Материалы слушателям курсов: "Умови"
Бухгалтеру / Інвентаризація
Бухгалтеру / Бюджетний процес
Cубвенція районному бюджету із сільського для індексації зарплати працівників сільського медзакладу
Ні, і ось чому.Голова районної ради відмовляється підписувати договір про умови надання субвенції, виділеної з сільського бюджету районному на виплату індексації заробітної плати працівникам медзакладу, розташованого на території сільради. Свою відмову він аргументує тим, що рішення сільської ради суперечить частині другій статті 85 Бюджетного кодексу України, яка забороняє фінансування бюджетної установи одночасно з різних бюджетів. Чи правомірною є відмова голови районної ради?Утримання дошкільного навчального закладу коштом сільського бюджету
Насамперед слід зауважити, що обсяг субвенції з районного бюджету сільському для проведення видатків на фінансування дошкільного навчального закладу не може бути меншим відповідних затверджених видатків сільського бюджету на 2014 рік. Якщо обсяг цієї субвенції є меншим — то це є порушенням вимог абзацу п’ятого пункту 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК), а тому сільська рада зобов’язана звернутись до відповідної районної ради щодо збільшення обсягу зазначеної субвенції.Для фінансування дошкільного навчального закладу сільській раді надається субвенція з районного бюджету, але її не вистачає для забезпечення в повному обсязі оплати праці та енергоносіїв. Чи має право сільська рада фінансувати дошкільний навчальний заклад з вільного залишку, що склався на 01.01.2015, або за рахунок перевиконання сільського бюджету?Бухгалтеру / Відрядження
Працівник не відзвітував про використання авансу на відрядження: як бути бухгалтеру
Ні, і ось чому.Після повернення із відрядження працівник не здав авансового звіту за отриманий готівкою аванс. Через тиждень він поїхав у нове відрядження, і цього разу бухгалтер авансу йому не надав. Чи вважатиметься така ситуація порушенням установою касової дисципліни?Невідшкодування витрат на проживання під час відрядження: чи можливо
Так, можна. І ось чому.Керівник установи направив працівника у відрядження до іншого населеного пункту з дотриманням умови щоденного повернення до місця його постійної роботи. З кошторисом витрат працівника ознайомили. Після повернення з відрядження працівник надав авансовий звіт, до якого приклав рахунок готелю. Чи можна в такій ситуації не відшкодовувати працівнику витрати на проживання у готелі?Працівник захворів під час відрядження: де видають лікарняний
Листок непрацездатності такому працівникові видається за місцем їх тимчасового перебування, і от чому.Працівник захворів, перебуваючи у відрядженні в іншому місті. Хто має видати йому листок непрацездатності?Бухгалтеру / Власні надходження
Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?Бухгалтеру / Державні закупівлі
Закупівля на додатково виділені кошти: як правильно обрати процедуру закупівлі
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн. (у будівництві — 300 тис. грн.), а робіт — 1 млн. грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII1 Закону про закупівлі, у т. ч. на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Замовнику на початку 2013 року було виділено 80 тис. грн. на закупівлю необхідних товарів. Тож було укладено пряму угоду без проведення процедур закупівель. У липні 2013 року замовнику було додатково виділено ще 170 тис. грн. на закупівлю тих самих товарів. Чи може замовник на 170 тис. грн. провести процедуру запиту цінових пропозицій? Чи, враховуючи загальну суму на 2013 рік, він зобов’язаний проводити відкриті торги?Визначаємо очікувану вартість довгобуду для здійснення державних закупівель
Згідно з частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — 1 мільйон гривень.Сільська рада планує будівництво дороги однієї з вулиць села, вартість якого обійдеться у понад 3 млн. грн. Оскільки сільський бюджет не дозволяє це зробити протягом одного бюджетного року, сільська рада прийняла рішення розбити будівництво дороги на кілька етапів (3–4 роки), а саме: щороку здійснювати будівництво вартістю до 1 млн. грн. Якими нормативами користуватися у такій ситуації та яку очікувану вартість будівництва застосовувати під час проведення процедури державної закупівлі.Чи може критерій оцінки термін виконання наукових досліджень мати 50% питомої ваги
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено згідно із Законом про закупівлі (у кількості не менше двох), на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів.Замовник при закупівлі наукових досліджень установив одним із критеріїв оцінки термін виконання цих досліджень та присвоїв цьому критерію 50% питомої ваги, через що переміг учасник з не найнижчою ціною. Інший учасник надіслав скаргу, аргументуючи цю ситуацію порушенням принципу економії в держзакупівлях. Чи були дії замовника правомірними та чи повинен замовник вживати заходів для задоволення скарги?Чи проводити конкурсні торги на додатково отримані для закупівлі послуг кошти
Така установа може укладати договір на отримання послуг у межах додаткових коштів без проведення процедури закупівлі.Бюджетною установою на початок року проведено торги на закупівлю послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки на суму 350 000,00 грн., а зараз отримано додатково 40 000,00 грн. для таких же послуг. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково отриманих коштів?Чи можна в документації конкурсних торгів не зазначати обсяг закупівлі консультаційних послуг
Перелік складових, які повинні міститися в документації конкурсних торгів (далі — ДКТ), визначено частиною другою статті 22 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі). ДКТ повинна містити, зокрема: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; проект договору або основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю.Бюджетна установа закуповує консультаційні послуги. Водночас неможливо чітко визначити обсяг таких послуг на рік, позаяк його буде сформовано відповідно до потреби, що виникатиме упродовж року. Як визначити обсяг предмета закупівлі?Чи може учасник оскаржити дії генерального замовника при процедурі закупівлі за рамковими угодами
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі за рамковими угодами здійснюють у порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації, з урахуванням вимог статті 13 Закону про закупівлі, а рамкові угоди укладають відповідно до вимог розділу IX Закону про закупівлі.Чи може учасник оскаржувати документацію конкурсних торгів та/або проведення процедури закупівлі, якщо така закупівля проводилася генеральним замовником за рамковими угодами?Збільшено кошторисні призначення: чи проводити процедуру держзакупівель
Згідно з частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 № 1197-VII (далі — Закон про закупівлі) цей закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт — 1 мільйон гривень.Чи потрібно проводити процедуру закупівлі, якщо у договорі було передбачено 99 900 грн., а нині кошторисні призначення збільшили на 30 000 грн.?Вартість закупівлі електроенергії зменшилася: як вчиняти замовнику
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 № 1197-VII (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт — 1 мільйон гривень.Бюджетна установа подала до Державної казначейської служби України кошторис на 2015 рік. Зазначена в ньому сума, необхідна для закупівлі електроенергії, потребувала проведення закупівельної процедури. Утім, за браком видатків на заробітну плату і нарахування наступного дня установа внесла зміни до кошторису і зазначила меншу не закупівельну суму. Чи варто проводити процедуру?Вартість ремонту кількох об’єктів перевищує 1 млн. грн.: чи проводити конкурсні торги
Ні. І от чому.У бюджетній установі відкриті асигнування на здійснення капітального ремонту двох об’єктів, на які складено окремі об’єктні кошториси. Один із них — на ремонт адміністративної будівлі кошторисною вартістю 750 тис. грн., а другий — на ремонт котельні кошторисною вартістю 300 тис. грн. Чи проводити процедуру державних закупівель?Чи можна в договорі про закупівлю робіт з капітального ремонту встановити динамічну договірну ціну
Відповідно до пункту 3.3.1 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 № 174, договірна ціна — це кошторис вартості підрядних робіт, за яку підрядна організація, визначена виконавцем робіт, згодна виконати об’єкт замовлення.Бюджетна установа планує закупівлю робіт з капітального ремонту. Чи є порушенням Закону про закупівлі встановлення динамічної договірної ціни в договорі на закупівлю таких робіт?Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти
Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?Бухгалтеру / Звітність
Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ
Відповідно до підпункту 168.1.1 розділу IV Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.На кінець кварталу установа мала суми виплат по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відображати такі виплати у Формі 1ДФ?Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Знімаємо з обліку бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання
Стаття 48 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах:Які бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання перед завершенням бюджетного року має зняти з обліку розпорядник бюджетних коштів?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Реставрація музейного предмета: оплачуємо без проведення експертизи
Згідно із абзацом 12 статті 1 Закону України Про музеї та музейну справу від 29.06.1995 № 249/95-ВР (далі — Закон про музеї) до музейних предметів відносять культурні цінності, якість або особливі ознаки яких роблять необхідним для суспільства їх збереження, вивчення та публічне представлення.Музей проводить реставрацію музейного предмета, а саме картини та надгробка. За яким КЕКВ проводити таку реставрацію? Якщо це капітальні видатки, то чи потрібно отримувати позитивний комплексний висновок державної експертизи щодо проектно-кошторисної документації.Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Оренда
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда
Бухгалтеру / Податки і збори
Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори
Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Просмотреть еще статьи на тему "Умови".
Мы на Facebook