Материалы слушателям курсов: "Витрати"
1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Бухгалтеру / Бюджетний процес
Група обліку і звітності сільської ради: фінансувати чи реорганізувати
Частиною п’ятою статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про самоврядування) передбачено, що чисельність працівників органів місцевого самоврядування встановлюється відповідною радою у межах загальної чисельності, визначеної типовими штатами, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Утім, рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008 визнані неконституційними положення Закону про самоврядування щодо встановлення чисельності працівників органів місцевого самоврядування відповідно до типових штатів. Тому затверджені на виконання статті 10 Закону про самоврядування Типові штати апарату сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів (додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування від 03.12.1997 № 1349) з 01.01.2015 втратили чинність.У сільській раді ще за царя Гороха була створена група обліку і звітності. Фінансували її за рахунок бюджетних призначень, затверджених для дитячого садка. Цьогоріч дитсадок утримують коштом субвенцій з районного бюджету. Чи можна й надалі фінансувати групу обліку і звітності за рахунок субвенцій? Чи все ж таки цю групу потрібно розформувати?Зменшення бюджетних асигнувань за загальним фондом: чи правомірно
Так, правомірно. Пояснимо чому.У загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ) кошти, що надійшли як благодійні внески від батьків на придбання меблів, витратили на ремонт приміщення. Під час ревізії в ЗНЗ фінінспектори такі витрати трактували як нецільове використання бюджетних коштів і, відповідно, порушення бюджетного законодавства. На підставі виписаної фінінспекторами довідки про порушення бюджетного законодавства керівник органу Держфінінспекції прийняв рішення про зупинення у ЗНЗ операцій з бюджетними коштами за загальним фондом на суму нецільового використання благодійних внесків. Чи правомірно це?Бухгалтеру / Відрядження
Працівник не відзвітував про використання авансу на відрядження: як бути бухгалтеру
Ні, і ось чому.Після повернення із відрядження працівник не здав авансового звіту за отриманий готівкою аванс. Через тиждень він поїхав у нове відрядження, і цього разу бухгалтер авансу йому не надав. Чи вважатиметься така ситуація порушенням установою касової дисципліни?Керівник вишу планує відрядження за кордон: погоджувати чи ні
Відповідно до пункту 23 Заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 № 65, службові відрядження працівників утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету (крім державних службовців та військовослужбовців), за кордон повинні здійснюватися за погодженням з Першим віце-прем’єр-міністром України, Віце-прем’єр-міністром України згідно з розподілом функціональних повноважень.Керівник вишу І–IV рівнів акредитації планує у липні 2014 року відрядження за кордон за рахунок коштів спеціального фонду кошторису. Чи потрібно погоджувати це відрядження з органом вищого рівня?Визначаємо документи, які підтверджують витрати на проживання під час відрядження
Відповідно до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59, установа за наявності підтвердних документів (в оригіналі) відшкодовує в межах граничних сум витрат на найм житлового приміщення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98, витрати відрядженим працівникам на найм житлового приміщення з розрахунку вартості одного місця у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні за кожну добу такого проживання з урахуванням включених до рахунків на оплату вартості проживання витрат на користування телефоном (крім витрат на службові телефонні розмови), холодильником, телевізором та інших витрат.Працівник установи, перебуваючи у відрядженні, проживав у готелі. До авансового звіту він не додав рахунок з готелю, а лише квитанцію про оплату за проживання, яка не ідентифікує юридичну особу — надавача послуги. У відшкодуванні витрат на проживання йому було відмовлено. Які документи повинен надати працівник до бухгалтерії для підтвердження витрат на проживання?Працівника направили у відрядження на один день: чи виплачувати добові
Відповідно до статті 121 Кодексу законів про працю України працівники мають право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв’язку зі службовими відрядженнями.Працівника направили у службове відрядження на один день до розташованого поблизу іншого населеного пункту. Чи повинен бухгалтер, окрім витрат на проїзд, виплачувати працівнику добові?Працівник придбав квиток для проїзду у вагоні 1-го класу: чи відшкодовується вартість такого квитка
Так, і ось чому.Працівника направили у службове відрядження до іншого населеного пункту. Не погодивши із керівником, він придбав квиток для проїзду до місця відрядження у вагоні 1-го класу. Чи може установа компенсувати працівнику вартість квитка?Невідшкодування витрат на проживання під час відрядження: чи можливо
Так, можна. І ось чому.Керівник установи направив працівника у відрядження до іншого населеного пункту з дотриманням умови щоденного повернення до місця його постійної роботи. З кошторисом витрат працівника ознайомили. Після повернення з відрядження працівник надав авансовий звіт, до якого приклав рахунок готелю. Чи можна в такій ситуації не відшкодовувати працівнику витрати на проживання у готелі?Чи можна задля придбання квитків видати кошти за 30 днів до відрядження?
Згідно з постановою КМУ Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98 та Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59, перед від’їздом працівника у відрядження установа забезпечує його коштами (авансом) для здійснення поточних витрат під час службового відрядження у межах суми, визначеної на оплату проїзду, найм житлового приміщення і добові витрати.Працівнику бюджетної установи доводиться часто планово виїжджати у відрядження. Однак через отримання авансу за день до відрядження виникають проблеми з попереднім придбанням квитків, особливо в літній період. Чи можливе надання авансу за 30–45 днів до початку відрядження тільки для попереднього придбання проїзних квитків?Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати
Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?Чи можна відрядженому оплатити вартість проїзду за копією квитка?
Згідно з пунктом 7 постанови КМУ Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98 працівникам бюджетних установ і організацій відшкодовуються, зокрема, витрати на проїзд (у т. ч. на перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад, а також за місцем відрядження (у т. ч. на орендованому транспорті) за наявності підтвердних документів.Працівник нашої організації та працівник іншої установи одночасно вибували у відрядження до одного і того самого міста та організації з однаковою метою. Вони придбали один квиток на потяг на двох осіб. Після повернення з відрядження наш працівник надав до бухгалтерії копію квитка, в якому зазначалася загальна сума квитка та кількість перевезених осіб. Оригінал квитка, за словами нашого співробітника, забрав працівник іншої установи і передав до бухгалтерії своєї установи. Чи може наша організація відшкодувати відрядженому працівникові вартість проїзду на підставі копії проїзного квитка у разі оформлення його на двох осіб?Бухгалтеру / Державні закупівлі
Бухгалтеру / Звітність
Як держслужбовці декларуватимуть доходи, отримані у 2013 році
Відповідно до статті 32 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI всі державні службовці зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — декларація) за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.Держслужбовці повинні своєчасно декларувати доходи, отримані у минулому році, за місцем роботи (служби) згідно із Законом про корупцію. Як діяти, коли держслужбовець не має можливості вчасно подати декларацію? І чи потрібно подавати податкову декларацію про доходи до органу ДПС?Декларуємо своє майно, доходи, витрати і зобов’язання за оновленою формою
Так, потрібно. Пояснимо чому.Антикорупційна декларація — декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру — зазнала змін із 1 січня 2014 року. Якщо державний службовець у грудні звільнився із займаної посади, чи потрібно йому подавати декларацію за 2013 рік? Чи змінилися строки її подання?Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Знімаємо з реєстрації кредиторську заборгованість за результатами перевірки
Так, потрібно. Пояснимо чому.Під час перевірки фінансові інспектори виявили завищення кредиторської заборгованості за необоротні активи, придбані в 2013 році за кошти загального фонду в сумі 6000 грн. (у т. ч. ПДВ —1000 грн.). Установі направлено вимоги щодо зняття з обліку та реєстрації в органах Казначейства суми даної кредиторської заборгованості. Чи потрібно зменшувати фінансовий результат за 2013 рік?Чи може прострочена кредиторська заборгованість стати на заваді здійсненню видатків
Ні, не відносяться. І от чому.У бюджетній установі утворилася прострочена кредиторська заборгованість за теплопостачання (понад один місяць) через недостатнє фінансування із місцевого бюджету за спожиті енергоносії. У зв’язку з цим УДКСУ призупинило операції з грошовими коштами на реєстраційному рахунку за загальним фондом, крім захищених КЕКВ, а за спецфондом — за усіма КЕКВ. Чи відносяться до захищених видатків видатки спеціального фонду?Бухгалтеру / Кошториси і нормативи
Благоустрій території міськради: за яким КФК проводити видатки
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України Про благоустрій населених пунктів від 06.08.2005 № 2807-IV (далі — Закон про благоустрій) установи та організації забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм на праві власності чи праві користування. Вони зобов’язані утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію (п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону про благоустрій). Одним із елементів об’єктів благоустрою є зелені насадження.Міській раді належить земельна ділянка біля адміністративної будівлі, де розташована безпосередньо міськрада (прибудинкова територія). Улітку проводимо покіс трави на такій ділянці. Утримуємося за рахунок КФК 010116. Чи можна за цим КФК планувати витрати з благоустрою такої території (покіс трави), або все ж такі видатки необхідно здійснювати за КФК 100203?Бухгалтеру / Налог на прибыль
Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Витрати з капітального ремонту основних засобів: як обліковувати
Витрати на ремонт (і поточний, і капітальний) вважають витратами на утримання об’єкта основних засобів, які здійснюються для відновлення або підтримання бюджетною установою його майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об’єкта основних засобів. Такі витрати визнають витратами звітного періоду, в якому вони були понесені (п. 2 розд. ІІІ Національного положеня (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 Основні засоби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010 № 1202; далі — НП(с)БОДС 121).Чи можна віднести витрати з капітального ремонту на фактичні видатки?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Бухгалтеру / Оренда
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда
Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Бухгалтеру / Податки і збори
Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори
Бухгалтеру / Регламентированные отчеты
Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты
Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Просмотреть еще статьи на тему "Витрати".
Мы на Facebook