Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыпослуг

Материалы слушателям курсов: "Послуг"

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины / Налоговый учет

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для Украины» (редакция 1.2).
 

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для Украины» (редакция 1.2). Методика, описанная в статье, актуальна для конфигураций «Управление торговым предприятием для Украины» (редакция 1.2) и «Управление производственным предприятием для Украины» (редакция 1.3).
 

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Вопросы по программе

На основании каких документов заполняется строка 10.3 отчета "Декларация по НДС"?

В строке 10.3 "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України з нульовою ставкою та/або без податку на додану вартість" отчета "Декларация по НДС" отражаются операции, осуществленные по нулевой ставке (ст.195 НКУ), льготируемые (ст.197 НКУ) и не объектные операции (ст.196 НКУ).
 

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для бюджетных учреждений Украины» (редакция 1.0). Методика, описанная в статье, актуальна для конфигурации «Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины» (редакция 1.0).
 

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для бюджетных учреждений Украины», редакция 1.0. Методика, описанная в статье, актуальна для конфигурации «Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины», редакция 1.0.
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Визначаємо код класифікації доходів бюджету для благодійної допомоги

Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного кодексу України (БК) у складі інших джерел власних надходжень бюджетних установ (другої групи власних надходжень) виділяють, зокрема, підгрупи:Установа отримала від приватного підприємства грошову допомогу в сумі 30 000,00 грн. на ремонт приміщення, а також допомогу у натуральній формі — 10 банок фарби масляної (без зазначення цілей їх використання). За яким кодом бюджетної класифікації відображати ці надходження — 25020100 чи 25020200?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?
 

Зменшення плати за харчування дітей коштом благодійників: чи можливо

Підпунктом 18 пункту 1 Переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796, забезпечення харчуванням дітей у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах (далі — ДНЗ) з частковою оплатою відповідно до законодавства віднесено до платних послуг у сфері освітньої діяльності.Дитячий садок отримав благодійну допомогу від сторонніх юридичних осіб. Чи можна за рахунок таких коштів зменшити розмір батьківської плати за харчування?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Бюджетна установа з початку 2013 розпочала процедури закупівлі за ДК 016:2010 — чи буде це порушенням

Враховуючи лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.02.2013 № 3302-05/4104-12, якщо процедура закупівлі розпочата замовником у період з 31.12.2012 по 28.01.2013 включно за предметом закупівлі, визначеним на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 або ДК 016:2010, подальше здійснення закупівлі за таким предметом відповідає меті Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI та не суперечить принципам здійснення закупівель. Тобто Уповноважений орган не вбачає порушень в діях замовника, який склав річний план закупівель на 2013 рік і розпочав процедури закупівель за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010.Чи буде порушенням законодавства у сфері державних закупівель, якщо бюджетна установа, починаючи з 01.01.2013, склала річний план закупівель на 2013 рік і почала процедури закупівель за ДК 016:2010, тобто до дати внесення змін до Порядку № 921?
 

Здійснюємо закупівлю за державні кошти на початку бюджетного року

Наприкінці року, коли в установах активно розпочинають планування закупівель за державні кошти на наступний рік, виникає безліч запитань. Найчастіше вони стосуються законодавчих вимог, які потрібно враховувати під час продовження у майбутньому році дії договорів поточного року.Бюджетна установа планує здійснити процедуру закупівлі на початку бюджетного року. Чи може вона провести процедуру закупівлі на початку 2014 року за договором, укладеним в 2013 році?
 

Як визначити строки розкриття пропозицій, якщо замовник здійснює закупівлю ліків за скороченою процедурою

Абзацом другим частини третьої статті 21 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) визначено, що у разі обґрунтованої нагальної потреби у закупівлі продукції харчової промисловості, продуктів харчування, послуг з організації харчування, лікарських засобів і виробів медичного призначення строк для подання пропозицій конкурсних торгів може бути скорочено до 15 днів (далі — скорочена процедура). Причиною скорочення строку не може бути бездіяльність замовника щодо проведення відповідних процедур закупівель.Замовник має намір закупити медикаменти за скороченою процедурою відкритих торгів. Як правильно визначити строк та дату розкриття і чи можливо, за потреби, продовжувати строки для подання пропозицій конкурсних торгів у разі застосування скороченої процедури закупівлі?
 

Визначаємо строк оголошення про проведення відкритих торгів

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон № 2289) замовник для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (що здійснюється безоплатно) в порядку, встановленому Законом № 2289, надає інформацію про закупівлю, а саме, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі — після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо Законом № 2289 для окремих процедур закупівлі не встановлено іншого строку.У який строк оголошення про проведення відкритих торгів повинно бути надруковано в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Уповноваженого органу та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
 

Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти

Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?
 

