Материалы слушателям курсов: "Бухгалтерський"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція
Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролюАвтоматизація економічних процесів на прикладі програми «BAS Бухгалтерія»
У статті розглядаються принципи автоматизації економічних процесів на підприємстві за допомогою програмного продукту "BAS Бухгалтерія". Наведено підходи до впровадження автоматизованих систем для покращення обліку, фінансової звітності та управління.Вступ. Загальні принципи автоматизації економічних процесів. Переваги використання «BAS Бухгалтерія». Основні можливості програми «BAS Бухгалтерія». Захист інформації та відповідність законодавству. ВисновкиТехнічне забезпечення електронної бухгалтерії: вимоги, сучасні рішення, підтримка
У статті розглянуті основні аспекти організації технічної та системної інфраструктури для впровадження електронної бухгалтерії на підприємствах України, акцентовано увагу на сучасних програмних продуктах, їх технічних вимогах, особливостях впровадження й супроводу.Вибір форми ведення бухгалтерського обліку: автоматизація як сучасна необхідність. Стан та обмеження використання програмних продуктів для бухгалтерії. Технічні та системні вимоги до сучасних бухгалтерських програм. Ключові особливості сервісної підтримки користувачів бухгалтерських програм. Висновки1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Основні засоби не експлуатуються: чи нараховувати амортизацію
Нараховувати амортизацію на літній табір, що на дату балансу не експлуатується, не потрібно у разі його консервації. Пояснимо чому.У бюджетній установі обліковується літній табір, що на дату балансу не експлуатується. Чи нараховувати на нього амортизацію?Бухгалтеру / Власні надходження
Відображаємо нарахування плати за харчування дітей в обліку ДНЗ
Так, правомірні. Пояснимо чому.У дошкільному навчальному закладі встановлено плату за харчування дітей. Проте батьки іноді несвоєчасно оплачували харчування дітей. Тож бухгалтер нарахування такої плати відображав у обліку та фінансовій звітності не щомісяця, а після надходження коштів на рахунок. Фінінспектори під час ревізії визнали такі дії бухгалтера порушенням і склали протокол про адміністративне правопорушення. Чи правомірні дії фінінспекторів?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Недостач або лишків матцінностей при інвентаризації не виявлено: чи складати порівняльну відомість
Так, потрібно, до того ж — обов’язково.В установі проводиться інвентаризація. Чи потрібно складати порівняльну відомість результатів інвентаризації, якщо недостач або лишків матеріальних цінностей не виявлено?Чи потрібно оприбутковувати пам’ятники під час проведення інвентаризації
Так, правомірні. Пояснимо чому.Під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності сільради фінінспекторами було ініційовано інвентаризацію матеріальних цінностей. У результаті проведеної інвентаризації було встановлено неоприбуткування за даними обліку пам’ятника, що знаходився на території сільради. Тож фінінспектори зазначили цей факт як порушення і склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні дії фінінспекторів?Проектно-кошторисна документація: списувати не можна обліковувати
Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (додаток 1 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611) на субрахунку 109 Інші основні засоби обліковують, зокрема, документацію з типового проектування незалежно від вартості.Установа проводила капітальний ремонт даху. При перевірці фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори зазначили, що проектно-кошторисну документацію на проведення цього ремонту слід обліковувати на субрахунку 109 Інші основні засоби. Чи правильно це?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію
Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?Бухгалтеру / Оренда
Відображаємо нарахування орендної плати в бухгалтерському обліку
Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду частину приміщення. Утім, у зв’язку з несвоєчасним отриманням від орендаря орендної плати відображає в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності її нарахування не щомісяця, як передбачено договором, а після надходження коштів на свій рахунок. За результатами ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори визначили це як порушення і склали протокол про адміністративне правопорушення на головного бухгалтера. Чи правомірні дії фінінспекторів?Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Просмотреть еще статьи на тему "Бухгалтерський".

Мы на Facebook