Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалызаповнення

Материалы слушателям курсов: "Заповнення"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат

Стаття знайомить з поетапним веденням облiку виробництва та розрахунком собiвартостi виробiв у програмi "BAS Бухгалтерiя" на прикладi виготовлення шафи-купе, включаючи роботу з матерiалами, формування документiв i аналiз проводок.Вступ. Облiк матерiальних витрат у виробництвi. Документування випуску продукції. Розрахунок собівартості та її калькуляція. Питання для самоконтролю
 

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролю
 

Практичне використання програми «BAS Бухгалтерія»: основи та можливості

Стаття містить пояснення основні можливості та функції BAS Бухгалтерії, розкриває основні принципи працювання програми та дає приклади приклад для роботи з автоматизованими функціями.Вступ до «BAS Бухгалтерія» та її основні можливості. Практична організація бухгалтерського обліку в «BAS Бухгалтерія». Особливості впровадження BAS Бухгалтерії на підприємстві. Висновки
 

Організація подання електронної звітності в системі M.E.Doc

Організація подання електронної звітності в системі M.E.Doc

Стаття розкриває особливості підготовки, подання та контролю електронної звітності в бухгалтерській системі M.E.Doc, із прикладами дій користувача, типовим порядком роботи, механізмами підпису та відправки звітів.Призначення та можливості модуля "Звітність" у M.E.Doc. Створення звітів у M.E.Doc: покрокова інструкція. Автоматизація імпорту звітів із BAS. Автоматична перевірка правильності заповнення звітів. Підписання звітів кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відправка звіту до контролюючого органу. Отримання квитанцій та повідомлень від контролюючих органів
 

Формування регламентованої звітності у програмі «BAS: Бухгалтерія»

Формування регламентованої звітності у програмі «BAS: Бухгалтерія»

У статті детально розглядається процес формування, налаштування та збереження основних регламентованих форм звітності у програмному забезпеченні "BAS: Бухгалтерія". Описано покрокову роботу із формами, функції автоматичного заповнення, збереження, друку, а також механізми контролю і розшифрування даних звітів.Вступ до формування регламентованої звітності. Основні типи фінансової звітності. Покрокове формування «Бухгалтерського балансу». Формування «Звіту про фінансові результати». Формування «Звіту про рух грошових коштів». Формування «Звіту про власний капітал». Додаткові налаштування та функціональність форм. Висновки
 

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

У цій статті опрацьовано принципи електронного обліку грошових коштів в умовах застосування сучасних програмних продуктів, розглянуто організаційні вимоги, порядок оформлення касових операцій, налаштування в інформаційних системах та автоматизацію звітності.Загальні вимоги до обліку грошових коштів. Випадки, коли готівка не вважається понадлімітною. Відповідальність за організацію касових операцій. Особливості електронного обліку готівки. Автоматизовані звіти — аналітика та контроль. Особливості обліку рахунків та здійснення банківських операцій. Висновки
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи потрібно коригувати річний план закупівель або додаток до нього щоразу після внесення змін до кошторису

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує комітет з конкурсних торгів (ч. 4 ст. 11 Закону про закупівлі).Бюджетною установою постійно змінюються кошторисні призначення стосовно закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує 100 тис. грн. До того ж такі зміни іноді відбуваються кілька разів на місяць. Чи потрібно щоразу вносити зміни до річного плану закупівель в частині додатка до нього?
 

Які документи подавати до органу Казначейства при оплаті за договором про закупівлю

Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 7 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, до здійснення оплати за договорами про закупівлю перевіряє наявність та відповідність укладеного договору про закупівлю звіту про результати проведення процедури закупівлі та річному плану закупівель, правильність їх оформлення відповідно до законодавства, а також наявність оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника), відомостей про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами), оголошення про результати процедури закупівлі, що були опубліковані в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та відповідних міжнародних виданнях у випадках, передбачених Законом про закупівлі.Які документи повинен надавати замовник до Державної казначейської служби України для оплати договорів, укладених за результатами торгів? Як підтвердити інформацію, що розміщується на веб-порталі Упов­новаженого органу?
 

Строк подання до органів Казначейства змін до додатка до річного плану

Держзакупівельним законодавством, зокрема наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель від 15.09.2014 № 1106, передбачено лише складення замовниками такого документа як додаток до річного плану закупівель, вимоги до заповнення вказаного документа, місце та строки оприлюднення.У який строк потрібно подавати до органів Державної казначейської служби України зміни до додатка до річного плану закупівель?
 

Чи розміщувати на веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель

Відповідно до пункту 1 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922, річний план закупівель складається щодо закупівель, очікувана вартість яких дорівнює або більше сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про держзакупівлі).Бюджетна установа затвердила річний план державних закупівель та додаток до нього. Чи потрібно оприлюднувати на власному веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель?
 

Річний план закупівель на 2013 рік складено за старими КЕКВ: чи вносити зміни за закупівлями, розпочатими наприкінці 2012 року

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі проводять відповідно до річного плану. Інструкцією щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922, передбачено обов’язковість заповнення колонки 2 річного плану закупівель в разі здійснення їх за рахунок бюджетних коштів. У колонці 2 зазначають код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України Про бюджетну класифікацію від 14.01.2011 № 11 (далі — Наказ № 11), для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.Річний план закупівель на 2013 рік затверджений на початку грудня 2012 року за старим КЕКВ. Як бути з КЕКВ, якщо процедура розпочата у грудні 2012 року, а закінчується наприкінці січня 2013 року? Чи потрібно вносити зміни до річного плану в частині зміни КЕКВ зі старих на нові?
 

Чи проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлю здійснюють відповідно до річного плану. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, в річному плані закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому Законом про закупівлі не встановлено обов’язку складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) (див. роз’яснення Мінекономрозвитку від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08).Бюджетна установа на початку року провела закупівлю товарів відповідно до тимчасового кошторису на суму 90 тис. грн. Після затвердження кошторису на закупівлю таких же товарів виділено ще 80 тис. грн. Враховуючи, що загальна сума на рік становить 170 тис грн., чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів?
 

Чи потрібно на власному веб-сайті оприлюднювати додаток до річного плану закупівель

Згідно з абзацом другим частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель та зміни до нього замовник оприлюднює шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.Річний план закупівель повинен бути оприлюднений у мережі інтернет. Чи потрібно оприлюднювати додаток до річного плану закупівель та чи обов’язково зазначати при оприлюдненні очікувану вартість закупівель?
 

Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній

Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?
 

Плануємо закупівлі товарів на суму менше 100 тис. грн.

Такій установі — замовнику спочатку слід розглянути це питання на засіданні комітету з конкурсних торгів з оформленням протоколу та внести цю закупівлю до додатка до річного плану. Пояснимо, чому.Бюджетна установа планує придбати канцелярські товари на суму менше 100 тис. грн. Чи потрібно для такої закупівлі оформлювати протокол із внесенням до додатка до річного плану?
 

Бухгалтеру / Звітність

Середньооблікова кількість штатних працівників у звіті з ЄСВ: як заповнити правильно

Відповiдно дo пп. 14.1.227 Податкового кодекcу України середньооблікова кількість працівників — кількість працівників у юридичних осіб, визначена за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики, з урахуванням усіх найманих працівників і осіб, що працюють за цивільно-правовими договорами та за сумісництвом більш як один календарний місяць, а також найманих працівників представництв, філій, відділень та інших відокремлених підрозділів в еквіваленті повної зайнятості, крім найманих працівників, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.Заповнюємо звіт з ЄСВ. Як визначається середньооблікова кількість штатних працівників зa звітний період для заповнення заголовнoї частини таблиці 1 звіту з ЄСВ?
 

Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ

Відповідно до підпункту 168.1.1 розділу IV Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.На кінець кварталу установа мала суми виплат по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відображати такі виплати у Формі 1ДФ?
 

Заповнюємо форму № 1ДФ у разі нарахування, але невиплати допомоги за листками непрацездатності

Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК) податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену статтею 167 ПК.Бюджетною установою нарахована допомога з тимчасової непрацездатності при оплаті листка непрацездатності, але не виплачена Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно заповнити форму № 1ДФ?
 

Як держслужбовці декларуватимуть доходи, отримані у 2013 році

Відповідно до статті 32 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI всі державні службовці зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — декларація) за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.Держслужбовці повинні своєчасно декларувати доходи, отримані у минулому році, за місцем роботи (служби) згідно із Законом про корупцію. Як діяти, коли держслужбовець не має можливості вчасно подати декларацію? І чи потрібно подавати податкову декларацію про доходи до органу ДПС?
 

Відображаємо середню заробітну плату мобілізованого працівника у формі № 1ДФ

За громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи (посада), середній заробіток в установі, організації, незалежно від підпорядкування (ч. 2 ст. 39 Закону України Про військовий обов’язок і військову службу від 25.03.1992 № 2232-XII).Установою нараховано середню заробітну плату працівнику за період перебування на військовій службі під час часткової мобілізації. За якою ознакою доходу відображати у формі № 1ДФ дохід такого працівника?
 

Відображаємо відомості про спецстаж у звіті з ЄСВ

Порядок обчислення спеціального стажу та умови, за яких особа набуває право на пенсію за вислугу років, визначені Законом України Про пенсійне забезпечення від 05.11.1991 № 1788-XII (далі — Закон № 1788). А страховий стаж, за яким визначають розмір пенсії, обчислюється за нормами Закону України Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 № 1058-IV (далі — Закон № 1058).Працівник медзакладу працює на посаді, що дає право на пенсію за вислугу років. Водночас у цьому ж закладі за сумісництвом він обіймає посаду, робота на якій не зараховується до спеціального стажу. Як правильно відобразити в таблиці 6 звіту з ЄСВ відомості за таким працівником: двома рядками чи одним?
 

Працівники перебувають у відпустках у зв’язку з вагітністю та пологами і для догляду за дитиною: кого враховувати у звіті з ЄСВ

Так, потрібно. І ось чому.Кілька працівників установи перебувають у відпустках у зв’язку з вагітністю та пологами і для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. На їхні місця роботи працевлаштовані інші особи. Чи потрібно враховувати таких працівників під час заповнення реквізиту Штатна чисельність працівників таблиці 1 звіту з ЄСВ?
 

Відображаємо у формі № 1ДФ утримані аліменти

Відповідно до підпункту 165.1.14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених згідно із Сімейним кодексом України, за винятком виплати аліментів нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.Із заробітної плати працівника виплачуються за рішенням суду аліменти. За яким кодом потрібно відображати у формі № 1ДФ суму утриманих аліментів?
 

Відображаємо у формі № 1ДФ допомогу по тимчасовій непрацездатності

Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. ПДФО сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу банки лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.В обліку бюджетної установи на кінець кварталу значаться суми допомоги по тимчасовій непрацездатності, не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відобразити такі виплати у формі № 1ДФ?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Визначаємо КЕКВ для здійснення видатків, пов’язаних із ремонтом комп’ютера

Підемо від зворотного і розглянемо, за яких умов витрати на ремонт комп’ютера як основного засобу відносять на капітальні видатки.В установи вийшов з ладу комп’ютер — потрібна заміна материнської плати, відеокарти. Ремонтні роботи проводитиме ПП (з наданням акта виконаних робіт). Чи можна витрати на ремонт комп’ютера провести за КЕКВ 2240, чи їх слід віднести на капітальні видатки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Декларуємо фінансові витрати за 2013 рік у антикорупційній декларації

Форма декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — антикорупційна декларація) затверджена Законом України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI.Сума разової витрати державного службовця у 2013 році для заповнення позицій 46, 48, 50, 56 та 59 антикорупційної декларації перевищує 100 тис. грн. Чи потрібно держслужбовцю заповнювати ці позиції з урахуванням внесених змін до законодавства?
 

Заповнюємо вакантні посади за умов скорочення чисельності працівників

На посаду державного органу, що звільнилася, можна прийняти іншого працівника, проте слід дотримати певних умов.Працівник державного органу звільнився після 12 березня 2014 року. З огляду на вимоги постанови КМУ від 01.03.2014 № 65, як діяти державному органу:
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Чи оплачують за лікарняним день установлення МСЕК інвалідності

Ні, не підлягає. І ось чому.Термін листка непрацездатності, виданого працівникові, закінчився 12 березня 2014 року. Цього дня йому встановлено групу інвалідності. Чи підлягає оплаті останній день листка непрацездатності, адже саме в цей день працівнику встановлено групу інвалідності?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Грошова допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам: як бути з ПДФО

Ні, така допомога податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) не оподатковується. І ось чому.Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради надає одноразову грошову допомогу інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам за рахунок коштів державного бюджету. Чи оподатковується така допомога ПДФО? Чи включати таку допомогу до форми № 1ДФ?
 

Компенсація за невикористану відпустку звільненому працівнику: нараховуємо ЄСВ

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 7 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — ЄСВ) нараховується на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у т. ч. у натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України Про оплату праці від 24.03.1995 № 108/95-ВР.Працівник звільнився з установи 25.03.2015. У цей самий день йому були нараховані та виплачені заробітна плата за відпрацьований час та компенсація за невикористану відпустку. Чи нараховується ЄСВ на суму компенсації за невикористану відпустку? Як відобразити таку суму у таблиці 6 Звіту з ЄСВ?
 

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2  


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook