Материалы слушателям курсов: "Бюджетні установи"
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Оприбуткування основних засобів: застосовуємо меморіальний ордер правильно
Бюджетні установи з метою забезпечення єдності бухгалтерського обліку мають використовувати меморіальні ордери відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженої наказом Державного казначейства України від 27.07.2000 № 68 (далі — Інструкція № 68).Який меморіальний ордер потрібно застосовувати для оприбуткування основних засобів та списання копійок?Бухгалтеру / Бюджетний процес
Визначаємо код класифікації доходів бюджету для благодійної допомоги
Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного кодексу України (БК) у складі інших джерел власних надходжень бюджетних установ (другої групи власних надходжень) виділяють, зокрема, підгрупи:Установа отримала від приватного підприємства грошову допомогу в сумі 30 000,00 грн. на ремонт приміщення, а також допомогу у натуральній формі — 10 банок фарби масляної (без зазначення цілей їх використання). За яким кодом бюджетної класифікації відображати ці надходження — 25020100 чи 25020200?Бюджетні запити — 2016: які форми бюджетних запитів застосовувати
Так, застосовувати потрібно саме нові форми. І ось чому.Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.Бухгалтеру / Власні надходження
Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?Бухгалтеру / Державні закупівлі
Чи проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлю здійснюють відповідно до річного плану. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, в річному плані закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому Законом про закупівлі не встановлено обов’язку складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) (див. роз’яснення Мінекономрозвитку від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08).Бюджетна установа на початку року провела закупівлю товарів відповідно до тимчасового кошторису на суму 90 тис. грн. Після затвердження кошторису на закупівлю таких же товарів виділено ще 80 тис. грн. Враховуючи, що загальна сума на рік становить 170 тис грн., чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Проводимо інвентаризацію залучених під час мобілізації транспортних засобів
Під час інвентаризації основних засобів бюджетні установи керуються нормами Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 № 90 (далі — Інструкція № 90).Транспортний засіб, що перебуває на балансі установи, передано за актом приймання-передачі для виконання військово-транспортного обов’язку під час мобілізації. Як установі проінвентаризувати такий транспортний засіб?Проектно-кошторисна документація: списувати не можна обліковувати
Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (додаток 1 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611) на субрахунку 109 Інші основні засоби обліковують, зокрема, документацію з типового проектування незалежно від вартості.Установа проводила капітальний ремонт даху. При перевірці фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори зазначили, що проектно-кошторисну документацію на проведення цього ремонту слід обліковувати на субрахунку 109 Інші основні засоби. Чи правильно це?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Порядок проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.12.2011 № 1537 (далі — Порядок № 1537).Головний бухгалтер у березні 2013 року був звільнений із бюджетної установи у зв’язку з реорганізацією. У цьому самому місяці його прийняли на роботу в новоутворену установу. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Посадові оклади працівникам з 01.12.2013 залишаються на рівні січня 2013 року
Згідно зі статтею 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2013 рік від 06.12.2012 № 5515-VI розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 становить 1218 грн. У зв’язку із цим підвищенням Міністерством соціальної політики України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, який передбачає збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду з 01.12.2013 до 923 грн.Бюджетні установи повинні затвердити нові штатні розписи з 01.12.2013, оскільки розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 зростає. Як правильно встановити посадовий оклад працівникам з 01.12.2013?Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Порядок проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.12.2011 № 1537 (далі — Порядок № 1537).Головний бухгалтер у березні 2013 року був звільнений із бюджетної установи у зв’язку з реорганізацією. У цьому самому місяці його прийняли на роботу в новоутворену установу. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Порядок проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.12.2011 № 1537 (далі — Порядок № 1537).Головний бухгалтер у березні 2013 року був звільнений із бюджетної установи у зв’язку з реорганізацією. У цьому самому місяці його прийняли на роботу в новоутворену установу. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Посадові оклади працівникам з 01.12.2013 залишаються на рівні січня 2013 року
Згідно зі статтею 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2013 рік від 06.12.2012 № 5515-VI розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 становить 1218 грн. У зв’язку із цим підвищенням Міністерством соціальної політики України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, який передбачає збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду з 01.12.2013 до 923 грн.Бюджетні установи повинні затвердити нові штатні розписи з 01.12.2013, оскільки розмір мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 зростає. Як правильно встановити посадовий оклад працівникам з 01.12.2013?Бухгалтеру / Оренда
Бухгалтеру / Податки і збори
Чи сплачують бюджетні установи земельний податок при здачі в оренду приміщень
Ні, не повинні. Пояснимо чому.Бюджетна установа має на балансі 4-поверхову будівлю і земельну ділянку. Відповідно до рішення органу вищого рівня два поверхи будівлі було надано в оренду іншій бюджетній установі. Чи повинні ці установи сплачувати земельний податок?Мы на Facebook