Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыпотреби

Материалы слушателям курсов: "Потреби"

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Освітня субвенція: на які видатки спрямовують кошти

Статтею 1032 Бюджетного кодексу України (БК) установлено, що кошти освітньої субвенції спрямовують на оплату поточних видатків загальноосвітніх навчальних закладів.Чи можна проводити за кошти освітньої субвенції видатки на харчування учнів 1–4-х класів, ремонт (капітальний, поточний) навчальних закладів, відрядження педагогів?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи потрібно коригувати річний план закупівель або додаток до нього щоразу після внесення змін до кошторису

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує комітет з конкурсних торгів (ч. 4 ст. 11 Закону про закупівлі).Бюджетною установою постійно змінюються кошторисні призначення стосовно закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує 100 тис. грн. До того ж такі зміни іноді відбуваються кілька разів на місяць. Чи потрібно щоразу вносити зміни до річного плану закупівель в частині додатка до нього?
 

Відміняємо процедури закупівлі в одного учасника

Так, має право.Бюджетна установа розпочала процедуру закупівлі в одного учасника на закупівлю послуг із супроводження програмного комплексу бухгалтерського обліку. Згідно із кошторисом суму асигнувань за такими витратами зменшено до 80 000 грн., і тепер у проведенні процедури немає потреби. Чи має право замовник відмінити процедуру закупівлі в одного учасника?
 

Чи проводити тендер, якщо вартість будівельних робіт на двох окремих будівлях перевищує 1 млн. грн.

Відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) роботи — це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи із нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у т. ч. геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.Чи потрібно поводити процедури державних закупівель, якщо бюджетна установа планує провести ремонт 10 кабінетів адміністративної будівлі, а також провести реконструкцію даху окремої господарської будівлі (котельні), якщо вартість ремонту кабінетів — 600 тис. грн., а реконструкції даху котельні — 450 тис. грн., тобто разом вартість робіт становитиме 1,05 млн. грн.?
 

Чи можна в документації конкурсних торгів не зазначати обсяг закупівлі консультаційних послуг

Перелік складових, які повинні міститися в документації конкурсних торгів (далі — ДКТ), визначено частиною другою статті 22 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі). ДКТ повинна містити, зокрема: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; проект договору або основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю.Бюджетна установа закуповує консультаційні послуги. Водночас неможливо чітко визначити обсяг таких послуг на рік, позаяк його буде сформовано відповідно до потреби, що виникатиме упродовж року. Як визначити обсяг предмета закупівлі?
 

Вартість ремонту кількох об’єктів перевищує 1 млн. грн.: чи проводити конкурсні торги

Ні. І от чому.У бюджетній установі відкриті асигнування на здійснення капітального ремонту двох об’єктів, на які складено окремі об’єктні кошториси. Один із них — на ремонт адміністративної будівлі кошторисною вартістю 750 тис. грн., а другий — на ремонт котельні кошторисною вартістю 300 тис. грн. Чи проводити процедуру державних закупівель?
 

Як визначити строки розкриття пропозицій, якщо замовник здійснює закупівлю ліків за скороченою процедурою

Абзацом другим частини третьої статті 21 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) визначено, що у разі обґрунтованої нагальної потреби у закупівлі продукції харчової промисловості, продуктів харчування, послуг з організації харчування, лікарських засобів і виробів медичного призначення строк для подання пропозицій конкурсних торгів може бути скорочено до 15 днів (далі — скорочена процедура). Причиною скорочення строку не може бути бездіяльність замовника щодо проведення відповідних процедур закупівель.Замовник має намір закупити медикаменти за скороченою процедурою відкритих торгів. Як правильно визначити строк та дату розкриття і чи можливо, за потреби, продовжувати строки для подання пропозицій конкурсних торгів у разі застосування скороченої процедури закупівлі?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Використання коштів, отриманих від реалізації легкових автомобілів

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 постанови КМУ Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету від 01.03.2014 № 65 кошти від реалізації автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, зараховуються до загального фонду державного бюджету.На спеціальний реєстраційний рахунок бюджетної установи надійшли кошти від реалізації понадлімітного легкового автомобіля. На які потреби можна використати ці кошти?
 

Визначаємо КЕКВ для здійснення видатків, пов’язаних із ремонтом комп’ютера

Підемо від зворотного і розглянемо, за яких умов витрати на ремонт комп’ютера як основного засобу відносять на капітальні видатки.В установи вийшов з ладу комп’ютер — потрібна заміна материнської плати, відеокарти. Ремонтні роботи проводитиме ПП (з наданням акта виконаних робіт). Чи можна витрати на ремонт комп’ютера провести за КЕКВ 2240, чи їх слід віднести на капітальні видатки?
 

Установлюємо норми витрат палива на переобладнаний транспортний засіб

Зауважимо, що переобладнання карбюраторної паливної системи транспортного засобу на газову приведе до:В установі прийнято рішення переобладнати карбюраторну паливну систему транспортного засобу на газову. Якими нормативами слід керуватися при списанні газу на транспортний засіб?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Для кого володіння державною мовою є обов’язковим

Відповідно до статті 1 Закону України Про засади державної мовної політики 03.07.2012 № 5029-VI (далі — Закон № 5029) державна мова — закріплена законодавством мова, вживання якої обов’язкове в органах державного управління та діловодства, установах та організаціях, у державних закладах освіти, науки, культури, у сферах зв’язку та інформатики тощо.В Україні є певна категорія осіб, які повинні володіти державною мовою. Чи повинні народні депутати України, члени Уряду та державні службовці володіти державною мовою обов’язково?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Доплата кухарю за використання в роботі дезінфікувальних засобів

Згідно з підпунктом ґ підпункту 3 пункту 4 наказу Міністерства освіти і науки України Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ від 26.09.2005 № 557 працівникам навчальних закладів, установ освіти за використання в роботі дезінфікувальних засобів установлюється доплата у розмірі 10% посадового (місячного) окладу.У харчоблоці дошкільного навчального закладу працюють кухарі і підсобні робітники, які використовують у роботі дезінфікувальні засоби. Чи можна установити кухарям доплату за використання в роботі таких засобів?
 

Визначаємо умови оплати праці асистентів вчителя у ЗНЗ

Ще з 1 вересня 2012 року набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів від 06.12.2010 № 1205 (далі — Наказ № 1205). Наказ № 1205 передбачає, що в загальноосвітніх навчальних закладах, де запроваджується інклюзивне навчання, для роботи з учнями з вадами фізичного та/або розумового розвитку, за потреби, вводиться посада вихователя (асистента вчителя).Особа працює на посаді вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітньому навчальному закладі, у класі з інклюзивним навчанням. Які умови оплати праці та педагогічне навантаження вихователя (асистента вчителя)?
 

Уводимо посади, не передбачені штатними нормативами шкіл-інтернатів

Відповідно до пункту 20 Типових штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 05.12.2008 № 1105, кількість робітників з комплексного обслуговування й ремонту будівель визначається згідно із Міжгалузевими нормами чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105.Школа-інтернат має електричне опалення приміщень. Нормативу введення обслуговуючого персоналу такого опалення немає. Яка категорія робітників повинна обслуговувати опалення?
 

Чи включається прийом кандидатських іспитів у обов’язковий обсяг навчального навантаження викладача

Відповідно до розділу 5 Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 02.06.1993 № 161, до обов’язкового обсягу навчального навантаження викладача вищого навчального закладу ІІІ–ІV рівня акредитації (виш) включається робочий час викладача, який у поточному навчальному році визначається обсягом його навчальних, методичних, наукових і організаційних обов’язків, відображених в індивідуальному робочому плані.Вищий навчальний заклад надає послуги з прийому кандидатських іспитів у аспірантів на здобуття наукового ступеня кандидата. Чи включається час прийому кандидатських іспитів у обов’язковий обсяг навчального навантаження викладача?
 

Із початку навчального року в експлуатацію вводиться ДНЗ: коли призначати персонал

З метою підготовки дошкільного навчального закладу (ДНЗ) до початку роботи, своєчасного завезення і установки передбаченого обладнання, твердого та м’якого інвентарю, програмно-методичного забезпечення тощо не пізніше ніж за два місяці до введення його в експлуатацію призначають завідувача ДНЗ, заступника завідувача господарства, робітника з комплексного обслуговування й ремонту будинків та за потреби інших працівників з числа матеріально-відповідальних осіб.З першого вересня вводиться в експлуатацію 12-груповий дошкільний навчальний заклад. З якого часу можна призначати штатний персонал у цей заклад?
 

Як замінити двірника, який іде у відпустку

Працівникам навчальних закладів, у т. ч. й двірнику школи-інтернату, у разі потреби, наприклад, санаторно-курортного лікування або з інших причин, щорічна основна відпустка або її частина може надаватися не лише у канікулярний період, а й протягом навчального року, якщо це передбачено колективним договором навчального закладу. Надання відпустки у літній канікулярний час стосується педагогічних працівників, а решта працівників йдуть у відпустку протягом року згідно з графіком відпусток.Чи може двірник школи-інтернату піти у щорічну відпустку під час навчального року чи лише у канікулярний період? Чи можна на час відпустки двірника замінити його іншим працівником та оплатити таку заміну?
 

Вводимо додаткові посади у штат ПТНЗ

Штатний розпис професійно-технічного навчального закладу (далі — ПТНЗ) розробляється в межах затвердженого фонду оплати праці з дотриманням вимог Типових штатних нормативів професійно-технічних навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1204 (далі — Наказ № 1204). Цими нормативами визначено максимальну кількість посад (штатних одиниць). Чисельність штатних посад приводиться у відповідність з фондом оплати праці і затверджується відповідними органами управління освітою.У штаті Центру професійно-технічної освіти є секретар навчальної частини і секретар-друкарка. Чи можна для обслуговування архіву додатково ввести в штатний розклад посаду архіваріуса? Чи можливо ввести таку посаду за рахунок вакантної, наприклад, швейцара?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Нараховуємо доплату за роботу в нічний час медичним працівникам

Так, мають. І ось чому.Чи мають працівники відділення для новонароджених право на доплату за роботу в нічний час?
 

Бухгалтеру / Соціальне страхування

З працівником стався нещасний випадок: як призначити допомогу

Варто зазначити, що допомога по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), зокрема, у разі настання в неї тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві (п. 1 ч. 1 ст. 22 Закону України Про загально­­обов’язкове державне соціальне страхування від 23.09.1999 № 1105-XIV).Працівник бюджетної установи під час прогулянки вулицею в обідню перерву зламав ногу. Тобто з ним трапився нещасний випадок. Чи потрібно проводити розслідування обставин, щоб призначити йому допомогу по тимчасовій непрацездатності?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Потреби".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook