Материалы слушателям курсов: "Облік"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Автоматизація бухгалтерського обліку з використанням програмного забезпечення BAS
У статті розглядаються підходи до автоматизації бухгалтерського обліку на підприємстві із використанням програмного забезпечення лінійки BAS, описані основні можливості, переваги впровадження й особливості роботи з системою на практиці.Вступ. Програмне забезпечення BAS: огляд та значення. Функціональні можливості BAS Бухгалтерії. Практичні аспекти впровадження BAS у діяльність підприємств. Підсумки та перспективи використання BAS. ВисновокОблік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція
Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролюПрактичне використання програми «BAS Бухгалтерія»: основи та можливості
Стаття містить пояснення основні можливості та функції BAS Бухгалтерії, розкриває основні принципи працювання програми та дає приклади приклад для роботи з автоматизованими функціями.Вступ до «BAS Бухгалтерія» та її основні можливості. Практична організація бухгалтерського обліку в «BAS Бухгалтерія». Особливості впровадження BAS Бухгалтерії на підприємстві. ВисновкиКібербезпека та організація бухгалтерського обліку у програмі «BAS: Бухгалтерія»
У статті розглянуто сучасні загрози кібербезпеки для бухгалтерських програм, способи захисту інформації, типи зовнішніх і внутрішніх загроз, а також кореспонденції рахунків у програмі "BAS: Бухгалтерія".Кібербезпека у сучасних інформаційних системах. Типи зовнішніх загроз. Актуальні проблеми інформаційної безпеки у бухгалтерських системах. Основні кореспонденції рахунків у програмі «BAS: Бухгалтерія»Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні
Огляд різних систем бухгалтерського і фінансового обліку, аналіз можливостей, сфер застосування та переваг ПЗ для автоматизації бізнес-процесів підприємств.Сучасні підсистеми управління обліком підприємства. Огляд популярних програмних продуктів для автоматизації облікуРозвиток електронної бухгалтерії: інновації, цифровізація та сучасна практика обліку
У статті розглядаються сучасні тенденції розвитку електронної бухгалтерії, особливості цифровізації облікових процесів, їх значення для економіки та освіти, а також роль інноваційних технологій у забезпеченні прозорості та ефективності фінансової інформації.Передумови розвитку електронної бухгалтерії. Цифровізація як рушій інновацій. Можливості подальшої інтеграції: від криптовалют до глобального контролю. Сутність електронної бухгалтерії та її переваги. Місце електронної бухгалтерії в освітньому процесіРоль сучасних IТ в обліку й оподаткуванні: навчання на прикладі "BAS Бухгалтерія"
Огляд актуальності використання сучасних інформаційних систем у підготовці студентів економічних та облікових спеціальностей, практичного значення та сценаріїв роботи з BAS Бухгалтерія у навчальному процесі.Вступ: значення сучасних IТ у вищій освіті. Стереотипи та реалії професії бухгалтера. Важливість обліку та оподаткування для сучасної економіки. Практичне значення BAS Бухгалтерія у підготовці фахівців. Сучасний підхід до освітнього процесу. Мета і структура методичного посібника1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины
Бухгалтеру / Інвентаризація
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Облік особистих речей працівників: визначаємо позабалансовий рахунок
Особисті речі працівника, якими він користується під час роботи, установа має взяти на відповідальне зберігання. Відповідальне зберігання, керуючись частиною першою статті 936 Цивільного кодексу України (ЦК), оформляють договором зберігання. Тож перш ніж взяти на облік особисті речі працівника, установа має укласти з ним договір зберігання.На якому рахунку обліковувати особисті речі працівника, якими він користується під час роботи? Як правильно відображати їх вартість у фінансовій звітності?Бухгалтеру / Звітність
Середньооблікова кількість штатних працівників у звіті з ЄСВ: як заповнити правильно
Відповiдно дo пп. 14.1.227 Податкового кодекcу України середньооблікова кількість працівників — кількість працівників у юридичних осіб, визначена за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики, з урахуванням усіх найманих працівників і осіб, що працюють за цивільно-правовими договорами та за сумісництвом більш як один календарний місяць, а також найманих працівників представництв, філій, відділень та інших відокремлених підрозділів в еквіваленті повної зайнятості, крім найманих працівників, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.Заповнюємо звіт з ЄСВ. Як визначається середньооблікова кількість штатних працівників зa звітний період для заповнення заголовнoї частини таблиці 1 звіту з ЄСВ?Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Знімаємо з обліку бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання
Стаття 48 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах:Які бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання перед завершенням бюджетного року має зняти з обліку розпорядник бюджетних коштів?Приймаєте будівельні роботи — обов’язково реєструйте зобов’язання до кінця року
Розпорядники і одержувачі коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів), здійснюють реєстрацію зобов’язань в органах Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).Бюджетна установа (розпорядник бюджетних коштів) підписала акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) у грудні 2012 року, але оплату їх не здійснила. Чи зобов’язані органи Казначейства оплатити кредиторську заборгованість за такими документами у наступному бюджетному періоді?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Установі передали незавершене капбудівництво: обліковуємо правильно
Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611, облік незавершеного капітального будівництва здійснюється на рахунку бухгалтерського обліку 14 Незавершене капітальне будівництво в розрізі субрахунків. На цьому рахунку накопичуються усі витрати, пов’язані із будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів необоротних активів до введення об’єкта в експлуатацію.Бюджетна установа отримала за актом прийому – передачі об’єкт незавершеного будівництва у 2012 році. Подальше будівництво здійснюють за рахунок коштів спеціального фонду. Як обліковують такий об’єкт до і після вводу його в експлуатацію?Інвентаризація основних фондів під час ревізії: чи включати до складу комісії ревізора
Так, пункт 4 статті 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні від 26.01.1993 № 2939-XII надає право органу державного фінансового контролю вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків. У разі ж відмови у проведенні таких інвентаризацій — звернутися до суду щодо спонукання установ до проведення інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом — у присутності понятих та представників установ, щодо яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 год. з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі.Фінінспектори під час ревізії фінансово-господарської діяльності бюджетної установи вимагають провести інвентаризацію її основних фондів. Чи має установа включати до складу інвентаризаційної комісії фінінспекторів?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Оренда
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда
Бухгалтеру / Податки і збори
Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Просмотреть еще статьи на тему "Облік".

Мы на Facebook