Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалынадходження

Материалы слушателям курсов: "Надходження"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

1С:Предприятие 8.3 / Бухгалтерия для Украины 2.0

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Облік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція

Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролю
 

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Стаття містить покрокову інструкцію щодо оформлення операцій з обліку та оплати товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) у програмі "BAS Бухгалтерія", що буде корисно бухгалтерам і студентам-початківцям.Вступ. Оформлення операцій закупівлі ТМЦ: процеси на прикладі ТОВ «Будсервіс». Завдання 2. Оформлення операцій з отримання ТМЦ від іншого постачальника. Контрольні питання для самоперевірки
 

Формування бухгалтерської та податкової звітності в програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція для випускників

Формування бухгалтерської та податкової звітності в програмі «BAS Бухгалтерія»: покрокова інструкція для випускників

У статті розглядається, як у "BAS Бухгалтерія" формувати основні форми звітності, аналізувати діяльність підприємства та виконувати типові завдання, пов’язані з бухгалтерським і кадровим обліком, на прикладах конкретних операцій.Вступ. Основні форми звітності в «BAS Бухгалтерія». Аналітичні можливості «BAS Бухгалтерія» для керівника та бухгалтера. Питання для самоконтролю. Контрольні завдання для перевірки знань
 

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Стаття розглядає типовий процес обліку реалізації готової продукції в програмі «BAS Бухгалтерія» — від виставлення рахунка до здійснення банківських операцій і контролю взаєморозрахунків із покупцями.Вступ. Покрокове оформлення операцiї реалiзацiї. Відображення оплати від покупця. Контроль взаєморозрахункiв з покупцями. Питання для самоконтролю
 

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

У статтi розглядається покрокове ведення облiку придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у програмi «BAS Бухгалтерiя» — вiд оформлення первинних документiв до контролю бухгалтерських проведень та отримання звiтiв.Пiдготовка до облiку придбання основних засобiв. Оформлення надходження основного засобу. Оформлення оплати за основний засiб. Введення основного засобу в експлуатацiю. Контрольнi питання для самоперевiрки
 

Облік касових операцій і роботи з підзвітними особами у програмі «BAS Бухгалтерія»: покроковий практичний посібник

Облік касових операцій і роботи з підзвітними особами у програмі «BAS Бухгалтерія»: покроковий практичний посібник

У цій статті міститься зрозуміле і детальне пояснення основних етапів обліку готівкових операцій та операцій з підзвітними особами у програмі "BAS Бухгалтерія" на прикладі реальних задач, з ілюстраціями кожного кроку та описом супровідних бухгалтерських проводок.Вступ. Завдання 1. Оформлення надходження готівки в касу підприємства. Завдання 2. Видача коштів під звіт працівнику. Завдання 3. Звіт підзвітної особи про використання коштів. Завдання 4. Оформлення повернення залишку підзвітних коштів. Додаткові звіти і контроль касових операцій. Питання для самоконтролю
 

Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні

Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні

Огляд різних систем бухгалтерського і фінансового обліку, аналіз можливостей, сфер застосування та переваг ПЗ для автоматизації бізнес-процесів підприємств.Сучасні підсистеми управління обліком підприємства. Огляд популярних програмних продуктів для автоматизації обліку
 

Облік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність

Облік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність

капітал, бухгалтерія, статутний капітал, облік, BAS, внески, активи, документи, грошові кошти, основні засоби, звітність, операції, дебет, кредит, картка рахунку, оборотно-сальдова відомість, власний капітал, ПДВ, реєстрація, підприємство, електронний документ, кореспонденціяЗагальні принципи обліку власного капіталу. Документування операцій зі статутним капіталом у BAS. Зміна розміру статутного капіталу. Типові бухгалтерські проведення щодо обліку власного капіталу. Аналіз і контроль обліку власного капіталу
 

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

Електронний облік необоротних активів у системі «BAS: Бухгалтерія»

У статті розглядаються основні операції електронного обліку необоротних активів в програмі «BAS: Бухгалтерія», включаючи процеси надходження, введення в експлуатацію, модернізацію та формування первісної вартості основних засобів.Що таке основні засоби та їх облік. Процедура надходження основних засобів. Введення основних засобів в експлуатацію. Модернізація та ремонт основних засобів
 

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

У цій статті опрацьовано принципи електронного обліку грошових коштів в умовах застосування сучасних програмних продуктів, розглянуто організаційні вимоги, порядок оформлення касових операцій, налаштування в інформаційних системах та автоматизацію звітності.Загальні вимоги до обліку грошових коштів. Випадки, коли готівка не вважається понадлімітною. Відповідальність за організацію касових операцій. Особливості електронного обліку готівки. Автоматизовані звіти — аналітика та контроль. Особливості обліку рахунків та здійснення банківських операцій. Висновки
 

1С:Предприятие 8.3 / Бухгалтерия для Украины 2.0 / Учет операций с денежными средствами

Статьи движения денежных средств

Статьи движения денежных средств

Все денежные документы "1С:Бухгалтерии 8 для Украины" (банковские и кассовые) имеют реквизит "Статья движения денежных средств". Значения данных реквизитов выбираются из справочника "Статьи движения денежных средств" (меню "Справочники" —” "Банк и касса" —” "Статьи движения денежных средств").
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Облік особистих речей працівників: визначаємо позабалансовий рахунок

Особисті речі працівника, якими він користується під час роботи, установа має взяти на відповідальне зберігання. Відповідальне зберігання, керуючись частиною першою статті 936 Цивільного кодексу України (ЦК), оформляють договором зберігання. Тож перш ніж взяти на облік особисті речі працівника, установа має укласти з ним договір зберігання.На якому рахунку обліковувати особисті речі працівника, якими він користується під час роботи? Як правильно відображати їх вартість у фінансовій звітності?
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Визначаємо код класифікації доходів бюджету для благодійної допомоги

Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного кодексу України (БК) у складі інших джерел власних надходжень бюджетних установ (другої групи власних надходжень) виділяють, зокрема, підгрупи:Установа отримала від приватного підприємства грошову допомогу в сумі 30 000,00 грн. на ремонт приміщення, а також допомогу у натуральній формі — 10 банок фарби масляної (без зазначення цілей їх використання). За яким кодом бюджетної класифікації відображати ці надходження — 25020100 чи 25020200?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Власні надходження бюджетних установ: плануємо правильно

Так, потрібно. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає платні послуги та, відповідно, отримує надходження до спеціального фонду. Окрім цього, установа отримує благодійні внески. Чи потрібно під час складання проекту кошторису включати до розрахунків суму доходів спеціального фонду за кожним джерелом доходів?
 

Благодійна допомога органу державної влади: чи можливо

Запитання не просте, і ось чому.Комерційна установа у зв’язку з ліквідацією виявила бажання передати на баланс центральному органу виконавчої влади (територіальний орган Пенсійного фонду України) матеріальні цінності. Чи може ЦОВВ прийняти такі цінності?
 

Відображаємо нарахування плати за харчування дітей в обліку ДНЗ

Так, правомірні. Пояснимо чому.У дошкільному навчальному закладі встановлено плату за харчування дітей. Проте батьки іноді несвоєчасно оплачували харчування дітей. Тож бухгалтер нарахування такої плати відображав у обліку та фінансовій звітності не щомісяця, а після надходження коштів на рахунок. Фін­інспектори під час ревізії визнали такі дії бухгалтера порушенням і склали протокол про адміністративне правопорушення. Чи правомірні дії фін­інспекторів?
 

Передплачуємо періодичні видання за благодійні внески

Так, може. Пояснимо чому.Чи може бюджетна установа передплатити періодичні видання за рахунок коштів, які надійшли як благодійний внесок?
 

Завершення бюджетного періоду: як упорядкувати надходження до спецфонду

Так, і це слід зробити негайно.Установа фінансується за помісячним планом використання бюджетних коштів. Станом на 01.12.2014 власних надходжень надійшло менше, ніж заплановано кошторисом на 2014 рік. Чи потрібно вносити зміни до кош­торису та коригувати планові показники?
 

Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи можна переукласти договір про закупівлю, якщо учасник-переможець відмовляється постачати товар у зв’язку зі зміною його ціни

Відповідно до абзацу десятого частини другої статті 22 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) документація конкурсних торгів повинна містити строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.У пропозиції конкурсних торгів учасника-переможця зазначено, що вона дійсна протягом 120 календарних днів. Замовником укладено договір з цим учасником, але через коливання ціна на відповідний предмет закупівлі на ринку учасник відмовляється постачати товар за старою ціною. Враховуючи, що строк дії пропозиції конкурсних торгів ще не минув, чи може замовник переукласти договір?
 

Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти

Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Знімаємо з обліку бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання

Стаття 48 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах:Які бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання перед завершенням бюджетного року має зняти з обліку розпорядник бюджетних коштів?
 

Кредиторська заборгованість закладів культури та освіти, що утворилася станом на 01.01.2015: чиїм коштом погашати

Механізм погашення кредиторської заборгованості, що склалася станом на 01.01.2015 у закладах освіти та культури, які у 2014 році фінансувалися з сільського бюджету, залежить від того, у якому бюджеті на 2015 рік заплановані видатки на їх утримання — у районному чи сільському. Адже пунктом 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК) передбачена можливість фінансування у 2015 році таких закладів з сільського бюджету.Окремі заклади освіти та культури до змін, внесених до Бюджетного кодексу України наприкінці 2014 року, фінансувалися з сільського бюджету. За рахунок коштів якого бюджету — районного чи сільського — наразі слід погашати кредиторську заборгованість, що склалася станом на 01.01.2015 в таких закладах?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Плануємо видатки на природоохоронні заходи

Природоохоронні заходи фінансуються за рахунок Державного бюджету України, бюджету АР Крим, місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, фондів охорони навколишнього природного середовища, добровільних внесків та інших коштів (ст. 42 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища від 25.06.1991 № 1264-XII).Наразі екологічний податок відповідно до Бюджетного кодексу України зараховується до надходжень загального фонду місцевого бюджету. А видатки на природоохоронні заходи проводять лише за КТКВК 200000 Охорона навколишнього природного середовища та ядерна безпека. За яким фондом місцевого бюджету запланувати видатки на природо­охоронні заходи? Чи можна за загальним фондом місцевого бюджету передбачати капітальні видатки на природоохоронні заходи?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Списуємо непридатні основні засоби

Механізм списання майна для установ та організацій, а також установ та організацій, які перебувають у віданні Національної академії наук і галузевих академій наук, визначений Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314 (далі — Порядок № 1314). Бюджетна установа повинна діяти за такою схемою:На балансі бюджетної установи обліковуються основні засоби (навчальні кінофільми, магнітні диски і стрічки, касети), які є морально та фізично зношеними, непридатними для подальшого використання. Яка схема списання таких основних засобів?
 

Проведено капітальний ремонт системи опалення та демонтаж труб: кому належить металобрухт

Перш ніж відповісти на запитання, визначимося з видом робіт, тобто з тим, був це поточний чи капітальний ремонт. Для цього відкриємо Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 (далі — Перелік). Згідно з пунктом 2.11 розділу 2 Переліку вказані роботи підпадають під визначення капітального ремонту.У дитсадку взимку відремонтували систему опалення. Замінили радіатори, деякі труби повирізали й теж замінили на нові. Після ремонту залишились старі радіатори та труби. Через якийсь час до дитсадка звернувся підрядник, аби старі радіатори та труби забрати на металобрухт. Мотивує він це тим, що в кошторисі закладено повернення металобрухту в обмін за матеріал, який він використав. Як бути в цій ситуації?
 

Відображаємо в обліку марки і марковані конверти

Ні, не потрібно. І ось чому.У грудні 2013 року бюджетна установа придбала марковані конверти і марки. Бухгалтер почав облікувати їх як бланки суворої звітності на субрахунку 331 Грошові документи в національній валюті. Чи потрібно переносити їх вартість на субрахунок 234 Господарські матеріали і канцелярське приладдя у зв’язку з набранням чинності постановою КМУ від 25.12.2013 № 955?
 

Використання коштів, отриманих від реалізації легкових автомобілів

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 постанови КМУ Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету від 01.03.2014 № 65 кошти від реалізації автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, зараховуються до загального фонду державного бюджету.На спеціальний реєстраційний рахунок бюджетної установи надійшли кошти від реалізації понадлімітного легкового автомобіля. На які потреби можна використати ці кошти?
 

Відшкодовуємо витрати на утримання орендованого майна

Так, правомірні1. Пояснимо чому.Сільська рада надає в оренду приміщення у будівлі сільського клубу відділу культури для розміщення бібліотеки. За результатами ревізії діяльності сільської ради працівники фінансової інспекції вимагають, окрім сплати орендної плати відділом культури, відшкодувати сільській раді кошти за спожиті бібліотекою комунальні послуги. Чи правомірні вимоги працівників фінансової інспекції?
 

Як оприбуткувати матцінності, отримані як благодійна допомога

Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного Кодексу України благодійні внески, гранти та дарунки належать до першої підгрупи другої групи власних надходжень. Як правило, розпорядники бюджетних коштів не планують у кошторисі надходження благодійних внесків.Бюджетна установа (інтернат) отримав благодійну допомогу на суму 84 000 грн. (35 спецзасобів для пересування інвалідів ціною 2400 грн. за од.). Як правильно оприбуткувати такі засоби?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Бухгалтеру / Оренда

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2  


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook