Материалы слушателям курсов: "Дії"
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
Бухгалтеру / Відрядження
Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати
Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?Бухгалтеру / Власні надходження
Відображаємо нарахування плати за харчування дітей в обліку ДНЗ
Так, правомірні. Пояснимо чому.У дошкільному навчальному закладі встановлено плату за харчування дітей. Проте батьки іноді несвоєчасно оплачували харчування дітей. Тож бухгалтер нарахування такої плати відображав у обліку та фінансовій звітності не щомісяця, а після надходження коштів на рахунок. Фінінспектори під час ревізії визнали такі дії бухгалтера порушенням і склали протокол про адміністративне правопорушення. Чи правомірні дії фінінспекторів?Бухгалтеру / Державні закупівлі
Чи може критерій оцінки термін виконання наукових досліджень мати 50% питомої ваги
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено згідно із Законом про закупівлі (у кількості не менше двох), на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів.Замовник при закупівлі наукових досліджень установив одним із критеріїв оцінки термін виконання цих досліджень та присвоїв цьому критерію 50% питомої ваги, через що переміг учасник з не найнижчою ціною. Інший учасник надіслав скаргу, аргументуючи цю ситуацію порушенням принципу економії в держзакупівлях. Чи були дії замовника правомірними та чи повинен замовник вживати заходів для задоволення скарги?Учасник-переможець відмовився укладати договір: чи проводити повторну оцінку конкурсних пропозицій
Відповідно до абзацу третього частини другої статті 31 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.Якщо учасник-переможець відмовляється укладати договір, то як замовник може визначити переможцем наступного учасника, який був допущений до оцінки?Вимагаємо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Так, такі дії правомірні.Бюджетна установа при проведенні процедури закупівель вимагає для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів копії актів виконаних робіт. Чи правомірні такі дії?Здійснюємо закупівлю за державні кошти на початку бюджетного року
Наприкінці року, коли в установах активно розпочинають планування закупівель за державні кошти на наступний рік, виникає безліч запитань. Найчастіше вони стосуються законодавчих вимог, які потрібно враховувати під час продовження у майбутньому році дії договорів поточного року.Бюджетна установа планує здійснити процедуру закупівлі на початку бюджетного року. Чи може вона провести процедуру закупівлі на початку 2014 року за договором, укладеним в 2013 році?Бухгалтеру / Звітність
Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Знімаємо з обліку бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання
Стаття 48 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах:Які бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання перед завершенням бюджетного року має зняти з обліку розпорядник бюджетних коштів?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Проводимо інвентаризацію залучених під час мобілізації транспортних засобів
Під час інвентаризації основних засобів бюджетні установи керуються нормами Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 № 90 (далі — Інструкція № 90).Транспортний засіб, що перебуває на балансі установи, передано за актом приймання-передачі для виконання військово-транспортного обов’язку під час мобілізації. Як установі проінвентаризувати такий транспортний засіб?Чи потрібно оприбутковувати пам’ятники під час проведення інвентаризації
Так, правомірні. Пояснимо чому.Під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності сільради фінінспекторами було ініційовано інвентаризацію матеріальних цінностей. У результаті проведеної інвентаризації було встановлено неоприбуткування за даними обліку пам’ятника, що знаходився на території сільради. Тож фінінспектори зазначили цей факт як порушення і склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні дії фінінспекторів?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
До працівника застосовано дисциплінарне стягнення: як бути з преміюванням
Відповідно до статті 147 Кодексу законів про працю України (КЗпП) за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення, як догана та звільнення. Та й стаття 149 КЗпП, що визначає порядок застосування дисциплінарних стягнень, установлює, що за кожне порушення трудової дисципліни може бути застосовано лише одне дисциплінарне стягнення.Керівник установи наклав на працівника два дисциплінарних стягнення за порушення трудової дисципліни та позбавив премії за один і той самий проступок. Чи правомірні дії керівника?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Звільнення держслужбовця: факту отримання неправомірної вигоди немає
Згідно зі статтею 32 Кодексу законів про працю України (КЗпП) переведення працівника в іншу установу допускається лише за згодою працівника. На практиці таке переведення інакше класифікується — як звільнення працівника у зв’язку з переведенням, за його згодою, в іншу установу (п. 5 ст. 36 КЗпП). Обов’язковою умовою для переведення працівника в іншу установу також є згода керівника установи, до якої бажає перевестися працівник. Тому керівник установи, до якої переводиться працівник, надсилає керівнику установи, з якої звільняється працівник, лист-клопотання про звільнення.Особа, яка на сьогодні обіймає посаду фінінспектора одного з територіальних органів Держфінінспекції, має намір звільнитися у зв’язку із переведенням в іншу установу. Керівництво ДФІ відмовляє у звільненні, мотивуючи таким: особам, уповноваженим на виконання функцій держави, згідно із статтею 10 Закону України Про засади запобігання та протидії корупції забороняється укладати трудові договори (контракти) з установами, якщо ці особи здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих установ. Чи правомірні дії керівництва ДФІ, якщо така особа протягом останніх 12 місяців на перевірку цієї установи не направлялася?Визначаємо право держслужбовців на участь у громадських об’єднаннях
Так, може. І ось чому.Чи може державний службовець буди громадським діячем, членом громадської організації та брати активну участь у громадському житті суспільства?Декларуємо фінансові витрати за 2013 рік у антикорупційній декларації
Форма декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — антикорупційна декларація) затверджена Законом України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI.Сума разової витрати державного службовця у 2013 році для заповнення позицій 46, 48, 50, 56 та 59 антикорупційної декларації перевищує 100 тис. грн. Чи потрібно держслужбовцю заповнювати ці позиції з урахуванням внесених змін до законодавства?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Виплачуємо вчителю компенсацію за невикористані дні щорічної основної відпустки
Відповідно до статті 23 Кодексу законів про працю України (КЗпП) строковий трудовий договір — це трудовий договір, що укладається на визначений строк, встановлений за погодженням сторін, або на час виконання певної роботи. У випадку з вчителем навчального закладу укладається строковий трудовий договір на період навчального року.Особу прийнято за строковим трудовим договором строком з 1 вересня 2013 року по 30 травня 2014 року на посаду вчителя. Чи має вона право на відпустку та на відпускні виплати?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Доплата заступнику директора з медичної частини за роботу за спеціальністю: нараховуємо правильно
Так. І ось чому.Заступнику директора з медичної частини геріатричного пансіонату установлена доплата за роботу терапевтом у межах робочого часу у цьому пансіонаті. Доплату в розмірі 25% розраховували не тільки від посадового окладу терапевта, а й з урахуванням надбавки за вислугу років за цією посадою. Під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності геріатричного пансіонату фінінспектори визнали порушенням нарахування такої доплати з урахуванням надбавки за вислугу років. Чи правомірні дії фінінспекторів?Як оплачувати працю у реорганізованих станціях швидкої допомоги
Так, дійсно при проведенні реформи у системі екстреної медичної допомоги станції швидкої медичної допомоги були реорганізовані та введені до складу центрів екстреної медичної допомоги, як їх структурні підрозділи. У зв’язку з цим переважно у керівників цих закладів знизився рівень оплати праці.Станцію швидкої медичної допомоги було реорганізовано у структурний підрозділ центру екстреної медичної допомоги. У зв’язку з цим у завідуючого відділення екстреної медичної допомоги зменшилася заробітна плата. Чи можна йому доплатити до рівня зарплати, що була у нього раніше? Чи потрібно розробити у закладі окремий порядок встановлення надбавок за особливі умови праці?Надбавки медпрацівникам системи екстреної медичної допомоги виплатять з 1 жовтня 2013 року
Так, будуть.Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф запитує, чи будуть здійснювати виплати, передбачені Законом України Про екстрену медичну допомогу?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію
Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?Бухгалтеру / Оренда
Проводимо розрахунки за спожиті орендарем комунальні послуги
Насамперед зазначимо: з 01.03.2013 СНіП 2.04.01-85 Внутрішній водопровід та каналізація будівель в частині вимог щодо водопроводу та каналізації на території України не застосовується (п. 2 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Про затвердження ДБН В.2.5-64:2012 Внутрішній водопровід та каналізація. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво від 31.10.2012 № 553). А тепер розглянемо, як мають діяти орендар та орендодавець у цій ситуації.Територіальне стоматологічне об’єднання орендує у ЦРЛ 5 стоматкабінетів. Раніше плату за споживання холодної води визначали за розрахунком 15 літрів води на 1 хворого за зміну (відповідно до норми витрат холодної води, установленої СНіП 2.04.01-85). Щоб оплачувати лише фактично спожиту воду, територіальне стоматологічне об’єднання встановило лічильники обліку холодної води, за показниками яких наразі і оплачує спожиту холодну воду. Проте адміністрація ЦРЛ не погоджується з оплатою холодної води лише за показниками лічильників, а, як і раніше, посилається на норми витрат холодної води. Чи правомірні такі дії ЦРЛ?Відображаємо нарахування орендної плати в бухгалтерському обліку
Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду частину приміщення. Утім, у зв’язку з несвоєчасним отриманням від орендаря орендної плати відображає в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності її нарахування не щомісяця, як передбачено договором, а після надходження коштів на свій рахунок. За результатами ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори визначили це як порушення і склали протокол про адміністративне правопорушення на головного бухгалтера. Чи правомірні дії фінінспекторів?Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Під час ревізії фінінспектори збільшили період, що підлягає перевірці: чи можливо
Так, і ось чому.У закладі охорони здоров’я фінінспектори проводили ревізію фінансово-господарської діяльності. Першого дня вони надали керівнику закладу програму ревізії, у якій як період, що підлягає перевірці, вказано 2014 рік та І півріччя 2015 року. Проте через кілька днів програму ревізії дещо змінили: до періоду перевірки додали ще й 2013 рік. Чи повинен заклад надавати фінінспекторам документи за 2013 рік?Бухгалтеру / Податки і збори
Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори
Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами
Перейти к разделу Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Страницы: 1 2
Просмотреть еще статьи на тему "Дії".
Мы на Facebook