Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыдокументи

Материалы слушателям курсов: "Документи"

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 1.0

Как выплатить задолженность по авансовым отчетам через банк?

В типовой бюджетной конфигурации в релизах не ниже 7.70.027 для организаций, у которых сотрудники получают деньги после сдачи авансовых отчетов в конце месяца через банк, разработан новый документ “Виплата по авансовим звітам”.
 

Поступление и списание бланков строгой отчетности

В типовой бюджетной конфигурации в релизах не ниже 7.70.023 реализован учет бланков строгой отчетности.
 

Учет финансирования

Процесс планирования финансирования реализован в конфигурации с помощью документа "Кошторис доходів та видатків". Данный документ вводится для каждого месяца и источника финансирования в разрезе кодов экономической классификации расходов (КЭКР). После ввода этих документов при помощи отчета "Кошторис доходів та видатків" (меню "Звіти") можно сформировать печатную форму Приложения N2 к приказу финансового управления от 28.01.2000 г. N9. Для отражения возможного изменения в финансировании учреждения в конфигурации предусмотрен документ "Коригування кошторису доходів та видатків".
 

Как в бюджетной конфигурации выплатить зарплату в текущем месяце за предыдущий месяц?

Учет взаиморасчетов с сотрудниками по ЗП в бюджетной конфигурации дополнительно ведется в разрезе месяцев начисления заработной платы. Для выплаты заработной платы следует воспользоваться документом "Видача ЗП" (меню "Документи" - "Нарахування та виплата ЗП" - " Видача ЗП "). Для того, чтобы указать за какой месяц Вы выплачиваете деньги, требуется в реквизите "Період" указать требуемый месяц.
 

Как провести годовой перерасчет налога с доходов физических лиц?

В типовой бюджетной конфигурации для годового перерасчета налога с доходов физических лиц предназначен документ "Перерахунок податку з доходів" (меню "Документи" - "Перерахунок податку").
 

Определение финансовых результатов текущего года

В типовой бюджетной конфигурации в релизах не ниже 7.70.029 разработан новый документ "Закриття року".
 

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 2.0

Каким документом можно ликвидировать транспортное средство и оприходовать запчасти, полученные от его ликвидации?

Во второй редакции конфигурации "Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины" к сожалению не существует механизма для отражения операции ликвидации необоротных активов с получением ТМЦ, полученных от ликвидации. Возможность реализации данного механизма будет рассмотрена в следующих релизах.
 

Определение финансовых результатов текущего года

В типовой бюджетной конфигурации (редакция 2) для расчета и проведения итоговых операций в конце бюджетного периода, закрытия счетов доходов и расходов на финансовый результат выполнения сметы по общему и специальному фонду предназначен документ "Закриття року". Новый документ можно ввести из меню "Документи" - > "Закриття періоду" - > документ "Закриття року".
 

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Стаття знайомить з поетапним веденням облiку виробництва та розрахунком собiвартостi виробiв у програмi "BAS Бухгалтерiя" на прикладi виготовлення шафи-купе, включаючи роботу з матерiалами, формування документiв i аналiз проводок.Вступ. Облiк матерiальних витрат у виробництвi. Документування випуску продукції. Розрахунок собівартості та її калькуляція. Питання для самоконтролю
 

Облік нарахування, утримань та виплати заробітної плати у програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція

Облік нарахування, утримань та виплати заробітної плати у програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція

BAS Бухгалтерія, заробітна плата, нарахування зарплати, утримання, ПДФО, військовий збір, ЄСВ, виплата заробітної плати, каса, банк, бухгалтерський облік, документообіг, звіти, автоматизація, підприємство, проводки, касові ордери, платіжне доручення, Журнал, ФОП, співробітники, аналіз зарплатиВступ. Завдання 1. Нарахування та утримання із заробітної плати. Завдання 2. Виплата заробітної плати і перерахування податків. Питання для самоконтролю
 

Формування бухгалтерської та податкової звітності в програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція для випускників

Формування бухгалтерської та податкової звітності в програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція для випускників

У статті розглядається, як у "BAS Бухгалтерія" формувати основні форми звітності, аналізувати діяльність підприємства та виконувати типові завдання, пов’язані з бухгалтерським і кадровим обліком, на прикладах конкретних операцій.Вступ. Основні форми звітності в «BAS Бухгалтерія». Аналітичні можливості «BAS Бухгалтерія» для керівника та бухгалтера. Питання для самоконтролю. Контрольні завдання для перевірки знань
 

