Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыдоговір

Материалы слушателям курсов: "Договір"

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 1.0

Можно ли управлять размером юридического обязательства, которое автоматически формируется документом "Реєстр платіжних доручень"?

Да, это возможно. Для этого, если необходимо оформить юридическое обязательство с полной суммой Договора при первой выдаче платежного поручения так, чтобы последующие выдачи частичных сумм в платежных поручениях не сопровождались юридическими обязательствами, достаточно в табличной части документа "Договір" задать эту полную сумму. При этом на основе одного юридического обязательства можно создавать финансовые обязательства до тех пор, пока сумма последних не станет равной полной сумме Договора.
 

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины / Основные средства и ремонт

Оформление операций продажи НМА

Оформление операций продажи НМА

Приведенные в статье примеры воспроизводились в конфигурации "Бухгалтерия для Украины" (редакция 1.2). Методика, описанная в статье, актуальна для конфигураций "Управление торговым предприятием для Украины" (редакция 1.2) и "Управление производственным предприятием для Украины" (редакция 1.3).Общие положения. Пример. Пример. Пример. Пример
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Облік особистих речей працівників: визначаємо позабалансовий рахунок

Особисті речі працівника, якими він користується під час роботи, установа має взяти на відповідальне зберігання. Відповідальне зберігання, керуючись частиною першою статті 936 Цивільного кодексу України (ЦК), оформляють договором зберігання. Тож перш ніж взяти на облік особисті речі працівника, установа має укласти з ним договір зберігання.На якому рахунку обліковувати особисті речі працівника, якими він користується під час роботи? Як правильно відображати їх вартість у фінансовій звітності?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти

Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?
 

Бухгалтеру / Кадрова практика

Наказ про звільнення за угодою сторін: чи можна видати за два тижні до дати звільнення

Відповідно до абзацу першого пункту 8 постанови Пленуму Верховного Суду України Про практику розгляду судами трудових спорів від 06.11.1992 № 9 (далі — Постанова № 9) при домовленості між працівником і роботодавцем про припинення трудового договору за пунктом 1 статті 36 КЗпП (за угодою сторін) договір припиняється в строк, визначений сторонами. Анулювання такої домовленості може мати місце лише при взаємній згоді про це роботодавця і працівника.Сторони трудового договору домовилися про звільнення працівника за угодою сторін 10 вересня. Відповідна заява працівника датована 17 серпня. Чи можна оформити звільнення за узгодженою датою за наказом, виданим 21 серпня, позаяк директор установи з 25 серпня по 13 вересня перебуватиме у відпустці?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Чи потрібно проводити повторну експертизу при збільшенні обсягів робіт з капремонту

Так, повтору експертизу проектно-кошторисної документації (далі — ПКД) доведеться здійснити. І от чому. Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затверджено постановою КМУ від 11.05.2011 № 560 (далі — Порядок № 560). Порядок № 560 регламентує процедуру проведення експертизи проектної документації (експертиза), зокрема, із капітального ремонту будинків і споруд.Бюджетна установа без проведення процедури закупівлі за державні кошти здійснила капітальний ремонт будівлі. Проектно-кошторисна документація за результатами експертизи отримала позитивний експертний висновок. Та під час ремонту з’ясували, що обсяг робіт варто збільшити задля налагодження частини водогону. Чи потрібно заради цього проводити додаткову експертизу документації і як оформити договір підряду?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Відшкодовуємо витрати на утримання орендованого майна

Так, правомірні1. Пояснимо чому.Сільська рада надає в оренду приміщення у будівлі сільського клубу відділу культури для розміщення бібліотеки. За результатами ревізії діяльності сільської ради працівники фінансової інспекції вимагають, окрім сплати орендної плати відділом культури, відшкодувати сільській раді кошти за спожиті бібліотекою комунальні послуги. Чи правомірні вимоги працівників фінансової інспекції?
 

Чи можна у листопаді на тримісячний строк проавансувати роботи з реконструкції будівлі

Ні, у разі авансування робіт з капітального будівництва у листопаді 2012 року строк такого авансування обмежується терміном до 31 грудня 2012 року. І от чому.Бюджетна установа у листопаді 2012 року отримала бюджетні асигнування на проведення реконструкції будівлі. Чи може установа передбачити у договорі підряду авансування робіт з капітального будівництва на строк, що становить три місяці?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Достроковий вихід на пенсію після звільнення у зв’язку зі скороченням штату

Ні, у разі звільнення за пунктом 1 частини першої статті 40 КЗпП жодних строків для реєстрації у центрі зайнятості не встановлено. Місячний строк реєстрації поширюється лише на осіб, які звільняються з будь-яких підстав з установ у зв’язку з відселенням або самостійним переселенням з території радіоактивного забруднення.Після 1 січня 2013 року змінився порядок дострокового виходу на пенсію за півтора року до досягнення пенсійного віку у разі звільнення за пунктом 1 частини першої статті 40 КЗпП. Деякі інтернет-ресурси повідомляють, що для отримання права на достроковий вихід на пенсію слід зареєструватися у службі зайнятості у місячний термін після звільнення. Чи так це насправді?
 

