Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыБухгалтеру

Материалы слушателям курсов: "Бухгалтеру"

Бухгалтеру

Помощь бухгалтеру: от отчета до проверки.

Администрирование налогов и сборов. Проверки органами ГНС. Проверки Пенсионного фонда Украины. Проверки органами пожарного надзора. Проверки Госсанэпидслужбой Украины. Финансовые санкции.
 

Бухгалтеру / Інвентаризація

Обираємо голову інвентаризаційної комісії

Відповідно до абзацу першого пункту 1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (далі — Положення про інвентаризацію), для проведення інвентаризації, зокрема в міській раді, розпорядчим документом керівника (тобто міського голови) створюється інвентаризаційна комісія з представників:У виконавчому комітеті міської ради міський голова має двох заступників, окрім них, є керівник апарату та секретар ради. Нещодавно виникла потреба в проведенні інвентаризації. Хто повинен очолювати інвентаризаційну комісію? Чи може головний бухгалтер бути головою інвентаризаційної комісії?
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Поточні та капітальні видатки ДНЗ коштом сільського бюджету

У 2015 році дошкільний навчальний заклад (ДНЗ) фінансується за рахунок субвенції з районного бюджету сільському бюджету. Кошторис на 2015 рік в обсязі цієї субвенції затверджує сільська рада.На утриманні сільської ради перебуває, зокрема, дошкільний навчальний заклад. Перед початком зимового періоду за рішенням сесії сільської ради з сільського бюджету виділено кошти на:
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Утримання дошкільного навчального закладу коштом сільського бюджету

Насамперед слід зауважити, що обсяг субвенції з районного бюджету сільському для проведення видатків на фінансування дошкільного навчального закладу не може бути меншим відповідних затверджених видатків сільського бюджету на 2014 рік. Якщо обсяг цієї субвенції є меншим — то це є порушенням вимог абзацу п’ятого пункту 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК), а тому сільська рада зобов’язана звернутись до відповідної районної ради щодо збільшення обсягу зазначеної субвенції.Для фінансування дошкільного навчального закладу сільській раді надається субвенція з районного бюджету, але її не вистачає для забезпечення в повному обсязі оплати праці та енергоносіїв. Чи має право сільська рада фінансувати дошкільний навчальний заклад з вільного залишку, що склався на 01.01.2015, або за рахунок перевиконання сільського бюджету?
 

Визначаємо код класифікації доходів бюджету для благодійної допомоги

Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного кодексу України (БК) у складі інших джерел власних надходжень бюджетних установ (другої групи власних надходжень) виділяють, зокрема, підгрупи:Установа отримала від приватного підприємства грошову допомогу в сумі 30 000,00 грн. на ремонт приміщення, а також допомогу у натуральній формі — 10 банок фарби масляної (без зазначення цілей їх використання). За яким кодом бюджетної класифікації відображати ці надходження — 25020100 чи 25020200?
 

Добровільне об’єднання територіальних громад: визначаємо переваги

Пригадаємо спочатку, як формувалося законодавче підгрунтя для об’єднання територіальних громад. Уряд своїм розпорядженням від 01.04.2014 № 333-р схвалив Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні (далі — Концепція). Реалізація Концепції передбачає створення законодавчої бази діяльності органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади на новій територіальній основі з визначенням повноважень та їх ресурсного забезпечення.Наразі в регіонах ведеться робота щодо добровільного об’єднання територіальних громад. Які переваги матимуть територіальні громади у разі їх об’єднання?
 

Зменшення бюджетних асигнувань за загальним фондом: чи правомірно

Так, правомірно. Пояснимо чому.У загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ) кошти, що надійшли як благодійні внески від батьків на придбання меблів, витратили на ремонт приміщення. Під час ревізії в ЗНЗ фінінспектори такі витрати трактували як нецільове використання бюджетних коштів і, відповідно, порушення бюджетного законодавства. На підставі виписаної фінінспекторами довідки про порушення бюджетного законодавства керівник органу Держфінінспекції прийняв рішення про зупинення у ЗНЗ операцій з бюджетними коштами за загальним фондом на суму нецільового використання благодійних внесків. Чи правомірно це?
 

Бюджетні запити — 2016: які форми бюджетних запитів застосовувати

Так, застосовувати потрібно саме нові форми. І ось чому.Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.
 

Бухгалтеру / Відрядження

Чи можна відрядженому оплатити вартість проїзду за копією квитка?

