Материалы слушателям курсов: "Заповнення"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат
Стаття знайомить з поетапним веденням облiку виробництва та розрахунком собiвартостi виробiв у програмi "BAS Бухгалтерiя" на прикладi виготовлення шафи-купе, включаючи роботу з матерiалами, формування документiв i аналiз проводок.Вступ. Облiк матерiальних витрат у виробництвi. Документування випуску продукції. Розрахунок собівартості та її калькуляція. Питання для самоконтролюОблік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція
Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролюПрактичне використання програми «BAS Бухгалтерія»: основи та можливості
Стаття містить пояснення основні можливості та функції BAS Бухгалтерії, розкриває основні принципи працювання програми та дає приклади приклад для роботи з автоматизованими функціями.Вступ до «BAS Бухгалтерія» та її основні можливості. Практична організація бухгалтерського обліку в «BAS Бухгалтерія». Особливості впровадження BAS Бухгалтерії на підприємстві. ВисновкиФормування регламентованої звітності у програмі «BAS: Бухгалтерія»
У статті детально розглядається процес формування, налаштування та збереження основних регламентованих форм звітності у програмному забезпеченні "BAS: Бухгалтерія". Описано покрокову роботу із формами, функції автоматичного заповнення, збереження, друку, а також механізми контролю і розшифрування даних звітів.Вступ до формування регламентованої звітності. Основні типи фінансової звітності. Покрокове формування «Бухгалтерського балансу». Формування «Звіту про фінансові результати». Формування «Звіту про рух грошових коштів». Формування «Звіту про власний капітал». Додаткові налаштування та функціональність форм. ВисновкиБухгалтеру / Державні закупівлі
Які документи подавати до органу Казначейства при оплаті за договором про закупівлю
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 7 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, до здійснення оплати за договорами про закупівлю перевіряє наявність та відповідність укладеного договору про закупівлю звіту про результати проведення процедури закупівлі та річному плану закупівель, правильність їх оформлення відповідно до законодавства, а також наявність оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника), відомостей про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами), оголошення про результати процедури закупівлі, що були опубліковані в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та відповідних міжнародних виданнях у випадках, передбачених Законом про закупівлі.Які документи повинен надавати замовник до Державної казначейської служби України для оплати договорів, укладених за результатами торгів? Як підтвердити інформацію, що розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу?Строк подання до органів Казначейства змін до додатка до річного плану
Держзакупівельним законодавством, зокрема наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель від 15.09.2014 № 1106, передбачено лише складення замовниками такого документа як додаток до річного плану закупівель, вимоги до заповнення вказаного документа, місце та строки оприлюднення.У який строк потрібно подавати до органів Державної казначейської служби України зміни до додатка до річного плану закупівель?Чи розміщувати на веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель
Відповідно до пункту 1 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922, річний план закупівель складається щодо закупівель, очікувана вартість яких дорівнює або більше сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про держзакупівлі).Бюджетна установа затвердила річний план державних закупівель та додаток до нього. Чи потрібно оприлюднувати на власному веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель?Чи проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлю здійснюють відповідно до річного плану. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, в річному плані закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому Законом про закупівлі не встановлено обов’язку складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) (див. роз’яснення Мінекономрозвитку від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08).Бюджетна установа на початку року провела закупівлю товарів відповідно до тимчасового кошторису на суму 90 тис. грн. Після затвердження кошторису на закупівлю таких же товарів виділено ще 80 тис. грн. Враховуючи, що загальна сума на рік становить 170 тис грн., чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів?Чи потрібно на власному веб-сайті оприлюднювати додаток до річного плану закупівель
Згідно з абзацом другим частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель та зміни до нього замовник оприлюднює шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.Річний план закупівель повинен бути оприлюднений у мережі інтернет. Чи потрібно оприлюднювати додаток до річного плану закупівель та чи обов’язково зазначати при оприлюдненні очікувану вартість закупівель?Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній
Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?Бухгалтеру / Звітність
Середньооблікова кількість штатних працівників у звіті з ЄСВ: як заповнити правильно
Відповiдно дo пп. 14.1.227 Податкового кодекcу України середньооблікова кількість працівників — кількість працівників у юридичних осіб, визначена за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики, з урахуванням усіх найманих працівників і осіб, що працюють за цивільно-правовими договорами та за сумісництвом більш як один календарний місяць, а також найманих працівників представництв, філій, відділень та інших відокремлених підрозділів в еквіваленті повної зайнятості, крім найманих працівників, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.Заповнюємо звіт з ЄСВ. Як визначається середньооблікова кількість штатних працівників зa звітний період для заповнення заголовнoї частини таблиці 1 звіту з ЄСВ?Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ
Відповідно до підпункту 168.1.1 розділу IV Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.На кінець кварталу установа мала суми виплат по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відображати такі виплати у Формі 1ДФ?Заповнюємо форму № 1ДФ у разі нарахування, але невиплати допомоги за листками непрацездатності
Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК) податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену статтею 167 ПК.Бюджетною установою нарахована допомога з тимчасової непрацездатності при оплаті листка непрацездатності, але не виплачена Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно заповнити форму № 1ДФ?Як держслужбовці декларуватимуть доходи, отримані у 2013 році
Відповідно до статті 32 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI всі державні службовці зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — декларація) за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.Держслужбовці повинні своєчасно декларувати доходи, отримані у минулому році, за місцем роботи (служби) згідно із Законом про корупцію. Як діяти, коли держслужбовець не має можливості вчасно подати декларацію? І чи потрібно подавати податкову декларацію про доходи до органу ДПС?Відображаємо середню заробітну плату мобілізованого працівника у формі № 1ДФ
За громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи (посада), середній заробіток в установі, організації, незалежно від підпорядкування (ч. 2 ст. 39 Закону України Про військовий обов’язок і військову службу від 25.03.1992 № 2232-XII).Установою нараховано середню заробітну плату працівнику за період перебування на військовій службі під час часткової мобілізації. За якою ознакою доходу відображати у формі № 1ДФ дохід такого працівника?Відображаємо у формі № 1ДФ допомогу по тимчасовій непрацездатності
Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. ПДФО сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу банки лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.В обліку бюджетної установи на кінець кварталу значаться суми допомоги по тимчасовій непрацездатності, не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відобразити такі виплати у формі № 1ДФ?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Визначаємо КЕКВ для здійснення видатків, пов’язаних із ремонтом комп’ютера
Підемо від зворотного і розглянемо, за яких умов витрати на ремонт комп’ютера як основного засобу відносять на капітальні видатки.В установи вийшов з ладу комп’ютер — потрібна заміна материнської плати, відеокарти. Ремонтні роботи проводитиме ПП (з наданням акта виконаних робіт). Чи можна витрати на ремонт комп’ютера провести за КЕКВ 2240, чи їх слід віднести на капітальні видатки?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Декларуємо фінансові витрати за 2013 рік у антикорупційній декларації
Форма декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — антикорупційна декларація) затверджена Законом України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI.Сума разової витрати державного службовця у 2013 році для заповнення позицій 46, 48, 50, 56 та 59 антикорупційної декларації перевищує 100 тис. грн. Чи потрібно держслужбовцю заповнювати ці позиції з урахуванням внесених змін до законодавства?Заповнюємо вакантні посади за умов скорочення чисельності працівників
На посаду державного органу, що звільнилася, можна прийняти іншого працівника, проте слід дотримати певних умов.Працівник державного органу звільнився після 12 березня 2014 року. З огляду на вимоги постанови КМУ від 01.03.2014 № 65, як діяти державному органу:Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Чи оплачують за лікарняним день установлення МСЕК інвалідності
Ні, не підлягає. І ось чому.Термін листка непрацездатності, виданого працівникові, закінчився 12 березня 2014 року. Цього дня йому встановлено групу інвалідності. Чи підлягає оплаті останній день листка непрацездатності, адже саме в цей день працівнику встановлено групу інвалідності?Бухгалтеру / Податки і збори
Грошова допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам: як бути з ПДФО
Ні, така допомога податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) не оподатковується. І ось чому.Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради надає одноразову грошову допомогу інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам за рахунок коштів державного бюджету. Чи оподатковується така допомога ПДФО? Чи включати таку допомогу до форми № 1ДФ?Компенсація за невикористану відпустку звільненому працівнику: нараховуємо ЄСВ
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 7 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — ЄСВ) нараховується на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у т. ч. у натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України Про оплату праці від 24.03.1995 № 108/95-ВР.Працівник звільнився з установи 25.03.2015. У цей самий день йому були нараховані та виплачені заробітна плата за відпрацьований час та компенсація за невикористану відпустку. Чи нараховується ЄСВ на суму компенсації за невикористану відпустку? Як відобразити таку суму у таблиці 6 Звіту з ЄСВ?Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Страницы: 1 2
Просмотреть еще статьи на тему "Заповнення".

Мы на Facebook