Чи вносити до колективного договору норми трудового законодавства

Так, обов’язково. Пояснимо чому.Чи обов’язково бюджетна установа має вносити до колективного договору норми трудового законодавства, адже вони є в законодавстві?
 

Чи виплачують надбавку за вислугу років службовцю органу місцевого самоврядування, який працює за строковим трудовим договором

Трудовий договір — це угода між працівником і керівником установи або організації, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цим договором. Обов’язком працівника за трудовим договором є виконання правил внутрішнього трудового розпорядку. Водночас керівник установи або організації зобов’язаний виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором та угодою сторін (ч. 1 ст. 21 КЗпП).Особа отримує пенсію і влаштувалася працювати за строковим трудовим договором до органу місцевого самоврядування на час відпустки основного працівника. Стаж роботи цієї особи в органах місцевого самоврядування становить 15 років і підтверджується записами у трудовій книжці. Чи виплачується щомісячна надбавка за вислугу років працівнику, якого прийнято службовцем до органу місцевого самоврядування за строковим трудовим договором?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Як замінити двірника, який іде у відпустку

Працівникам навчальних закладів, у т. ч. й двірнику школи-інтернату, у разі потреби, наприклад, санаторно-курортного лікування або з інших причин, щорічна основна відпустка або її частина може надаватися не лише у канікулярний період, а й протягом навчального року, якщо це передбачено колективним договором навчального закладу. Надання відпустки у літній канікулярний час стосується педагогічних працівників, а решта працівників йдуть у відпустку протягом року згідно з графіком відпусток.Чи може двірник школи-інтернату піти у щорічну відпустку під час навчального року чи лише у канікулярний період? Чи можна на час відпустки двірника замінити його іншим працівником та оплатити таку заміну?
 

Чи є підставою для нарахування зарплати довідка про лікування

Відповідно до абзацу першого частини першої статті 51 Закону України Про загально­обов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням від 18.01.2001 № 2240-III підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.Протягом місяця в першій половині дня працівник установи працював на робочому місці, а після обідньої перерви лікувався в міській поліклініці. Закінчивши лікування, він надав до бухгалтерії довідку з поліклініки. Чи є отримана довідка підставою для нарахування заробітної плати такому працівнику?
 

Робота за сумісництвом чи суміщенням: на що має право заступник директора ЗНЗ

Насамперед наголосимо, що керівники державних підприємств, установ, організацій, їхні заступники відповідно до пункту 4 постанови КМУ Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій від 03.04.1993 № 245 та пункту 4 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 28.06.1993 № 43, не мають права працювати за сумісництвом. Винятком є лише наукова, викладацька, медична і творча діяльність.У загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ) вакантні 0,25 ставки практичного психолога. Планується покласти виконання обов’язків практичного психолога на заступника директора з виховної роботи ЗНЗ. Як бути в цій ситуації: встановити доплату за суміщення посади практичного психолога чи укласти договір про роботу за сумісництвом?
 

Відпустка сумісника, який не відпрацював 6-місячного терміну

Так, якщо вона виявить таке бажання. Пояснимо чому.Особа за основним місцем роботи — вихователь дошкільного навчального закладу. Також вона влаштувалася на роботу за сумісництвом на посаду сестри медичної в іншому ДНЗ і пропрацювала там 3 місяці. Чи зобов’язані такій особі надати відпустку на роботі за сумісництвом, якщо вона піде у щорічну основну відпустку за основним місцем роботи?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Одноразова адресна грошова допомога випускникам: хто, кому і скільки

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери від 11.05.2011 № 524 випускникам вищих навчальних закладів (далі — випускники ВНЗ), які здобули освіту за напрямами і спеціальностями медичного та фармацевтичного профілю, передбачено надання одноразової адресної грошової допомоги (далі — грошова допомога) у порядку, затвердженому Міністерством охорони здоров’я України за погодженням з Міністерством фінансів України.Медичну сестру після закінчення медучилища взяли на роботу. Чи має вона право на отримання одноразової адресної грошової допомоги? Якщо так, то в якому розмірі і хто її виплачує?
 

Оплата послуг лікаря-консультанта

Оплату роботи працівників, які залучаються закладами, установами та організаціями охорони здоров’я для проведення консультацій, здійснюють відповідно до пункту 2.3 Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 № 308/519 (далі — Умови № 308/519).Заклад охорони здоров’я періодично для проведення консультацій залучає сторонніх лікарів-консультантів. Як правильно оформити відносити з такими лікарями та у якому розмірі оплатити їх послуги?
 

Бухгалтеру / Оренда

Пеня за несвоєчасну сплату орендної плати

Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду приватному підприємцю частину приміщення. Попри те, що бухгалтер установи щомісяця нараховував орендну плату та виставляв рахунки орендарю, орендар протягом року їх не оплачував. Під час ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори донарахували пеню за несвоєчасну сплату орендної плати (передбачену договором оренди) та направили вимоги щодо її відшкодування. Чи правомірні дії фінінспекторів?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Договір".


Подписка на новости RSS         Мы в Google+    

 

Мы на Facebook