Вносимо зміни в документацію конкурсних торгів

Законом України Про внесення зміни до статті 16 Закону України Про здійснення державних закупівель від 04.04.2013 № 182-VII (далі — Закон № 182) у абзаці другому частини другої статті 16 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) було доповнено один із кваліфікаційних критеріїв вимогою щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у т. ч. власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.Замовник у квітні 2013 року розпочав закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів, включивши до документації конкурсних торгів кваліфікаційну вимогу до учасників про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази лише у вигляді довідки довільної форми про перелік наявного обладнання. Однак у травні 2013 року набрали чинності чергові зміни до Закону про закупівлі. Чи потрібно вносити зміни у документацію конкурсних торгів?
 

Бухгалтеру / Налог на прибыль

Исправление ошибок в отчетности

Форма Податкової декларації з податку на прибуток підприємства (Декларация), которую обязаны составлять и представлять контролирующему органу предприятия – плательщики налога на прибыль, утверждена Приказом № 8721. Данная форма содержит, помимо прочего, поля (строки) и специальное приложение ВП Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)4 (приложение ВП), заполняемые в случае исправления, самостоятельно выявленных налогоплательщиком ошибок, допущенных при исчислении налога на прибыль.Общие положения. Подача уточняющего расчета (Декларации)
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Як відображати у довідці про надходження в натуральній формі благодійну допомогу у вигляді обладнання та послуг з його доставки та монтажу

Відповідно до пункту 2 Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою КМУ від 04.08.2000 № 1222, благодійні внески можуть надаватися благодійниками набувачам у грошовій формі для потреб їх фінансування за напрямами видатків, визначеними благодійником, а також як товари, роботи, послуги.Дитсадку подарували дитячий майданчик, але в акті прийому-передачі, окрім гойдалок, ще зазначена вартість їх монтажу та доставки. Як в такому разі складати Довідку про надходження в натуральній формі: вносити на загальну суму за КЕКВ 3110 або розбивати за КЕКВ 3110 вартість гойдалок та за КЕКВ 2240 вартість їх монтажу й доставки?
 

Поточний ремонт за договором ЦПХ: здійснюємо видатки за цільовим призначенням

Щоб уникнути нецільового використання коштів та розрахуватись за зобов’я­заннями, взятими за договором цивільно-правового характеру (далі — договір ЦПХ), видатки слід здійснити за КЕКВ 2111 Заробітна плата. Адже згідно із підпунктом 4 підпункту 2.1.1.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція № 333), винагороди та інші виплати, нараховані працівникам, які не перебувають у штаті установи (організації), відповідно до умов цивільно-правового договору (за винятком суб’єктів господарювання) здійснюють за КЕКВ 2111 Заробітна плата.Бюджетна установа залучила фізичних осіб (не підприємців) для проведення поточного ремонту приміщень. З виконавцями були укладені угоди цивільно-правового характеру, а після виконання робіт складений акт за формою КБ-2в. Кошти на оплату праці з виконання поточного ремонту планувались не за КЕКВ 2111 Заробітна плата, а за КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних). За якими КЕКВ провести видатки за виконані роботи з поточного ремонту?
 

Чи можна у листопаді на тримісячний строк проавансувати роботи з реконструкції будівлі

Ні, у разі авансування робіт з капітального будівництва у листопаді 2012 року строк такого авансування обмежується терміном до 31 грудня 2012 року. І от чому.Бюджетна установа у листопаді 2012 року отримала бюджетні асигнування на проведення реконструкції будівлі. Чи може установа передбачити у договорі підряду авансування робіт з капітального будівництва на строк, що становить три місяці?
 

Виготовлення і монтаж металевих огорож та воріт: за яким КЕКВ оплачувати та як оприбутковувати

Замовлення на виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт передбачає створення об’єкта основних засобів. Адже згідно з пунктом 1.2 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 (далі — Положення з обліку необоротних активів), об’єктом основних засобів є, зокрема, конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій. До того ж пункт 3.4 Положення з обліку необоротних активів передбачає, що огорожі та інші надвірні споруди, що обслуговують будівлю (сарай, паркан, колодязь), становлять разом із нею один інвентарний об’єкт. Якщо ці будівлі та споруди обслуговують два і більше приміщень, вони вважаються самостійними інвентарними об’єктами.Бюджетна установа замовила виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт у сторонньої організації. Вартість металевої огорожі та воріт становить 98 000 грн. За яким КЕКВ оплачувати виготовлення та монтаж таких конструкцій та на який субрахунок обліку їх оприбуткувати?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Скорочення посади працівника, призваного на військову службу у зв’язку з мобілізацією

Працівникам, які призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, гарантується збереження місця роботи, посади і середнього заробітку відповідно до статті 119 Кодексу законів про працю України (КЗпП). Тому звільнити працівника, призваного на військову службу у зв’язку з мобілізацією, за пунктом 1 частини першої статті 40 КЗпП можна тільки після його демобілізації, коли працівник стане до роботи.Працівник був попереджений про звільнення у зв’язку зі скороченням посади. Строк попередження закінчувався 30.04.2014. Однак 28.04.2014 працівник був призваний на військову службу у зв’язку з мобілізацією. Чи можна скоротити працівника під час служби? Якщо ні, то чи потрібно після демобілізації працівника повторно повідомляти його про скорочення і знову чекати 2 місяці, чи можна звільнити його на підставі вже врученого повідомлення?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Сума індексації — складова заробітної плати

Чергове обмеження заробітної плати працівників бюджетної сфери запроваджене Законом України Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України від 28.12.2014 № 76-VIII (далі — Закон № 76).Бухгалтер нарахував керівнику установи заробітну плату, яка разом із сумою індексації перевищує максимальний місячний розмір. Адже з 01.01.2015 заробітна плата працівників бюджетних установ не може бути більшою за сім мінімальних заробітних плат. Чи поширюється таке обмеження на нараховані суми індексації, відпускних, матеріальної допомоги, премії?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Установлюємо шеф-кухарю доплати до посадового окладу

Робітникам закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, зайнятим на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, за результатами атестації робочих місць установлюється доплата в розмірі до 12% посадового окладу (тарифної ставки) (п. 3.4.5 Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 № 308/519; далі — Умови № 308/519). Перелік робіт з шкідливими і важкими умовами праці, на яких установлюються ці доплати, наведено у додатку 6 до Умов № 308/519.У закладі охорони здоров’я працює шеф-кухар на роботах із шкідливими і важкими умовами праці. За яких умов шеф-кухарю може бути встановлена доплата за роботу в таких умовах праці?
 

Бухгалтеру / Оренда

Установа орендує приміщення у фізичної особи: оподатковуємо орендну плату

Так, і ось чому.Установа орендує у фізичної особи нежитлове приміщення — гараж. Договором оренди визначено орендну плату в розмірі 1200 грн. на місяць. З орендної плати установа у 2014 році утримувала податок на доходи фізичних осіб. Чи потрібно з орендної плати за січень 2015 року утримувати ще й військовий збір?
 

Пеня за несвоєчасну сплату орендної плати

Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду приватному підприємцю частину приміщення. Попри те, що бухгалтер установи щомісяця нараховував орендну плату та виставляв рахунки орендарю, орендар протягом року їх не оплачував. Під час ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори донарахували пеню за несвоєчасну сплату орендної плати (передбачену договором оренди) та направили вимоги щодо її відшкодування. Чи правомірні дії фінінспекторів?
 

Визначаємо розмір орендної плати правильно

Так, правомірна. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду частину приміщення. Орендар щомісяця у визначені договором оренди терміни сплачує орендну плату та відшкодовує спожиті комунальні послуги. Проте під час ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори виявили, що у договорі оренди неправильно визначено цільове призначення орендованого приміщення і, як наслідок, установлено менший розмір орендної плати. Отже, надходження до спеціального фонду кошторису установи занижено. Тож недоотриману суму орендної плати, на їх вимогу, слід відшкодувати. Чи правомірна вимога фінінспекторів?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Обчислюємо суму водозбору за відсутності дозволу

За відсутності у водокористувача дозволу на спеціальне водокористування із встановленими в ньому лімітами використання води збір справляється за весь обсяг використаної води, що підлягає оплаті як за понадлімітне використання згідно із пунктом 327.3 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (ПК).Установа не має дозволу на спеціальне водокористування. Як обчислити суму збору за спеціальне використання води у такому разі?
 

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Приложение 6: Справка (Д6) представляется плательщиками, заполняющими строки 3, и/или 4, и/или 5 декларации, и предприятиями (организациями) инвалидов

Перед начислением налогового обязательства по НДС плательщик данного налога должен определить, является осуществляемая им операция по поставке товаров/услуг объектом налогообложения или нет. Однако даже если операция является объектом налогообложения, не следует спешить с начислением налогового обязательства. Не исключено, что для данной операции НКУ предусматривает льготный режим налогообложения. Применение льготы позволяет налогоплательщику не начислять налоговое обязательство и, как следствие, освобождает его от уплаты сумм налога в бюджет.Общие положения. Порядок заполнения приложения Д6. Таблица 1. Таблица 2. Таблица 3. Таблица 4. Оформление и представление приложения Д6 в органы ГНС. Документы
 

Просмотреть еще статьи на тему "Послуг".


Подписка на новости RSS         Мы в Google+    

 

Мы на Facebook