Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалы97

Материалы слушателям курсов: "97"

1С:Предприятие 7.7 / Комплексная конфигурация

1С:Предприятие 8.2 / Разработчикам

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 7.7 / Комплексная конфигурация / Вопросы по программе

Как выписать/отразить приход налоговой накладной для ТМЦ с различными ставками НДС

Согласно п.9 Порядка 165 от 30.05.97:
"Для операцій, що оподатковуються або звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні, тобто, при одночасному продажу одному покупцю як оподатковуваних товарів (робіт, послуг), так і таких, що звільнені від оподаткування, продавець складає окремі податкові накладні (не допускається заповнення в одній накладній одночасно графи 10 та граф 7, 8 і 9). "
 

1С:Предприятие 7.7 / Комплексная конфигурация / Комплексная конфигурация

Алгоритмы закрытия месяца и определения финансовых результатов документа конфигурации Финансовые результаты

Алгоритмы закрытия месяца и определения финансовых результатов документа конфигурации Финансовые результаты

В данной статье мы остановимся более подробно на алгоритмах работы одного из основных документов, при помощи которого выполняется закрытие затратных счетов и определение финансовых результатов предприятия.
 

1С:Предприятие 8.2 / Разработчикам / Интеграция

Экспорт табличного документа в Excel 97 без потери качества картинок

При сохранении табличного документа в формате Excel 97 картинки документа могут сохраняться как снимки их отображения в табличном документе. Эта возможность используется для того, чтобы внешний вид отчета в формате Excel минимально отличался от отчета в формате табличного документа.
 

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Розничная торговля

Отчет « Ведомость по денежным средствам в розничных точках»

Отчет « Ведомость по денежным средствам в розничных точках»

в документе описан один из видов возможного контроля за выручкой в оптово-розничном магазине
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Cубвенція районному бюджету із сільського для індексації зарплати працівників сільського медзакладу

Ні, і ось чому.Голова районної ради відмовляється підписувати договір про умови надання субвенції, виділеної з сільського бюджету районному на виплату індексації заробітної плати працівникам медзакладу, розташованого на території сільради. Свою відмову він аргументує тим, що рішення сільської ради суперечить частині другій статті 85 Бюджетного кодексу України, яка забороняє фінансування бюджетної установи одночасно з різних бюджетів. Чи правомірною є відмова голови районної ради?
 

Група обліку і звітності сільської ради: фінансувати чи реорганізувати

Частиною п’ятою статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про самоврядування) передбачено, що чисельність працівників органів місцевого самоврядування встановлюється відповідною радою у межах загальної чисельності, визначеної типовими штатами, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Утім, рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008 визнані неконституційними положення Закону про самоврядування щодо встановлення чисельності працівників органів місцевого самоврядування відповідно до типових штатів. Тому затверджені на виконання статті 10 Закону про самоврядування Типові штати апарату сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів (додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування від 03.12.1997 № 1349) з 01.01.2015 втратили чинність.У сільській раді ще за царя Гороха була створена група обліку і звітності. Фінансували її за рахунок бюджетних призначень, затверджених для дитячого садка. Цьогоріч дитсадок утримують коштом субвенцій з районного бюджету. Чи можна й надалі фінансувати групу обліку і звітності за рахунок субвенцій? Чи все ж таки цю групу потрібно розформувати?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Бюджетна установа з початку 2013 розпочала процедури закупівлі за ДК 016:2010 — чи буде це порушенням

Враховуючи лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.02.2013 № 3302-05/4104-12, якщо процедура закупівлі розпочата замовником у період з 31.12.2012 по 28.01.2013 включно за предметом закупівлі, визначеним на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 або ДК 016:2010, подальше здійснення закупівлі за таким предметом відповідає меті Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI та не суперечить принципам здійснення закупівель. Тобто Уповноважений орган не вбачає порушень в діях замовника, який склав річний план закупівель на 2013 рік і розпочав процедури закупівель за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010.Чи буде порушенням законодавства у сфері державних закупівель, якщо бюджетна установа, починаючи з 01.01.2013, склала річний план закупівель на 2013 рік і почала процедури закупівель за ДК 016:2010, тобто до дати внесення змін до Порядку № 921?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Чи має право директор школи відчужувати майно навчального закладу

Пунктом 1 статті 63 Закону України Про освіту від 23.05.1991 № 1060-XII встановлено, що матеріально-технічна база навчальних закладів включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів належить їм на правах, визначених чинним законодавством. Основні фонди, оборотні кошти та інше майно державних навчальних закладів не підлягають вилученню, крім випадків, передбачених чинним законодавством.Балансоутримувачем загальноосвітнього навчального закладу є районна державна адміністрація, а комунальним власником — районна рада. Чи має право директор загальноосвітнього навчального закладу продати залізобетонні плити, що обліковуються за цим навчальним закладом?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання

Скорочена тривалість робочого часу для матері дитини-інваліда: чи можливо

Ні, не можна. Пояснимо чому.У бюджетній установі працює жінка, яка виховує дитину-інваліда. Чи можна в колективному договорі встановити їй скорочену тривалість робочого часу?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Голову сільради переобрано на новий строк: які записи вносити до трудової книжки

Стаття 10 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування від 07.06.2001 № 2493-III регламентує, що прийняття на посаду сільського голови здійснюють у порядку, установленому Законом України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про місцеве самоврядування).Голову сільської ради на чергових місцевих виборах переобрано на наступний строк. Чи потрібно до трудової книжки вносити записи про звільнення та прийняття на посаду сільського голови?
 

Чи можна встановити доплату сільському голові за виконання обов’язків за вакантною посадою секретаря

Сільських голів преміюють, установлюють їм надбавки, надають матеріальну допомогу у порядку та розмірах, установлених постановою КМУ Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів від 09.03.2006 № 268 (далі — Постанова № 268), у межах затверджених видатків на оплату праці. Однак відповідно до підпункту 1 в пункту 2 Постанови № 268 надбавка за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи не встановлюється сільським головам. А доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників таких самих категорій персоналу встановлюють лише спеціалістам та службовцям (пп. 1 г п. 2 Постанови № 268), а не керівникам установ. Та й на додаток, як наголошує Міністерство праці та соціальної політики України в листі від 12.01.2009 № 22/13/84-09: встановлення доплат за суміщення посад та розширення зони обслуговування або збільшення обсягу виконуваних робіт умовами оплати праці для державних службовців не передбачено, як і не передбачено доплати за виконання обов’язків за вакантною посадою.У сільській раді немає секретаря через непроходження претендентами спецперевірки. Охочих на посаду секретаря з числа депутатів немає. Тож з вересня 2012 року посада секретаря вакантна. Чи можлива доплата за виконання роботи відсутнього секретаря до посадового окладу сільського голови?
 

Нараховуємо премію працівнику в перший місяць роботи

Оплату праці працівників бюджетних установ провадять, зокрема, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери (далі — Постанова № 1298).Працівника прийнято на роботу в бюджетну установу. Чи можна в перший місяць роботи нарахувати йому премію у розмірі 100% посадового окладу?
 

Чи потрібно погоджувати з фінансовим управлінням рішення про зміни в структурі апарату міської ради

Затверджувати за пропозицією сільського, селищного, міського голови структуру виконавчих органів ради, загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів відповідно до Типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України, витрат на їх утримання є виключною компетенцією сільських, селищних та міських рад. Тож питання зміни структури апарату міської ради вирішується винятково на пленарних засіданнях міської ради (пп. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР; далі — Закон № 280).Рішенням сесії міської ради вносяться зміни до структури апарату міської ради, а саме: до фінансово-економічного відділу вводять посади 4-х спеціалістів (бухгалтерів) для здійснення бухгалтерського обліку у міських комунальних дошкільних навчальних закладах. Фінансове управління райдержадміністрації відмовляється вносити зміни до структури апарату та зміни до кошторису. Чи вправі вони відмовити, якщо є ухвалене рішення сесії міської ради?
 

Виплата середньої заробітної плати колишньому депутату

Як зазначено у частині п’ятій статті 12 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР, на сільських, селищних, міських голів поширюються повноваження та гарантії депутатів рад, передбачені законом про статус депутатів рад, якщо інше не встановлено законом.Сільський голова звільнився з посади у зв’язку з закінченням терміну повноважень. Через чотири місяці він досягне пенсійного віку. Чи повинен бухгалтер сільської ради нараховувати колишньому сільському голові протягом шести місяців середню заробітну плату, яку той одержував на виборній посаді?
 

Змінюємо розміри посадових окладів з жовтня 2014 року

Постановою Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери від 25.03.2014 № 110 (далі — Постанова № 110) внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери від 30.08.2002 № 1298 (далі — Постанова № 1298).Мінімальна заробітна плата на 2014 рік встановлена у розмірі 1218 грн. Чи потрібно збільшувати посадові оклади працівникам бюджетної установи з 01.10.2014?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Нараховуємо премію працівнику в перший місяць роботи

Оплату праці працівників бюджетних установ провадять, зокрема, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери (далі — Постанова № 1298).Працівника прийнято на роботу в бюджетну установу. Чи можна в перший місяць роботи нарахувати йому премію у розмірі 100% посадового окладу?
 

Посадові оклади працівникам з 01.12.2013 залишаються на рівні січня 2013 року

Згідно зі статтею 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2013 рік від 06.12.2012 № 5515-VI розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 становить 1218 грн. У зв’язку із цим підвищенням Міністерством соціальної політики України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, який передбачає збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду з 01.12.2013 до 923 грн.Бюджетні установи повинні затвердити нові штатні розписи з 01.12.2013, оскільки розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 зростає. Як правильно встановити посадовий оклад працівникам з 01.12.2013?
 

Обгрунтовуємо гарантії з оплати праці у колективному договорі

Так, обов’язково. Пояснимо чому.Під час ревізії діяльності бюджетної установи працівники фінансової інспекції вказали, що деякі виплати заробітної плати здійснено без урахування положень колективного договору. Чи обов’язково бюджетній установі укладати колективний договір та на кого поширюється його дія?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Обгрунтовуємо гарантії з оплати праці у колективному договорі

Так, обов’язково. Пояснимо чому.Під час ревізії діяльності бюджетної установи працівники фінансової інспекції вказали, що деякі виплати заробітної плати здійснено без урахування положень колективного договору. Чи обов’язково бюджетній установі укладати колективний договір та на кого поширюється його дія?
 

Посадові оклади працівникам з 01.12.2013 залишаються на рівні січня 2013 року

Згідно зі статтею 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2013 рік від 06.12.2012 № 5515-VI розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 становить 1218 грн. У зв’язку із цим підвищенням Міністерством соціальної політики України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, який передбачає збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду з 01.12.2013 до 923 грн.Бюджетні установи повинні затвердити нові штатні розписи з 01.12.2013, оскільки розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 зростає. Як правильно встановити посадовий оклад працівникам з 01.12.2013?
 

Виплачуємо матеріальну допомогу на поховання коштом медзакладу

Умови оплати праці працівників медзакладів, у т. ч. і надання матеріальної допомоги на поховання, регулюють постанова Кабінету Міністрів України Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери від 30.08.2002 № 1298 (далі — Постанова № 1298) та Умови оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затверджені наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 № 308/519 (далі — Умови № 308/519).Працівник районної лікарні звернувся з проханням надати матеріальну допомогу на поховання члена сім’ї. Чи можна виплатити таку допомогу за рахунок коштів медзакладу?
 

Нараховуємо премію працівнику в перший місяць роботи

Оплату праці працівників бюджетних установ провадять, зокрема, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери (далі — Постанова № 1298).Працівника прийнято на роботу в бюджетну установу. Чи можна в перший місяць роботи нарахувати йому премію у розмірі 100% посадового окладу?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Допомога малозабезпеченим громадянам від фонду депутата районної у місті ради: чи оподатковувати ПДФО

Ні, така допомога податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) не оподатковується. І ось чому.Фонд депутата районної у місті ради утворений за рахунок коштів місцевого бюджету. Кошти фонду використовуються для надання матеріальної допомоги місцевим мешканцям — малозабезпеченим громадянам та громадянам, які перебувають у складному матеріальному становищі. Чи оподатковується така допомога ПДФО?
 

Просмотреть еще статьи на тему "97".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook