурсні торги на додатково отримані для закупівлі послуг кошти

Така установа може укладати договір на отримання послуг у межах додаткових коштів без проведення процедури закупівлі.Бюджетною установою на початок року проведено торги на закупівлю послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки на суму 350 000,00 грн., а зараз отримано додатково 40 000,00 грн. для таких же послуг. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково отриманих коштів?
 

Чи проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлю здійснюють відповідно до річного плану. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, в річному плані закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому Законом про закупівлі не встановлено обов’язку складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) (див. роз’яснення Мінекономрозвитку від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08).Бюджетна установа на початку року провела закупівлю товарів відповідно до тимчасового кошторису на суму 90 тис. грн. Після затвердження кошторису на закупівлю таких же товарів виділено ще 80 тис. грн. Враховуючи, що загальна сума на рік становить 170 тис грн., чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів?
 

Визначаємо строк оголошення про проведення відкритих торгів

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон № 2289) замовник для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (що здійснюється безоплатно) в порядку, встановленому Законом № 2289, надає інформацію про закупівлю, а саме, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі — після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо Законом № 2289 для окремих процедур закупівлі не встановлено іншого строку.У який строк оголошення про проведення відкритих торгів повинно бути надруковано в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Уповноваженого органу та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
 

Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти

Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Кредиторська заборгованість закладів культури та освіти, що утворилася станом на 01.01.2015: чиїм коштом погашати

Механізм погашення кредиторської заборгованості, що склалася станом на 01.01.2015 у закладах освіти та культури, які у 2014 році фінансувалися з сільського бюджету, залежить від того, у якому бюджеті на 2015 рік заплановані видатки на їх утримання — у районному чи сільському. Адже пунктом 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК) передбачена можливість фінансування у 2015 році таких закладів з сільського бюджету.Окремі заклади освіти та культури до змін, внесених до Бюджетного кодексу України наприкінці 2014 року, фінансувалися з сільського бюджету. За рахунок коштів якого бюджету — районного чи сільського — наразі слід погашати кредиторську заборгованість, що склалася станом на 01.01.2015 в таких закладах?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання

Матеріальна допомога на оздоровлення звільненому працівнику: чи виплачувати

Оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери регулює постанова Кабінету Міністрів України Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери від 30.08.2002 № 1298 (далі — Постанова № 1298).Районна лікарня протягом 2015 року не мала фінансової можливості виплачувати працівникам матеріальну допомогу на оздоровлення під час надання щорічної відпустки. У жовтні 2015 року за рішенням сесії районної ради їй виділено додаткові кошти за КЕКВ 2110. Чи може наразі районна лікарня виплатити матеріальну допомогу на оздоровлення звільненому працівнику, якому під час надання щорічної відпустки у 2015 році така допомога не виплачувалася?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Вводимо до штату ДНЗ посаду оператора котельні

Так, потрібно. І от чому.Дитячий садок опалюється двома побутовими котлами, що розміщені в прибудові до будівлі. Чи потрібно до штату дитячого садка вводити посаду оператора котельні?
 

Уводимо додаткові посади помічника вихователя у школі-інтернаті

Ні, введення додаткових посад помічника вихователя у дошкільних групах школи-інтернату не передбачено.Чи поширюється норма пункту 11 наказу № 1105 на дошкільні групи дітей, створені при школі-інтернаті для дітей з порушенням слуху, щодо введення додаткових посад помічника вихователя?
 

Вводимо додаткові посади у штат ПТНЗ

Штатний розпис професійно-технічного навчального закладу (далі — ПТНЗ) розробляється в межах затвердженого фонду оплати праці з дотриманням вимог Типових штатних нормативів професійно-технічних навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1204 (далі — Наказ № 1204). Цими нормативами визначено максимальну кількість посад (штатних одиниць). Чисельність штатних посад приводиться у відповідність з фондом оплати праці і затверджується відповідними органами управління освітою.У штаті Центру професійно-технічної освіти є секретар навчальної частини і секретар-друкарка. Чи можна для обслуговування архіву додатково ввести в штатний розклад посаду архіваріуса? Чи можливо ввести таку посаду за рахунок вакантної, наприклад, швейцара?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Виплачуємо допомогу на оздоровлення лікарю, який працює за сумісництвом

Так, і от чому.Лікар працює на 0,5 ставки на основному місці роботи і на 0,5 ставки в іншій установі за сумісництвом (зовнішнім). Чи виплачувати допомогу на оздоровлення на роботі за сумісництвом?
 

Оплачуємо лікарю чергування у стаціонарі

Під час оплати праці лікарів закладів охорони здоров’я керуються Умовами оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики Украї­ни, Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 № 308/519 (далі — Умови № 308/519).Лікаря амбулаторно-поліклінічного підрозділу лікувального закладу періодично залучають до чергування у стаціонарі. Чи може він працювати понад місячну норму робочого часу та як оплачувати його працю?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook