Материалы слушателям курсов: "Наприклад"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Введення початкових залишків у «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція для підприємства
BAS Бухгалтерія, початкові залишки, основні засоби, рахунок, каса, банк, сировина, матеріали, статутний капітал, постачальники, контрагенти, бухгалтерія, оборотно-сальдова відомість, документи, проводки, автоматизація, підприємство, довідник, програма, облік, залишокВступ. Початковий баланс підприємства. Внесення залишків по основних засобах. Внесення залишків по грошових коштах на поточному рахунку. Внесення залишків по касі. Внесення залишків по сировині та матеріалах. Внесення залишку зареєстрованого (статутного) капіталу. Внесення залишків по розрахунках з постачальниками. Підсумок введення залишків. Сформування оборотно-сальдової відомості. Питання для самоконтролюСучасна автоматизація економічних процесів засобами інформаційних технологій
Стаття розкриває основи автоматизації економічних процесів за допомогою сучасних інформаційних систем і технологій, розглядає їх розвиток, типи, компоненти та застосування на підприємствах.Вступ до інформаційних технологій в економіці. Історичний огляд розвитку інформаційних технологій. Сутність комп’ютерної інформаційної системи підприємства. Класифікація інформаційних систем підприємствАрхівування та зберігання облікової інформації в програмі BAS: Бухгалтерія
Огляд організації резервного копіювання та відновлення облікової інформації в програмі BAS: Бухгалтерія. Описано практичні кроки налаштування, регулярного збереження та відновлення даних, а також важливість архівування для безпеки.Вступ: Навіщо потрібно архівування даних?. Загрози у роботі без резервного копіювання. Автоматизація резервного копіювання у BAS: Бухгалтерія. Копіювання при завершенні роботи та вибір місця зберігання. Перевірка роботи резервного копіювання. Створення копії вручну. Відновлення даних із резервної копії. Висновки: чому це важливоКібербезпека та організація бухгалтерського обліку у програмі «BAS: Бухгалтерія»
У статті розглянуто сучасні загрози кібербезпеки для бухгалтерських програм, способи захисту інформації, типи зовнішніх і внутрішніх загроз, а також кореспонденції рахунків у програмі "BAS: Бухгалтерія".Кібербезпека у сучасних інформаційних системах. Типи зовнішніх загроз. Актуальні проблеми інформаційної безпеки у бухгалтерських системах. Основні кореспонденції рахунків у програмі «BAS: Бухгалтерія»Організація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»
електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасівБухгалтеру / Бухгалтерський облік
Основні засоби не експлуатуються: чи нараховувати амортизацію
Нараховувати амортизацію на літній табір, що на дату балансу не експлуатується, не потрібно у разі його консервації. Пояснимо чому.У бюджетній установі обліковується літній табір, що на дату балансу не експлуатується. Чи нараховувати на нього амортизацію?Бухгалтеру / Бюджетний процес
Група обліку і звітності сільської ради: фінансувати чи реорганізувати
Частиною п’ятою статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про самоврядування) передбачено, що чисельність працівників органів місцевого самоврядування встановлюється відповідною радою у межах загальної чисельності, визначеної типовими штатами, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Утім, рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008 визнані неконституційними положення Закону про самоврядування щодо встановлення чисельності працівників органів місцевого самоврядування відповідно до типових штатів. Тому затверджені на виконання статті 10 Закону про самоврядування Типові штати апарату сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів (додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування від 03.12.1997 № 1349) з 01.01.2015 втратили чинність.У сільській раді ще за царя Гороха була створена група обліку і звітності. Фінансували її за рахунок бюджетних призначень, затверджених для дитячого садка. Цьогоріч дитсадок утримують коштом субвенцій з районного бюджету. Чи можна й надалі фінансувати групу обліку і звітності за рахунок субвенцій? Чи все ж таки цю групу потрібно розформувати?Бухгалтеру / Відрядження
Працівник придбав квиток для проїзду у вагоні 1-го класу: чи відшкодовується вартість такого квитка
Так, і ось чому.Працівника направили у службове відрядження до іншого населеного пункту. Не погодивши із керівником, він придбав квиток для проїзду до місця відрядження у вагоні 1-го класу. Чи може установа компенсувати працівнику вартість квитка?Чи можна задля придбання квитків видати кошти за 30 днів до відрядження?
Згідно з постановою КМУ Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98 та Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59, перед від’їздом працівника у відрядження установа забезпечує його коштами (авансом) для здійснення поточних витрат під час службового відрядження у межах суми, визначеної на оплату проїзду, найм житлового приміщення і добові витрати.Працівнику бюджетної установи доводиться часто планово виїжджати у відрядження. Однак через отримання авансу за день до відрядження виникають проблеми з попереднім придбанням квитків, особливо в літній період. Чи можливе надання авансу за 30–45 днів до початку відрядження тільки для попереднього придбання проїзних квитків?Бухгалтеру / Власні надходження
Бухгалтеру / Звітність
Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Поточний ремонт за договором ЦПХ: здійснюємо видатки за цільовим призначенням
Щоб уникнути нецільового використання коштів та розрахуватись за зобов’язаннями, взятими за договором цивільно-правового характеру (далі — договір ЦПХ), видатки слід здійснити за КЕКВ 2111 Заробітна плата. Адже згідно із підпунктом 4 підпункту 2.1.1.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція № 333), винагороди та інші виплати, нараховані працівникам, які не перебувають у штаті установи (організації), відповідно до умов цивільно-правового договору (за винятком суб’єктів господарювання) здійснюють за КЕКВ 2111 Заробітна плата.Бюджетна установа залучила фізичних осіб (не підприємців) для проведення поточного ремонту приміщень. З виконавцями були укладені угоди цивільно-правового характеру, а після виконання робіт складений акт за формою КБ-2в. Кошти на оплату праці з виконання поточного ремонту планувались не за КЕКВ 2111 Заробітна плата, а за КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних). За якими КЕКВ провести видатки за виконані роботи з поточного ремонту?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Індексуємо зарплату працівників, прийнятих на роботу за переведенням
Питання проведення індексації заробітної плати працівників, яких прийнято на роботу у порядку переведення, врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2012 № 526, якою внесено зміни до Порядку проведення індексації грошових доходів населення (далі — Порядок індексації) та яка набрала чинності з дня її опублікування, а саме: з 21 червня 2012 року.Розтлумачте, як застосовувати пункт 10.2 Порядку проведення індексації грошових доходів населення. Що мають на увазі під переведено на роботу на інше підприємство? Чи можливо виплачувати індексацію зарплати працівнику, переведеному в райдержадміністрацію з іншої державної установи, та чи розповсюджується цей пункт на працівників, які прийняті на роботу до 21.06.2012 (до внесення даного пункту до Порядку)?Визначаємо суму індексації при виході із декретної відпустки
Відповідно до пункту 2 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою КМУ від 17.07.2003 № 1078 (далі — Порядок № 1078), індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру. Зокрема, оплата праці, яка включає оплату праці за виконану роботу згідно з тарифними ставками (окладами), доплати, надбавки, премії, гарантійні та компенсаційні виплати, передбачені законодавством.У працівниці останнє підвищення заробітної плати відбулося у лютому 2008 року. Працівниця перебувала у декретній відпустці з липня 2010 року. У травні 2013 року вона приступає до роботи. Як їй встановити фіксовану суму індексації? Як при визначенні фіксованої суми індексації вчинити з надбавкою, адже на час виходу у декретну відпустку працівниця мала надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 30%, а у 2012 році працівникам установи надбавки встановлені у розмірі 20% (на працівницю у 2012 році наказу на встановлення надбавки не було)?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Чи потрібно пропонувати працівнику, посада якого скорочується, переведення на декретне місце
Так, і ось чому.Працівнику повідомлено у квітні про заплановане вивільнення у зв’язку зі скороченням штату. На момент повідомлення вакантних посад в установі не було. У травні одна з працівниць установи пішла у відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Відповідно до своєї кваліфікації працівник, посада якого скорочується, міг би працювати на місці працівниці, яка перебуває у відпустці для догляду за дитиною. Утім, така робота виконуватиметься за строковим трудовим договором. Чи можна запропонувати працівнику декретну посаду?Скорочення посади працівника, призваного на військову службу у зв’язку з мобілізацією
Працівникам, які призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, гарантується збереження місця роботи, посади і середнього заробітку відповідно до статті 119 Кодексу законів про працю України (КЗпП). Тому звільнити працівника, призваного на військову службу у зв’язку з мобілізацією, за пунктом 1 частини першої статті 40 КЗпП можна тільки після його демобілізації, коли працівник стане до роботи.Працівник був попереджений про звільнення у зв’язку зі скороченням посади. Строк попередження закінчувався 30.04.2014. Однак 28.04.2014 працівник був призваний на військову службу у зв’язку з мобілізацією. Чи можна скоротити працівника під час служби? Якщо ні, то чи потрібно після демобілізації працівника повторно повідомляти його про скорочення і знову чекати 2 місяці, чи можна звільнити його на підставі вже врученого повідомлення?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Оплата праці офіційних опонентів: визначаємо погодинні ставки та розміри
Норми оплати праці офіційних опонентів (далі — Норми) затверджені наказом Вищої атестаційної комісії України, Міністерства праці та соціальної політики України від 29.10.2010 № 696/345 (далі — Наказ № 696). Згідно із пунктом 4 Наказу № 696 Норми застосовуються у розмірах та у терміни, що затверджені цим наказом, тобто з 01.10.2010.Вищий навчальний заклад проводить оплату праці офіційних опонентів, зокрема кандидатів та докторів наук. Які розміри ставок погодинної оплати праці офіційних опонентів за участь у захисті дисертації та за підготовку відзиву діють на сьогодні?Виплачуємо надбавку за особливі умови роботи працівникам бібліотек навчальних закладів
Постановою Кабінету Міністрів України Про підвищення заробітної плати працівникам бібліотек від 30.09.2009 № 1073 працівникам бібліотек з 1 жовтня 2009 року установлено надбавку за особливі умови роботи. Надбавка встановлюється працівникам державних та комунальних бібліотек (публічних, спеціальних та спеціалізованих), які здійснюють культурну, освітню, інформаційну, науково-дослідну, методичну діяльність та обіймають посади, зазначені в додатку до Порядку виплати доплати за вислугу років працівникам державних та комунальних бібліотек, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.2005 № 84.Чи поширюється виплата надбавки за особливі умови роботи на працівників бібліотек вищих навчальних закладів?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Під час ревізії фінінспектори збільшили період, що підлягає перевірці: чи можливо
Так, і ось чому.У закладі охорони здоров’я фінінспектори проводили ревізію фінансово-господарської діяльності. Першого дня вони надали керівнику закладу програму ревізії, у якій як період, що підлягає перевірці, вказано 2014 рік та І півріччя 2015 року. Проте через кілька днів програму ревізії дещо змінили: до періоду перевірки додали ще й 2013 рік. Чи повинен заклад надавати фінінспекторам документи за 2013 рік?Чи мають право фінінспектори перевіряти документи за період, не визначений у програмі ревізії
Так, їхні вимоги — правомірні. І ось чому.В установі проведена планова ревізія фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2013 по 30.06.2014. Під час її проведення фінансові інспектори вимагали надання для ревізії документів за 2012 рік. Чи правомірними були їхні вимоги?Бухгалтеру / Податки і збори
Оподаткування надміру витрачених у відрядженні та неповернутих коштів
Сума надміру витрачених коштів (залишку коштів понад суму, витрачену згідно зі звітом про використання коштів, наданих на відрядження) підлягає поверненню працівником до каси або зарахуванню на відповідний рахунок установи, що їх надала, у встановленому законодавством порядку (абз. 1 п. 11 розд. II Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59).Алгоритм розрахунку податку, наведений у новій формі звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, передбачає утримання ПДФО із сум надміру витрачених та не повернутих в установлені законодавством терміни коштів. Чи оподатковувати такі суми військовим збором?Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Страницы: 1 2
Просмотреть еще статьи на тему "Наприклад".

Мы на Facebook