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

У статтi розглядається покрокове ведення облiку придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у програмi «BAS Бухгалтерiя» — вiд оформлення первинних документiв до контролю бухгалтерських проведень та отримання звiтiв.Пiдготовка до облiку придбання основних засобiв. Оформлення надходження основного засобу. Оформлення оплати за основний засiб. Введення основного засобу в експлуатацiю. Контрольнi питання для самоперевiрки
 

Контрольні питання для перевірки знань по програмі «BAS Бухгалтерія»

Стаття містить основні питання циклу базових про практичне керування у програмі «BAS Бухгалтерія»: режими, довідники, залишки, Співробітники та р.і.Основні режими роботи програми «BAS Бухгалтерія». Особливості введення групи чи нового елемента в Довідник. Внесення початкових залишків у програму «BAS Бухгалтерія». Призначення Довідників в програмі «BAS Бухгалтерія». Коригування введеної інформації в Довіднику. Основні види Довідників у програмі «BAS Бухгалтерія»
 

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Зміст статті присвячено особливостям організації обліку розрахункових операцій з покупцями та замовниками у програмі BAS:Бухгалтерія, включаючи створення, заповнення і аналіз документів та формування звітності.Організація електронного обліку розрахунків: Першочергові дії. Оформлення відвантаження продукції та робота з рахунками на оплату. Створення пов’язаних документів на основі рахунку на оплату. Повернення товарів: Документи і відображення в обліку. Звірка розрахунків із контрагентами. Аналіз розрахунків і стандартна звітність. Типові кореспонденції рахунків для обліку розрахунків з покупцями та замовниками
 

Автоматизацiя нарахування та виплати заробiтної плати в програмi BAS: Бухгалтерiя

Автоматизацiя нарахування та виплати заробiтної плати в програмi BAS: Бухгалтерiя

Стаття докладно описує алгоритм нарахування, оплати та обліку зарплати у програмі BAS: Бухгалтерія, надає покрокові інструкції із прикладами робочих документів і розглядає формування звітності за операціями із зарплатою.Можливості обліку зарплати у BAS: Бухгалтерія. Нарахування авансу працівникам. Виплата авансу: банк та податки. Виплата авансу через касу. Нарахування основної зарплати за місяць. Виплата зарплати через банк. Виплата зарплати через касу. Виплата готівкою: оформлення ордерів. Звітність та аналітика по зарплаті. Типові кореспонденції бухгалтерських рахунків за операціями з оплатою праці
 

Нормативне регулювання електронної бухгалтерії та захисту інформації в Україні

Стаття розкриває сутність та сучасний стан нормативного регулювання організації електронної бухгалтерії, особливості використання електронного цифрового підпису та законодавчі аспекти захисту інформації в обліку, включаючи огляд ключових законів і стандартів України.Вступ: Роль нормативного регулювання в електронній бухгалтерії. Основні підходи до нормативного забезпечення електронної бухгалтерії. Електронний цифровий підпис: законодавча база. Актуальні обмеження та санкційні заходи в сфері електронної бухгалтерії. Захист інформації: ключові аспекти нормативного регулювання. Висновки: внутрішня політика підприємств щодо використання електронної бухгалтерії
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Оприбуткування ноу-хау: чи можливо

Термін ноу-хау фактично розглядають як конфіденційну інформацію технічного, організаційного (управлінського), комерційного, виробничого та іншого характеру. Тобто ноу-хау — це режим конфіденційності створеного працівником технічного рішення, що складається з даних, які є загальновідомими самі по собі, але становлять виняткову цінність у своїй сукупності саме в певному поєднанні.Які потрібно зібрати документи, щоб оприбуткувати ноу-хау, та як його оцінити?
 

Бухгалтеру / Відрядження

Визначаємо документи, які підтверджують витрати на проживання під час відрядження

Відповідно до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59, установа за наявності підтвердних документів (в оригіналі) відшкодовує в межах граничних сум витрат на найм житлового приміщення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98, витрати відрядженим працівникам на найм житлового приміщення з розрахунку вартості одного місця у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні за кожну добу такого проживання з урахуванням включених до рахунків на оплату вартості проживання витрат на користування телефоном (крім витрат на службові телефонні розмови), холодильником, телевізором та інших витрат.Працівник установи, перебуваючи у відрядженні, проживав у готелі. До авансового звіту він не додав рахунок з готелю, а лише квитанцію про оплату за проживання, яка не ідентифікує юридичну особу — надавача послуги. У відшкодуванні витрат на проживання йому було відмовлено. Які документи повинен надати працівник до бухгалтерії для підтвердження витрат на проживання?
 

Чи належить послуга з оформлення залізничних квитків до транспортних витрат, пов’язаних із відрядженням?

Відповідно до пункту 6 розділу ІІ Порядок відрядження в межах України Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (далі — Інструкція № 59), витрати на проїзд до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду, зокрема, залізничним транспортом з урахуванням усіх витрат, пов’язаних із придбанням проїзних квитків.У нашому місті квитки на залізничний транспорт можна придбати у залізничних касах центрального вокзалу та касах, які розташовані в орендованих Укрзалізницею приміщеннях у різних частинах міста. При придбанні квитків в касах, які розташовані в орендованих Укрзалізницею приміщеннях, утримується 12 грн. як послуга з оформлення залізничних квитків та видається квитанція до прибуткового касового ордера як підтвердження сплати за послугу. Чи належить послуга з оформлення залізничних квитків, що надається сервісним центром, до транспортних витрат, пов’язаних із відрядженням?
 

Відшкодування витрат на проїзд до місця відрядження за посадочним документом

Так, достатньо, і ось чому.Працівник повернувся з відрядження і подав до бухгалтерії авансовий звіт. А разом із ним і посадочні документи (копії електронних документів) на проїзд потягом до місця призначення і назад. Чи достатньо посадочного документа для відшкодування працівнику витрат на проїзд?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Завершення бюджетного періоду: як упорядкувати надходження до спецфонду

Так, і це слід зробити негайно.Установа фінансується за помісячним планом використання бюджетних коштів. Станом на 01.12.2014 власних надходжень надійшло менше, ніж заплановано кошторисом на 2014 рік. Чи потрібно вносити зміни до кош­торису та коригувати планові показники?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Які документи подавати до органу Казначейства при оплаті за договором про закупівлю

Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 7 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, до здійснення оплати за договорами про закупівлю перевіряє наявність та відповідність укладеного договору про закупівлю звіту про результати проведення процедури закупівлі та річному плану закупівель, правильність їх оформлення відповідно до законодавства, а також наявність оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника), відомостей про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами), оголошення про результати процедури закупівлі, що були опубліковані в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та відповідних міжнародних виданнях у випадках, передбачених Законом про закупівлі.Які документи повинен надавати замовник до Державної казначейської служби України для оплати договорів, укладених за результатами торгів? Як підтвердити інформацію, що розміщується на веб-порталі Упов­новаженого органу?
 

Чи може учасник оскаржити дії генерального замовника при процедурі закупівлі за рамковими угодами

Відповідно до частини першої статті 13 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі за рамковими угодами здійснюють у порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації, з урахуванням вимог статті 13 Закону про закупівлі, а рамкові угоди укладають відповідно до вимог розділу IX Закону про закупівлі.Чи може учасник оскаржувати документацію конкурсних торгів та/або проведення процедури закупівлі, якщо така закупівля проводилася генеральним замовником за рамковими угодами?
 

Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній

Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?
 

Вимагаємо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів

Так, такі дії правомірні.Бюджетна установа при проведенні процедури закупівель вимагає для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів копії актів виконаних робіт. Чи правомірні такі дії?
 

Обгрунтовуємо застосування процедури закупівлі в одного учасника за кількома підставами

Так, потрібно.Чи потрібно замовнику обгрунтовувати застосування процедури закупівлі в одного учасника при одній і тій самій закупівлі за кількома підставами частини другої сттатті 39 Закону про держзакупівлі (потреба проведення додаткових будівельних робіт та нагальна потреба у здійс­ненні закупівлі)?
 

Бухгалтеру / Звітність

Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ

Відповідно до підпункту 168.1.1 розділу IV Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.На кінець кварталу установа мала суми виплат по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відображати такі виплати у Формі 1ДФ?
 

Заповнюємо форму № 1ДФ у разі нарахування, але невиплати допомоги за листками непрацездатності

Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК) податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену статтею 167 ПК.Бюджетною установою нарахована допомога з тимчасової непрацездатності при оплаті листка непрацездатності, але не виплачена Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно заповнити форму № 1ДФ?
 

Відображаємо у формі № 1ДФ допомогу по тимчасовій непрацездатності

Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. ПДФО сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу банки лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.В обліку бюджетної установи на кінець кварталу значаться суми допомоги по тимчасовій непрацездатності, не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відобразити такі виплати у формі № 1ДФ?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Право першого підпису особи, яка працює на громадських засадах

Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) — юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна (ст. 1 Закону України Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку від 29.11.2001 № 2866-III).ОСББ бере участь у муніципальній програмі та отримує бюджетні кошти. Чи має право першого підпису на платіжних документах для проведення операцій з бюджетними коштами керівник ОСББ, який працює на громадських засадах?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Перейти к разделу Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Перейти к разделу Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Бухгалтеру / Оренда

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2   3  


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook