Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыпослуг

Материалы слушателям курсов: "Послуг"

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / Управление производственным предприятием для Украины / Налоговый учет

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для Украины» (редакция 1.2).
 

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для Украины» (редакция 1.2). Методика, описанная в статье, актуальна для конфигураций «Управление торговым предприятием для Украины» (редакция 1.2) и «Управление производственным предприятием для Украины» (редакция 1.3).
 

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Вопросы по программе

На основании каких документов заполняется строка 10.3 отчета "Декларация по НДС"?

В строке 10.3 "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України з нульовою ставкою та/або без податку на додану вартість" отчета "Декларация по НДС" отражаются операции, осуществленные по нулевой ставке (ст.195 НКУ), льготируемые (ст.197 НКУ) и не объектные операции (ст.196 НКУ).
 

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Заполнение расчета корректировки (учет у покупателя)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для бюджетных учреждений Украины» (редакция 1.0). Методика, описанная в статье, актуальна для конфигурации «Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины» (редакция 1.0).
 

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Составление расчета корректировки (учет у продавца)

Приведенные в статье примеры моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для бюджетных учреждений Украины», редакция 1.0. Методика, описанная в статье, актуальна для конфигурации «Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины», редакция 1.0.
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Визначаємо код класифікації доходів бюджету для благодійної допомоги

Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного кодексу України (БК) у складі інших джерел власних надходжень бюджетних установ (другої групи власних надходжень) виділяють, зокрема, підгрупи:Установа отримала від приватного підприємства грошову допомогу в сумі 30 000,00 грн. на ремонт приміщення, а також допомогу у натуральній формі — 10 банок фарби масляної (без зазначення цілей їх використання). За яким кодом бюджетної класифікації відображати ці надходження — 25020100 чи 25020200?
 

Бухгалтеру / Відрядження

Відшкодування витрат на проїзд до місця відрядження за посадочним документом

Так, достатньо, і ось чому.Працівник повернувся з відрядження і подав до бухгалтерії авансовий звіт. А разом із ним і посадочні документи (копії електронних документів) на проїзд потягом до місця призначення і назад. Чи достатньо посадочного документа для відшкодування працівнику витрат на проїзд?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?
 

Зменшення плати за харчування дітей коштом благодійників: чи можливо

Підпунктом 18 пункту 1 Переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796, забезпечення харчуванням дітей у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах (далі — ДНЗ) з частковою оплатою відповідно до законодавства віднесено до платних послуг у сфері освітньої діяльності.Дитячий садок отримав благодійну допомогу від сторонніх юридичних осіб. Чи можна за рахунок таких коштів зменшити розмір батьківської плати за харчування?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи може учасник оскаржити дії генерального замовника при процедурі закупівлі за рамковими угодами

Відповідно до частини першої статті 13 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі за рамковими угодами здійснюють у порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації, з урахуванням вимог статті 13 Закону про закупівлі, а рамкові угоди укладають відповідно до вимог розділу IX Закону про закупівлі.Чи може учасник оскаржувати документацію конкурсних торгів та/або проведення процедури закупівлі, якщо така закупівля проводилася генеральним замовником за рамковими угодами?
 

Як провести закупівлі у I кварталі 2014 року

Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 40 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку, коли дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.Бюджетною установою затверджено тимчасовий кошторис на I квартал 2014 року. Чи можна розпочати процедуру закупівлі, адже Держбюджет-2014 прийнято із запізненням, а про забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у 2014 році потрібно подбати вже зараз?
 

Збільшено кошторисні призначення: чи проводити процедуру держзакупівель

Згідно з частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 № 1197-VII (далі — Закон про закупівлі) цей закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт — 1 мільйон гривень.Чи потрібно проводити процедуру закупівлі, якщо у договорі було передбачено 99 900 грн., а нині кошторисні призначення збільшили на 30 000 грн.?
 

Вартість закупівлі електроенергії зменшилася: як вчиняти замовнику

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 № 1197-VII (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт — 1 мільйон гривень.Бюджетна установа подала до Державної казначейської служби України кошторис на 2015 рік. Зазначена в ньому сума, необхідна для закупівлі електроенергії, потребувала проведення закупівельної процедури. Утім, за браком видатків на заробітну плату і нарахування наступного дня установа внесла зміни до кошторису і зазначила меншу не закупівельну суму. Чи варто проводити процедуру?
 

Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній

Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?
 

Застосовуємо критерії оцінки при проведенні закупівель

Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, — критеріями оцінки є ціна.Чи потрібно установі-замовнику застосовувати, окрім ціни, такі критерії оцінки, як строк виконання робіт та умови оплати при проведенні закупівель робіт з капітального ремонту та будівництва?
 

Плануємо закупівлі товарів на суму менше 100 тис. грн.

Такій установі — замовнику спочатку слід розглянути це питання на засіданні комітету з конкурсних торгів з оформленням протоколу та внести цю закупівлю до додатка до річного плану. Пояснимо, чому.Бюджетна установа планує придбати канцелярські товари на суму менше 100 тис. грн. Чи потрібно для такої закупівлі оформлювати протокол із внесенням до додатка до річного плану?
 

Вимагаємо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів

Так, такі дії правомірні.Бюджетна установа при проведенні процедури закупівель вимагає для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів копії актів виконаних робіт. Чи правомірні такі дії?
 

Вартість ремонту кількох об’єктів перевищує 1 млн. грн.: чи проводити конкурсні торги

Ні. І от чому.У бюджетній установі відкриті асигнування на здійснення капітального ремонту двох об’єктів, на які складено окремі об’єктні кошториси. Один із них — на ремонт адміністративної будівлі кошторисною вартістю 750 тис. грн., а другий — на ремонт котельні кошторисною вартістю 300 тис. грн. Чи проводити процедуру державних закупівель?
 

Бюджетна установа з початку 2013 розпочала процедури закупівлі за ДК 016:2010 — чи буде це порушенням

Враховуючи лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.02.2013 № 3302-05/4104-12, якщо процедура закупівлі розпочата замовником у період з 31.12.2012 по 28.01.2013 включно за предметом закупівлі, визначеним на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 або ДК 016:2010, подальше здійснення закупівлі за таким предметом відповідає меті Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI та не суперечить принципам здійснення закупівель. Тобто Уповноважений орган не вбачає порушень в діях замовника, який склав річний план закупівель на 2013 рік і розпочав процедури закупівель за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010.Чи буде порушенням законодавства у сфері державних закупівель, якщо бюджетна установа, починаючи з 01.01.2013, склала річний план закупівель на 2013 рік і почала процедури закупівель за ДК 016:2010, тобто до дати внесення змін до Порядку № 921?
 

Здійснюємо закупівлю за державні кошти на початку бюджетного року

Наприкінці року, коли в установах активно розпочинають планування закупівель за державні кошти на наступний рік, виникає безліч запитань. Найчастіше вони стосуються законодавчих вимог, які потрібно враховувати під час продовження у майбутньому році дії договорів поточного року.Бюджетна установа планує здійснити процедуру закупівлі на початку бюджетного року. Чи може вона провести процедуру закупівлі на початку 2014 року за договором, укладеним в 2013 році?
 

Як визначити строки розкриття пропозицій, якщо замовник здійснює закупівлю ліків за скороченою процедурою

Абзацом другим частини третьої статті 21 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) визначено, що у разі обґрунтованої нагальної потреби у закупівлі продукції харчової промисловості, продуктів харчування, послуг з організації харчування, лікарських засобів і виробів медичного призначення строк для подання пропозицій конкурсних торгів може бути скорочено до 15 днів (далі — скорочена процедура). Причиною скорочення строку не може бути бездіяльність замовника щодо проведення відповідних процедур закупівель.Замовник має намір закупити медикаменти за скороченою процедурою відкритих торгів. Як правильно визначити строк та дату розкриття і чи можливо, за потреби, продовжувати строки для подання пропозицій конкурсних торгів у разі застосування скороченої процедури закупівлі?
 

Визначаємо строк оголошення про проведення відкритих торгів

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон № 2289) замовник для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (що здійснюється безоплатно) в порядку, встановленому Законом № 2289, надає інформацію про закупівлю, а саме, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі — після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо Законом № 2289 для окремих процедур закупівлі не встановлено іншого строку.У який строк оголошення про проведення відкритих торгів повинно бути надруковано в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Уповноваженого органу та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
 

Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти

Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?
 

Вносимо зміни в документацію конкурсних торгів

Законом України Про внесення зміни до статті 16 Закону України Про здійснення державних закупівель від 04.04.2013 № 182-VII (далі — Закон № 182) у абзаці другому частини другої статті 16 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) було доповнено один із кваліфікаційних критеріїв вимогою щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у т. ч. власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.Замовник у квітні 2013 року розпочав закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів, включивши до документації конкурсних торгів кваліфікаційну вимогу до учасників про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази лише у вигляді довідки довільної форми про перелік наявного обладнання. Однак у травні 2013 року набрали чинності чергові зміни до Закону про закупівлі. Чи потрібно вносити зміни у документацію конкурсних торгів?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Реєструємо зобов’язання у Казначействі

Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов’язань та оплати рахунків, затверджених наказом Державного казначейства України від 14.09.2010 № 330 (далі — Наказ № 330), для реєстрації зобов’язань сільрада як розпорядник бюджетних коштів має надати до органів Державної казначейської служби України такі підтвердні документи: кошторис на капітальний ремонт; протокол договірної ціни; договір; рахунки; дефектний акт; проектно-кошторисну документацію; позитивний висновок комплексної державної експертизи; акти приймання виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3); накладні/товарно-транспортні накладні при придбанні будівельних матеріалів, які використовуються в процесі ремонтних робіт; документи, що підтверджують проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері державних закупівель.Сільрада готує документи на реєстрацію зобов’язань на капітальний ремонт клубної установи. Які підтвердні документи має надати сільрада до органу Казначейства?
 

За яким КЕКВ передбачати оплату судового збору

Відповідно до статті 1 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (далі — Закон № 3674) судовий збір — збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених Законом № 3674.Установа отримала рішення суду і повинна сплатити судовий збір. За яким КЕКВ слід передбачати такі витрати?
 

Бухгалтеру / Налог на прибыль

Исправление ошибок в отчетности

Форма Податкової декларації з податку на прибуток підприємства (Декларация), которую обязаны составлять и представлять контролирующему органу предприятия – плательщики налога на прибыль, утверждена Приказом № 8721. Данная форма содержит, помимо прочего, поля (строки) и специальное приложение ВП Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)4 (приложение ВП), заполняемые в случае исправления, самостоятельно выявленных налогоплательщиком ошибок, допущенных при исчислении налога на прибыль.Общие положения. Подача уточняющего расчета (Декларации)
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Реставрація музейного предмета: оплачуємо без проведення експертизи

Згідно із абзацом 12 статті 1 Закону України Про музеї та музейну справу від 29.06.1995 № 249/95-ВР (далі — Закон про музеї) до музейних предметів відносять культурні цінності, якість або особливі ознаки яких роблять необхідним для суспільства їх збереження, вивчення та публічне представлення.Музей проводить реставрацію музейного предмета, а саме картини та надгробка. За яким КЕКВ проводити таку реставрацію? Якщо це капітальні видатки, то чи потрібно отримувати позитивний комплексний висновок державної експертизи щодо проектно-кошторисної документації.
 

Відшкодовуємо витрати на утримання орендованого майна

Так, правомірні1. Пояснимо чому.Сільська рада надає в оренду приміщення у будівлі сільського клубу відділу культури для розміщення бібліотеки. За результатами ревізії діяльності сільської ради працівники фінансової інспекції вимагають, окрім сплати орендної плати відділом культури, відшкодувати сільській раді кошти за спожиті бібліотекою комунальні послуги. Чи правомірні вимоги працівників фінансової інспекції?
 

Як відображати у довідці про надходження в натуральній формі благодійну допомогу у вигляді обладнання та послуг з його доставки та монтажу

Відповідно до пункту 2 Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою КМУ від 04.08.2000 № 1222, благодійні внески можуть надаватися благодійниками набувачам у грошовій формі для потреб їх фінансування за напрямами видатків, визначеними благодійником, а також як товари, роботи, послуги.Дитсадку подарували дитячий майданчик, але в акті прийому-передачі, окрім гойдалок, ще зазначена вартість їх монтажу та доставки. Як в такому разі складати Довідку про надходження в натуральній формі: вносити на загальну суму за КЕКВ 3110 або розбивати за КЕКВ 3110 вартість гойдалок та за КЕКВ 2240 вартість їх монтажу й доставки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Бухгалтеру / Оренда

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2  

Просмотреть еще статьи на тему "Послуг".


Подписка на новости RSS         Мы в Google+    

 

Мы на Facebook