Згідно з пунктом 7 постанови КМУ Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98 працівникам бюджетних установ і організацій відшкодовуються, зокрема, витрати на проїзд (у т. ч. на перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад, а також за місцем відрядження (у т. ч. на орендованому транспорті) за наявності підтвердних документів.Працівник нашої організації та працівник іншої установи одночасно вибували у відрядження до одного і того самого міста та організації з однаковою метою. Вони придбали один квиток на потяг на двох осіб. Після повернення з відрядження наш працівник надав до бухгалтерії копію квитка, в якому зазначалася загальна сума квитка та кількість перевезених осіб. Оригінал квитка, за словами нашого співробітника, забрав працівник іншої установи і передав до бухгалтерії своєї установи. Чи може наша організація відшкодувати відрядженому працівникові вартість проїзду на підставі копії проїзного квитка у разі оформлення його на двох осіб?
 

Як табелювати працівника, який відпрацював повний робочий день та від’їжджає у відрядження?

Відповідно до пункту 4 розділу ІІ Порядок відрядження в межах України Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59, за кожний день (включаючи день вибуття та день прибуття) перебування працівника у відрядженні в межах України, враховуючи вихідні, святкові й неробочі дні та час перебування в дорозі (разом з вимушеними зупинками), йому виплачуються добові в межах сум, затверджених постановою Кабінету Міністрів України Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98.У працівника робочий день триває з 8.00 до 17.00. На 17.00 у зв’язку зі службовою потребою він повинен бути в іншому місті, і як наслідок, керівник установи в кінці робочого дня направляє працівника у відрядження. З відрядження він повернеться близько 24-ї години, а наступного дня знову вийде на роботу. Як табелювати працівника у такому випадку?
 

Оплачуємо відрядження державного службовця у вихідний день

Службовим відрядженням уважають поїздку держслужбовця за розпорядженням керівника органу державної влади на певний строк до іншого населеного пункту для виконання службового доручення поза місцем його постійної роботи.Держслужбовця направили у службове відрядження для виконання роботи у вихідний день. Як правильно оплатити працю за час перебування його у відрядженні?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?
 

Зменшення плати за харчування дітей коштом благодійників: чи можливо

Підпунктом 18 пункту 1 Переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796, забезпечення харчуванням дітей у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах (далі — ДНЗ) з частковою оплатою відповідно до законодавства віднесено до платних послуг у сфері освітньої діяльності.Дитячий садок отримав благодійну допомогу від сторонніх юридичних осіб. Чи можна за рахунок таких коштів зменшити розмір батьківської плати за харчування?
 

Бухгалтеру / Военный сбор

Порядок исчисления, уплаты и отражение в учете военного сбора в конфигурации Зарплата и Управление Персоналом для Украины (редакция 2.1)

Порядок исчисления, уплаты и отражение в учете военного сбора в конфигурации Зарплата и Управление Персоналом для Украины (редакция 2.1)

В типовой конфигурации расчет военного сбора для сотрудников организаций осуществляется вместе с расчетом НДФЛ при начислении заработной платы либо при формировании межрасчетных выплат (аванс, отпускные, больничные и т. д.).Общие положения. Плательщики. Объект взимания и ставка. Порядок исчисления и уплаты. Учет и отчетность. Ответственность за нарушения
 

Примеры учета военного сбора

Примеры учета военного сбора

В представленном материале рассматриваются примеры, которые приведены на закладке Справка разделов Порядок исчисления и уплаты и Учет и отчетность.Пример 1. Пример 2. Пример 3. Пример 4
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи можна в договорі про закупівлю робіт з капітального ремонту встановити динамічну договірну ціну

Відповідно до пункту 3.3.1 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 № 174, договірна ціна — це кошторис вартості підрядних робіт, за яку підрядна організація, визначена виконавцем робіт, згодна виконати об’єкт замовлення.Бюджетна установа планує закупівлю робіт з капітального ремонту. Чи є порушенням Закону про закупівлі встановлення динамічної договірної ціни в договорі на закупівлю таких робіт?
 

Бюджетна установа з початку 2013 розпочала процедури закупівлі за ДК 016:2010 — чи буде це порушенням

Враховуючи лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.02.2013 № 3302-05/4104-12, якщо процедура закупівлі розпочата замовником у період з 31.12.2012 по 28.01.2013 включно за предметом закупівлі, визначеним на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 або ДК 016:2010, подальше здійснення закупівлі за таким предметом відповідає меті Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI та не суперечить принципам здійснення закупівель. Тобто Уповноважений орган не вбачає порушень в діях замовника, який склав річний план закупівель на 2013 рік і розпочав процедури закупівель за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010.Чи буде порушенням законодавства у сфері державних закупівель, якщо бюджетна установа, починаючи з 01.01.2013, склала річний план закупівель на 2013 рік і почала процедури закупівель за ДК 016:2010, тобто до дати внесення змін до Порядку № 921?
 

Здійснюємо закупівлю за державні кошти на початку бюджетного року

Наприкінці року, коли в установах активно розпочинають планування закупівель за державні кошти на наступний рік, виникає безліч запитань. Найчастіше вони стосуються законодавчих вимог, які потрібно враховувати під час продовження у майбутньому році дії договорів поточного року.Бюджетна установа планує здійснити процедуру закупівлі на початку бюджетного року. Чи може вона провести процедуру закупівлі на початку 2014 року за договором, укладеним в 2013 році?
 

Як визначити строки розкриття пропозицій, якщо замовник здійснює закупівлю ліків за скороченою процедурою

Абзацом другим частини третьої статті 21 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) визначено, що у разі обґрунтованої нагальної потреби у закупівлі продукції харчової промисловості, продуктів харчування, послуг з організації харчування, лікарських засобів і виробів медичного призначення строк для подання пропозицій конкурсних торгів може бути скорочено до 15 днів (далі — скорочена процедура). Причиною скорочення строку не може бути бездіяльність замовника щодо проведення відповідних процедур закупівель.Замовник має намір закупити медикаменти за скороченою процедурою відкритих торгів. Як правильно визначити строк та дату розкриття і чи можливо, за потреби, продовжувати строки для подання пропозицій конкурсних торгів у разі застосування скороченої процедури закупівлі?
 

Визначаємо строк оголошення про проведення відкритих торгів

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон № 2289) замовник для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (що здійснюється безоплатно) в порядку, встановленому Законом № 2289, надає інформацію про закупівлю, а саме, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі — після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо Законом № 2289 для окремих процедур закупівлі не встановлено іншого строку.У який строк оголошення про проведення відкритих торгів повинно бути надруковано в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Уповноваженого органу та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
 

Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти

Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?
 

Обгрунтовуємо застосування процедури закупівлі в одного учасника за кількома підставами

Так, потрібно.Чи потрібно замовнику обгрунтовувати застосування процедури закупівлі в одного учасника при одній і тій самій закупівлі за кількома підставами частини другої сттатті 39 Закону про держзакупівлі (потреба проведення додаткових будівельних робіт та нагальна потреба у здійс­ненні закупівлі)?
 

Вносимо зміни в документацію конкурсних торгів

Законом України Про внесення зміни до статті 16 Закону України Про здійснення державних закупівель від 04.04.2013 № 182-VII (далі — Закон № 182) у абзаці другому частини другої статті 16 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) було доповнено один із кваліфікаційних критеріїв вимогою щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у т. ч. власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.Замовник у квітні 2013 року розпочав закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів, включивши до документації конкурсних торгів кваліфікаційну вимогу до учасників про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази лише у вигляді довідки довільної форми про перелік наявного обладнання. Однак у травні 2013 року набрали чинності чергові зміни до Закону про закупівлі. Чи потрібно вносити зміни у документацію конкурсних торгів?
 

Інформуємо учасників, пропозиції конкурсних торгів яких відхилено

Відповідно до частини другої статті 31 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) замовник зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім учасникам — письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.Замовники зобов’язані поінформувати учасників, що не стали переможцями торгів, про результати торгів. Законодавством не визначено, як потрібно це здійснити. Враховуючи зазначене, яку інформацію потрібно включити до такого повідомлення?
 

Бухгалтеру / Договорная деятельность

Особенности заключения хозяйственных договоров

ГКУ установлено, что договором является договоренность двух или более сторон, направленная на установление, изменение или прекращение гражданских прав и обязанностей. Стороны свободны в заключении договора, выборе контрагента и определении условий договора с учетом требований данного Кодекса, других актов гражданского законодательства, обычаев делового оборота, требований разумности и справедливости. Применительно к субъектам хозяйствования это означает, что они могут сами выбирать партнера в качестве второй стороны договора (контрагента) и могут вместе с ним определять условия своих взаимоотношений.Виды договоров. Предварительный договор. Договоры в пользу участников и третьих лиц. Возмездные и безвозмездные договоры. Публичный договор. Договоры присоединения. Консенсуальные и реальные договоры. Форма договора. Подписание договоров уставными лицами. Подписание договора по доверенности. Документы
 

Особенности заключения договора аренды

Договоры аренды заключаются при оформлении различных арендных операций – хозяйственных операций по предоставлению имущества в пользование другим физическим или юридическим лицам за плату на определенный срок.Общие положения арендных операций. Оформление договора аренды. Общие положения договора аренды. Существенные условия договора аренды. Объект аренды. Срок аренды. Арендная плата. Другие существенные условия. Права и обязанности арендодателя. Права и обязанности арендатора. Условия досрочного расторжения договора. Образец договора подряда. Документы
 

Содержание хозяйственного договора: другие условия

Условие о правах и обязанностях сторон входит в любой договор, но их состав зависит от конкретного вида заключаемого договора.Условие о правах и обязанностях сторон. Условие об ответственности сторон. Условие о порядке оплаты. Дополнительные условия договора. Документы
 

Особенности заключения договора подряда

Договор подряда является одним из наиболее распространенных видов договоров. В деятельности любого юридического лица, любого предпринимателя без договоров подряда просто не обойтись.Общие положения о подряде. Генеральный подряд и субподряд. Существенные условия договора подряда. Предмет договора подряда. Цена по договору подряда и смета. Порядок расчетов. Сроки выполнения работ. Права и обязанности сторон по договору подряда. Качество работ. Образец договора подряда. Документы
 

Особенности заключения договора поставки

Договор поставки (купли-продажи) является одним из самых наиболее часто применяемых видов хозяйственных договоров в деятельности субъектов хозяйствования.Общие положения. Существенные условия договоров поставки. Предмет договора поставки. Сроки поставки. Определение цены. Спецификация договора поставки. Условия поставки. Порядок оплаты поставляемого товара. Качество поставляемых товаров. Комплектность поставляемых товаров. Тара и упаковка. Гарантия качества товара (гарантийные обязательства). Ответственность сторон. Образец договора поставки. Документы
 

Содержание хозяйственного договора

Содержание любого договора составляет совокупность согласованных сторонами условий. По общему правилу помимо основных условий, описывающих предмет договора и обязательства его сторон, в текст договора должны включаться и некоторые другие условия, которые можно назвать техническими. К ним относятся обозначение участников договора и их юридический адрес (место жительства предпринимателя и место нахождения юридического лица), реквизиты сторон, язык договора, дата и место его совершения, а также обозначение и подписи лиц, уполномоченных на подписание договора. Все условия договора будут в дальнейшем влиять на взаимные права и обязанности его участников, поэтому должны формулироваться с необходимой полнотой и четкостью.Существенные условия договора. Условия о предмете, цене и сроке. Условия, определенные законом. Условия, согласованные сторонами. Другие условия договора. Обычные и случайные условия договора. Документы
 

Бухгалтеру / Должностные инструкции

Бухгалтеру / ЕСВ

Перейти к разделу Бухгалтеру / ЕСВ

Бухгалтеру / Звітність

Перейти к разделу Бухгалтеру / Звітність

Бухгалтеру / Кадрова практика

Перейти к разделу Бухгалтеру / Кадрова практика

Бухгалтеру / Кадры

Перейти к разделу Бухгалтеру / Кадры

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Бухгалтеру / Командировки

Перейти к разделу Бухгалтеру / Командировки

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Перейти к разделу Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Бухгалтеру / НДФЛ

Перейти к разделу Бухгалтеру / НДФЛ

Бухгалтеру / Налог на прибыль

Перейти к разделу Бухгалтеру / Налог на прибыль

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Перейти к разделу Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Бухгалтеру / Оренда

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда

Бухгалтеру / Отпуска

Перейти к разделу Бухгалтеру / Отпуска

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Проверки контролирующими органами

Перейти к разделу Бухгалтеру / Проверки контролирующими органами

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Перейти к разделу Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

Бухгалтеру / ФСС

Перейти к разделу Бухгалтеру / ФСС

 

Страницы: 1   2   3   4   5   6   7   8  


Подписка на новости RSS         Мы в Google+    

 

Мы на Facebook