Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыреєстр

Материалы слушателям курсов: "Реєстр"

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины / Вопросы по программе

Налоговые реквизиты контрагента - на основании чего формируются и как проверить?

В соответствии с п. 1.6 Положения о Регистрации плательщиков налога на добавленную стоимость, утвержденного приказом Министерства финансов от 14.11.2014 г. № 1130:
 

Бухгалтеру / Відрядження

Визначаємо документи, які підтверджують витрати на проживання під час відрядження

Відповідно до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59, установа за наявності підтвердних документів (в оригіналі) відшкодовує в межах граничних сум витрат на найм житлового приміщення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98, витрати відрядженим працівникам на найм житлового приміщення з розрахунку вартості одного місця у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні за кожну добу такого проживання з урахуванням включених до рахунків на оплату вартості проживання витрат на користування телефоном (крім витрат на службові телефонні розмови), холодильником, телевізором та інших витрат.Працівник установи, перебуваючи у відрядженні, проживав у готелі. До авансового звіту він не додав рахунок з готелю, а лише квитанцію про оплату за проживання, яка не ідентифікує юридичну особу — надавача послуги. У відшкодуванні витрат на проживання йому було відмовлено. Які документи повинен надати працівник до бухгалтерії для підтвердження витрат на проживання?
 

Чи належить послуга з оформлення залізничних квитків до транспортних витрат, пов’язаних із відрядженням?

Відповідно до пункту 6 розділу ІІ Порядок відрядження в межах України Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (далі — Інструкція № 59), витрати на проїзд до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду, зокрема, залізничним транспортом з урахуванням усіх витрат, пов’язаних із придбанням проїзних квитків.У нашому місті квитки на залізничний транспорт можна придбати у залізничних касах центрального вокзалу та касах, які розташовані в орендованих Укрзалізницею приміщеннях у різних частинах міста. При придбанні квитків в касах, які розташовані в орендованих Укрзалізницею приміщеннях, утримується 12 грн. як послуга з оформлення залізничних квитків та видається квитанція до прибуткового касового ордера як підтвердження сплати за послугу. Чи належить послуга з оформлення залізничних квитків, що надається сервісним центром, до транспортних витрат, пов’язаних із відрядженням?
 

Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати

Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?
 

Відшкодування витрат на проїзд до місця відрядження за посадочним документом

Так, достатньо, і ось чому.Працівник повернувся з відрядження і подав до бухгалтерії авансовий звіт. А разом із ним і посадочні документи (копії електронних документів) на проїзд потягом до місця призначення і назад. Чи достатньо посадочного документа для відшкодування працівнику витрат на проїзд?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Відображаємо нарахування плати за харчування дітей в обліку ДНЗ

Так, правомірні. Пояснимо чому.У дошкільному навчальному закладі встановлено плату за харчування дітей. Проте батьки іноді несвоєчасно оплачували харчування дітей. Тож бухгалтер нарахування такої плати відображав у обліку та фінансовій звітності не щомісяця, а після надходження коштів на рахунок. Фін­інспектори під час ревізії визнали такі дії бухгалтера порушенням і склали протокол про адміністративне правопорушення. Чи правомірні дії фін­інспекторів?
 

Завершення бюджетного періоду: як упорядкувати надходження до спецфонду

Так, і це слід зробити негайно.Установа фінансується за помісячним планом використання бюджетних коштів. Станом на 01.12.2014 власних надходжень надійшло менше, ніж заплановано кошторисом на 2014 рік. Чи потрібно вносити зміни до кош­торису та коригувати планові показники?
 

Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Строк подання до органів Казначейства змін до додатка до річного плану

Держзакупівельним законодавством, зокрема наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель від 15.09.2014 № 1106, передбачено лише складення замовниками такого документа як додаток до річного плану закупівель, вимоги до заповнення вказаного документа, місце та строки оприлюднення.У який строк потрібно подавати до органів Державної казначейської служби України зміни до додатка до річного плану закупівель?
 

Річний план закупівель на 2013 рік складено за старими КЕКВ: чи вносити зміни за закупівлями, розпочатими наприкінці 2012 року

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі проводять відповідно до річного плану. Інструкцією щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922, передбачено обов’язковість заповнення колонки 2 річного плану закупівель в разі здійснення їх за рахунок бюджетних коштів. У колонці 2 зазначають код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України Про бюджетну класифікацію від 14.01.2011 № 11 (далі — Наказ № 11), для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.Річний план закупівель на 2013 рік затверджений на початку грудня 2012 року за старим КЕКВ. Як бути з КЕКВ, якщо процедура розпочата у грудні 2012 року, а закінчується наприкінці січня 2013 року? Чи потрібно вносити зміни до річного плану в частині зміни КЕКВ зі старих на нові?
 

Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній

Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?
 

Плануємо закупівлі товарів на суму менше 100 тис. грн.

Такій установі — замовнику спочатку слід розглянути це питання на засіданні комітету з конкурсних торгів з оформленням протоколу та внести цю закупівлю до додатка до річного плану. Пояснимо, чому.Бюджетна установа планує придбати канцелярські товари на суму менше 100 тис. грн. Чи потрібно для такої закупівлі оформлювати протокол із внесенням до додатка до річного плану?
 

Бухгалтеру / Звітність

Як держслужбовці декларуватимуть доходи, отримані у 2013 році

Відповідно до статті 32 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI всі державні службовці зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — декларація) за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.Держслужбовці повинні своєчасно декларувати доходи, отримані у минулому році, за місцем роботи (служби) згідно із Законом про корупцію. Як діяти, коли держслужбовець не має можливості вчасно подати декларацію? І чи потрібно подавати податкову декларацію про доходи до органу ДПС?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Знімаємо з обліку бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання

Стаття 48 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах:Які бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання перед завершенням бюджетного року має зняти з обліку розпорядник бюджетних коштів?
 

Кредиторська заборгованість закладів культури та освіти, що утворилася станом на 01.01.2015: чиїм коштом погашати

Механізм погашення кредиторської заборгованості, що склалася станом на 01.01.2015 у закладах освіти та культури, які у 2014 році фінансувалися з сільського бюджету, залежить від того, у якому бюджеті на 2015 рік заплановані видатки на їх утримання — у районному чи сільському. Адже пунктом 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК) передбачена можливість фінансування у 2015 році таких закладів з сільського бюджету.Окремі заклади освіти та культури до змін, внесених до Бюджетного кодексу України наприкінці 2014 року, фінансувалися з сільського бюджету. За рахунок коштів якого бюджету — районного чи сільського — наразі слід погашати кредиторську заборгованість, що склалася станом на 01.01.2015 в таких закладах?
 

Знімаємо з реєстрації кредиторську заборгованість за результатами перевірки

Так, потрібно. Пояснимо чому.Під час перевірки фінансові інспектори виявили завищення кредиторської заборгованості за необоротні активи, придбані в 2013 році за кошти загального фонду в сумі 6000 грн. (у т. ч. ПДВ —1000 грн.). Установі направлено вимоги щодо зняття з обліку та реєстрації в органах Казначейства суми даної кредиторської заборгованості. Чи потрібно зменшувати фінансовий результат за 2013 рік?
 

Готуємося до нового бюджетного року та складаємо мережу розпорядників

Частина третя статті 10 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.Чи повинна бюджетна установа — головний розпорядник коштів місцевого бюджету перед завершенням бюджетного року оновлювати мережу розпорядників бюджетних коштів?
 

Реєструємо зобов’язання у Казначействі

Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов’язань та оплати рахунків, затверджених наказом Державного казначейства України від 14.09.2010 № 330 (далі — Наказ № 330), для реєстрації зобов’язань сільрада як розпорядник бюджетних коштів має надати до органів Державної казначейської служби України такі підтвердні документи: кошторис на капітальний ремонт; протокол договірної ціни; договір; рахунки; дефектний акт; проектно-кошторисну документацію; позитивний висновок комплексної державної експертизи; акти приймання виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3); накладні/товарно-транспортні накладні при придбанні будівельних матеріалів, які використовуються в процесі ремонтних робіт; документи, що підтверджують проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері державних закупівель.Сільрада готує документи на реєстрацію зобов’язань на капітальний ремонт клубної установи. Які підтвердні документи має надати сільрада до органу Казначейства?
 

Приймаєте будівельні роботи — обов’язково реєструйте зобов’язання до кінця року

Розпорядники і одержувачі коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів), здійснюють реєстрацію зобов’язань в органах Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).Бюджетна установа (розпорядник бюджетних коштів) підписала акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) у грудні 2012 року, але оплату їх не здійснила. Чи зобов’язані органи Казначейства оплатити кредиторську заборгованість за такими документами у наступному бюджетному періоді?
 

Чи може прострочена кредиторська заборгованість стати на заваді здійсненню видатків

Ні, не відносяться. І от чому.У бюджетній установі утворилася прострочена кредиторська заборгованість за теплопостачання (понад один місяць) через недостатнє фінансування із місцевого бюджету за спожиті енергоносії. У зв’язку з цим УДКСУ призупинило операції з грошовими коштами на реєстраційному рахунку за загальним фондом, крім захищених КЕКВ, а за спецфондом — за усіма КЕКВ. Чи відносяться до захищених видатків видатки спеціального фонду?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Списуємо дебіторську заборгованість правильно

Відповідно до пункту 1.2 Інструкції з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 26.12.2003 № 242, безнадійна дебіторська заборгованість — поточна (прострочена) дебіторська заборгованість, щодо якої є впевненість про неповернення її боржником або за якою строк позовної давності минув. Причому останню визначають як таку, що обліковується після закінчення строку позовної давності.Бюджетна установа сплатила авансовий платіж за договором придбання матеріальних цінностей, але фірма-постачальник їх не поставила. Чи можна списати дебіторську заборгованість, якщо ця фірма не реагує на надіслані їй акти звірки, та як її списати?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Придбаваємо матеріальні активи: як оплатити правильно

Для розмежування видатків бюджету на поточні та капітальні при плануванні видатків на придбання та оплату основних засобів і інших необоротних матеріальних активів бюджетним установам слід керуватися Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція).Бюджетна установа має придбати термогігрометр вартістю 1953,84 грн. (з ПДВ). За яким КЕКВ потрібно зареєструвати зобов’язання та здійснити платіж: 3110 чи 2210?
 

Використання коштів, отриманих від реалізації легкових автомобілів

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 постанови КМУ Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету від 01.03.2014 № 65 кошти від реалізації автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, зараховуються до загального фонду державного бюджету.На спеціальний реєстраційний рахунок бюджетної установи надійшли кошти від реалізації понадлімітного легкового автомобіля. На які потреби можна використати ці кошти?
 

Відшкодовуємо витрати на утримання орендованого майна

Так, правомірні1. Пояснимо чому.Сільська рада надає в оренду приміщення у будівлі сільського клубу відділу культури для розміщення бібліотеки. За результатами ревізії діяльності сільської ради працівники фінансової інспекції вимагають, окрім сплати орендної плати відділом культури, відшкодувати сільській раді кошти за спожиті бібліотекою комунальні послуги. Чи правомірні вимоги працівників фінансової інспекції?
 

Установлюємо норми витрат палива на переобладнаний транспортний засіб

Зауважимо, що переобладнання карбюраторної паливної системи транспортного засобу на газову приведе до:В установі прийнято рішення переобладнати карбюраторну паливну систему транспортного засобу на газову. Якими нормативами слід керуватися при списанні газу на транспортний засіб?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання

Установлюємо надбавку за особливий характер роботи працівникам сфери соцзахисту населення

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України Деякі питання оплати праці працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій та виконавчих органів міських і районних у містах рад від 16.09.2015 № 732 (далі — Постанова № 732) працівникам структурних підрозділів з питань соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій та виконавчих органів міських і районних у містах рад, які виконують функції з надання різних видів соціальної допомоги, установлюється щомісячна надбавка за особливий характер роботи в розмірі 50% посадового окладу (далі — надбавка).Працівники управління соцзахисту населення отримали право на надбавку за особливий характер роботи відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 № 732. Утім, вони наразі отримують надбавку за високі досягнення у праці в розмірі до 50%. Чи можливе встановлення двох надбавок? З якої дати встановлювати надбавку за особливий характер?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Достроковий вихід на пенсію після звільнення у зв’язку зі скороченням штату

Ні, у разі звільнення за пунктом 1 частини першої статті 40 КЗпП жодних строків для реєстрації у центрі зайнятості не встановлено. Місячний строк реєстрації поширюється лише на осіб, які звільняються з будь-яких підстав з установ у зв’язку з відселенням або самостійним переселенням з території радіоактивного забруднення.Після 1 січня 2013 року змінився порядок дострокового виходу на пенсію за півтора року до досягнення пенсійного віку у разі звільнення за пунктом 1 частини першої статті 40 КЗпП. Деякі інтернет-ресурси повідомляють, що для отримання права на достроковий вихід на пенсію слід зареєструватися у службі зайнятості у місячний термін після звільнення. Чи так це насправді?
 

Надання матеріальної допомоги заступнику керівника установи

Так, і ось чому.Бухгалтер нарахував та виплатив заступнику керівника бюджетної установи матеріальну допомогу. Звісно, діяв він відповідно до наказу керівника. Утім, за результатами ревізії установи фінінспектори визнали таку виплату незаконною через відсутність рішення органу вищого рівня та надіслали вимоги щодо відшкодування такої виплати. Чи є порушенням виплата заступнику керівника матеріальної допомоги, щодо якої рішення органу вищого рівня немає?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Бухгалтеру / Оренда

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Перейти к разделу Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2  

Просмотреть еще статьи на тему "Реєстр".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook