Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыоперації

Материалы слушателям курсов: "Операції"

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 1.0

Как отключить учет НДС в случае, если предприятие не является плательщиком НДС?

Для учреждений, которые не являются плательщиками НДС, следует установить константу "Вид нарахування ПДВ" (меню "Операції" - "Константи") в значение "Відключити". При этом проводки по начислению НДС и забалансовым счетам для контроля первого события формироваться не будут.
 

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 2.0

Нет возможности редактировать и сохранять печатные формы документов. В чем причина?

Для включения возможности редактирования печатных форм документов нужно в меню "Операції - Константи" для константы "Прапор захисту таблиць" установить значение 0 (ноль).
 

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Тестові питання по роботі з програмою «BAS Бухгалтерія»

ключові слова: BAS Бухгалтерія, автоматизація бухгалтерського обліку, тестові завдання, програма, документообіг, облік ТМЦ, основні засоби, організації, довідник, банківські операції, касові операції, контрагенти, рахунок на оплату, залишки, функціонал, документація, бухгалтерський облік, питання, відповідь, автоматизаціяВступ. Тестові питання та варіанти відповідей. Висновок
 

Автоматизація бухгалтерського обліку з використанням програмного забезпечення BAS

У статті розглядаються підходи до автоматизації бухгалтерського обліку на підприємстві із використанням програмного забезпечення лінійки BAS, описані основні можливості, переваги впровадження й особливості роботи з системою на практиці.Вступ. Програмне забезпечення BAS: огляд та значення. Функціональні можливості BAS Бухгалтерії. Практичні аспекти впровадження BAS у діяльність підприємств. Підсумки та перспективи використання BAS. Висновок
 

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролю
 

Практичне використання програми «BAS Бухгалтерія»: основи та можливості

Стаття містить пояснення основні можливості та функції BAS Бухгалтерії, розкриває основні принципи працювання програми та дає приклади приклад для роботи з автоматизованими функціями.Вступ до «BAS Бухгалтерія» та її основні можливості. Практична організація бухгалтерського обліку в «BAS Бухгалтерія». Особливості впровадження BAS Бухгалтерії на підприємстві. Висновки
 

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Стаття містить покрокову інструкцію щодо оформлення операцій з обліку та оплати товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) у програмі "BAS Бухгалтерія", що буде корисно бухгалтерам і студентам-початківцям.Вступ. Оформлення операцій закупівлі ТМЦ: процеси на прикладі ТОВ «Будсервіс». Завдання 2. Оформлення операцій з отримання ТМЦ від іншого постачальника. Контрольні питання для самоперевірки
 

Сучасна автоматизація економічних процесів засобами інформаційних технологій

Сучасна автоматизація економічних процесів засобами інформаційних технологій

Стаття розкриває основи автоматизації економічних процесів за допомогою сучасних інформаційних систем і технологій, розглядає їх розвиток, типи, компоненти та застосування на підприємствах.Вступ до інформаційних технологій в економіці. Історичний огляд розвитку інформаційних технологій. Сутність комп’ютерної інформаційної системи підприємства. Класифікація інформаційних систем підприємств
 

Облік касових операцій і роботи з підзвітними особами у програмі «BAS Бухгалтерія»: покроковий практичний посібник

Облік касових операцій і роботи з підзвітними особами у програмі «BAS Бухгалтерія»: покроковий практичний посібник

У цій статті міститься зрозуміле і детальне пояснення основних етапів обліку готівкових операцій та операцій з підзвітними особами у програмі "BAS Бухгалтерія" на прикладі реальних задач, з ілюстраціями кожного кроку та описом супровідних бухгалтерських проводок.Вступ. Завдання 1. Оформлення надходження готівки в касу підприємства. Завдання 2. Видача коштів під звіт працівнику. Завдання 3. Звіт підзвітної особи про використання коштів. Завдання 4. Оформлення повернення залишку підзвітних коштів. Додаткові звіти і контроль касових операцій. Питання для самоконтролю
 

Огляд сучасних програмних продуктів для ведення бухгалтерського обліку

Огляд сучасних програмних продуктів для ведення бухгалтерського обліку

Стаття присвячена аналізу найпоширеніших програмних продуктів для ведення бухгалтерського обліку в Україні. Наведено ключові функціональні можливості, особливості та задачі програм "BAS: Бухгалтерія" та "ISpro".Основні програмні продукти для бухгалтерського обліку. Програма «BAS: Бухгалтерія» – універсальний інструмент для бухгалтера. Програмний комплекс «ISpro»: автоматизація управління для підприємств і організацій. Висновки
 

Сутність та особливості електронної бухгалтерії

електронна бухгалтерія, електронний документообіг, інформаційні технології, електронний документ, цифровий підпис, автоматизація обліку, інформаційна безпека, менеджмент, документообіг, цифрові дані, комп’ютерні системи, інтерактивність, фінансова звітність, аналіз даних, автоматизація, управління підприємством, законодавство України, контроль, архівування, переваги і недоліки, електронна звітністьІнноваційний розвиток бухгалтерського обліку: роль інформаційних технологій. Електронний документообіг і електронний документ. Переваги і особливості електронної бухгалтерії. Недоліки електронної бухгалтерії. Інформаційна безпека та електронний підпис. Організація облікового процесу на підприємстві. Значення електронного документообігу для бізнесу
 

Електронні документи та облік грошових коштів у системі BAS: Бухгалтерія

Електронні документи та облік грошових коштів у системі BAS: Бухгалтерія

Огляд електронних документів та процедури обліку руху грошових коштів на рахунках підприємства із використанням BAS: Бухгалтерія, приклади формування платіжних документів, особливості аналітичного обліку та типові бухгалтерські проводки.Оформлення списання грошових коштів з банківського рахунку. Використання платіжного доручення в BAS: Бухгалтерія. Ведення обліку банківських виписок. Стандартні бухгалтерські звіти за операціями з грошовими коштами. Призначення рахунку 31 «Рахунки в банках». Типові бухгалтерські проведення по обліку грошових коштів
 

Облік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність

Облік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність

капітал, бухгалтерія, статутний капітал, облік, BAS, внески, активи, документи, грошові кошти, основні засоби, звітність, операції, дебет, кредит, картка рахунку, оборотно-сальдова відомість, власний капітал, ПДВ, реєстрація, підприємство, електронний документ, кореспонденціяЗагальні принципи обліку власного капіталу. Документування операцій зі статутним капіталом у BAS. Зміна розміру статутного капіталу. Типові бухгалтерські проведення щодо обліку власного капіталу. Аналіз і контроль обліку власного капіталу
 

Електронний облік розрахунків з підзвітними особами та постачальниками у BAS: Бухгалтерія

Електронний облік розрахунків з підзвітними особами та постачальниками у BAS: Бухгалтерія

електронна бухгалтерія, BAS: Бухгалтерія, підзвітні особи, постачальники, облік, розрахунки, документи, відрядження, корпоративна картка, касові ордери, авансовий звіт, ПДВ, первинна документація, контроль витрат, звітність, дебет, кредит, господарські операції, оплата, повернення товарів, фінансовий аналіз, рахунок 372, рахунок 631Загальні положення обліку підзвітних осіб у BAS: Бухгалтерія. Оформлення та заповнення електронних документів. Облік розрахунків із постачальниками та підрядниками. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками
 

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

У статті розглядаються основні операції електронного обліку необоротних активів в програмі «BAS: Бухгалтерія», включаючи процеси надходження, введення в експлуатацію, модернізацію та формування первісної вартості основних засобів.Що таке основні засоби та їх облік. Процедура надходження основних засобів. Введення основних засобів в експлуатацію. Модернізація та ремонт основних засобів
 

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

Облік доходів, витрат та фінансових результатів: порядок і автоматизація у сучасній електронній бухгалтерії

У статті описано ключові принципи організації та автоматизації обліку доходів, витрат і фінансових результатів на підприємстві з детальним поясненням процесу закриття місяця, проведення регламентних операцій, а також аналізу та контролю основних показників у сучасних інформаційних системах.Структура облікових операцій протягом місяця. Підготовка до закриття місяця. Аналіз залишків запасів і податкових нарахувань. Регламентні операції закриття місяця. Формування та закриття фінансового результату. Типові кореспонденції рахунків для обліку доходів, витрат та фінансових результатів
 

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності

Стаття розкриває алгоритми ведення обліку різних операцій з основними засобами у сучасній електронній бухгалтерії: продаж, підготовка до передачі, інвентаризація, переміщення, списання, автоматичний розрахунок амортизації, а також формування звітності та проведення типових бухгалтерських операцій.Визначення продажу основних засобів згідно Податкового кодексу. Продаж основних засобів: організація та документування. Оформлення документації при передачі (продажу). Інвентаризація основних засобів: електронний документообіг. Автоматичне закриття місяця та нарахування амортизації. Контроль руху основних засобів через звітність. Типові кореспонденції рахунків по обліку основних засобів
 

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»

електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасів
 

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

У цій статті опрацьовано принципи електронного обліку грошових коштів в умовах застосування сучасних програмних продуктів, розглянуто організаційні вимоги, порядок оформлення касових операцій, налаштування в інформаційних системах та автоматизацію звітності.Загальні вимоги до обліку грошових коштів. Випадки, коли готівка не вважається понадлімітною. Відповідальність за організацію касових операцій. Особливості електронного обліку готівки. Автоматизовані звіти — аналітика та контроль. Особливості обліку рахунків та здійснення банківських операцій. Висновки
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Знімаємо з реєстрації кредиторську заборгованість за результатами перевірки

Так, потрібно. Пояснимо чому.Під час перевірки фінансові інспектори виявили завищення кредиторської заборгованості за необоротні активи, придбані в 2013 році за кошти загального фонду в сумі 6000 грн. (у т. ч. ПДВ —1000 грн.). Установі направлено вимоги щодо зняття з обліку та реєстрації в органах Казначейства суми даної кредиторської заборгованості. Чи потрібно зменшувати фінансовий результат за 2013 рік?
 

Чи може прострочена кредиторська заборгованість стати на заваді здійсненню видатків

Ні, не відносяться. І от чому.У бюджетній установі утворилася прострочена кредиторська заборгованість за теплопостачання (понад один місяць) через недостатнє фінансування із місцевого бюджету за спожиті енергоносії. У зв’язку з цим УДКСУ призупинило операції з грошовими коштами на реєстраційному рахунку за загальним фондом, крім захищених КЕКВ, а за спецфондом — за усіма КЕКВ. Чи відносяться до захищених видатків видатки спеціального фонду?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Корпоративна платіжна картка не використовувалась: чи потрібно звітувати

Ні, не потрібно. І ось чому.Працівнику бюджетної установи для закупівлі товарно-матеріальних цінностей була видана корпоративна платіжна картка. Оскільки працівник не зміг закупити необхідні ТМЦ, через два дні він повернув картку в бухгалтерію. Чи потрібно в такій ситуації працівнику складати авансовий звіт?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Списуємо непридатні основні засоби

Механізм списання майна для установ та організацій, а також установ та організацій, які перебувають у віданні Національної академії наук і галузевих академій наук, визначений Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314 (далі — Порядок № 1314). Бюджетна установа повинна діяти за такою схемою:На балансі бюджетної установи обліковуються основні засоби (навчальні кінофільми, магнітні диски і стрічки, касети), які є морально та фізично зношеними, непридатними для подальшого використання. Яка схема списання таких основних засобів?
 

Установі передали незавершене капбудівництво: обліковуємо правильно

Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611, облік незавершеного капітального будівництва здійснюється на рахунку бухгалтерського обліку 14 Незавершене капітальне будівництво в розрізі субрахунків. На цьому рахунку накопичуються усі витрати, пов’язані із будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів необоротних активів до введення об’єкта в експлуатацію.Бюджетна установа отримала за актом прийому – передачі об’єкт незавершеного будівництва у 2012 році. Подальше будівництво здійснюють за рахунок коштів спеціального фонду. Як обліковують такий об’єкт до і після вводу його в експлуатацію?
 

Відшкодування орендарем вартості витрат на утримання приміщення: чи оподатковувати ПДВ

Ні, і ось чому.Установа — платник ПДВ здає в оренду частину приміщення. Від орендаря, крім орендної плати, вона отримує кошти у вигляді відшкодування вартості витрат на утримання частини орендованого приміщення, у т. ч. комунальних послуг та енергоносіїв. Чи потрібно суму такого відшкодування оподатковувати ПДВ?
 

Придбаваємо матеріальні активи: як оплатити правильно

Для розмежування видатків бюджету на поточні та капітальні при плануванні видатків на придбання та оплату основних засобів і інших необоротних матеріальних активів бюджетним установам слід керуватися Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція).Бюджетна установа має придбати термогігрометр вартістю 1953,84 грн. (з ПДВ). За яким КЕКВ потрібно зареєструвати зобов’язання та здійснити платіж: 3110 чи 2210?
 

Проведено капітальний ремонт системи опалення та демонтаж труб: кому належить металобрухт

Перш ніж відповісти на запитання, визначимося з видом робіт, тобто з тим, був це поточний чи капітальний ремонт. Для цього відкриємо Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 (далі — Перелік). Згідно з пунктом 2.11 розділу 2 Переліку вказані роботи підпадають під визначення капітального ремонту.У дитсадку взимку відремонтували систему опалення. Замінили радіатори, деякі труби повирізали й теж замінили на нові. Після ремонту залишились старі радіатори та труби. Через якийсь час до дитсадка звернувся підрядник, аби старі радіатори та труби забрати на металобрухт. Мотивує він це тим, що в кошторисі закладено повернення металобрухту в обмін за матеріал, який він використав. Як бути в цій ситуації?
 

Як відображати у довідці про надходження в натуральній формі благодійну допомогу у вигляді обладнання та послуг з його доставки та монтажу

Відповідно до пункту 2 Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою КМУ від 04.08.2000 № 1222, благодійні внески можуть надаватися благодійниками набувачам у грошовій формі для потреб їх фінансування за напрямами видатків, визначеними благодійником, а також як товари, роботи, послуги.Дитсадку подарували дитячий майданчик, але в акті прийому-передачі, окрім гойдалок, ще зазначена вартість їх монтажу та доставки. Як в такому разі складати Довідку про надходження в натуральній формі: вносити на загальну суму за КЕКВ 3110 або розбивати за КЕКВ 3110 вартість гойдалок та за КЕКВ 2240 вартість їх монтажу й доставки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Відновлюємо підтвердні документи для авансового звіту

Чинним законодавством не передбачено видачу дубліката фіскального чеку касового апарату. Натомість ми можемо запропонувати такий алгоритм вирішення ситуації.Працівник придбав товарно-матеріальні цінності для бюджетної установи. Проте підтвердний документ (фіскальний чек касового апарату) ним був втрачений. За допомогою яких документів працівник зможе підтвердити здійснені витрати?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2  

Просмотреть еще статьи на тему "Операції".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook